
הזמנתי ב-16.11 שני עכברים למחשב, וכשהגיעו הסתבר שאחד מהם לא תקין. פניתי לחנות במייל (ב- 5.12), והם באופן מיידי ניסו לעזור לי בתכתובת. מכיוון שהם לא הצליחו לעזור לי לפתור את הבעיה מרחוק הם ביקשו שאשלח להם את העכבר בדואר רגיל וכשיגיע הם יבדקו אותו במעבדה. כאן מתחילה התלונה שלי - בעיני לא היה מוצדק שאצטרך להמתין עד שהעכבר יגיע (בדואר צב רגיל) והם יבדקו אותו, תהליך שעלול לקחת זמן רב, בשעה שכבר שילמתי על העכבר, ואני זכאית לעכבר תקין כאן ועכשיו. העובדה שהעכבר לא תקין היא בעיה של המוכר והוא צריך לשאת בתוצאות! מסיבה זו ביקשתי שישלחו לי עכבר חדש מבלי להמתין שהעכבר התקול יגיע אליהם בדואר. לבקשה הזו לא קיבלתי שום תגובה מהחנות. ... ב-18.1 פניתי מיוזמתי! לחנות כדי לשאול מה קורה עם העכבר שאני ממתינה לו יותר מחודש. הם ענו שהוא הגיע שלשום והם יטפלו בו. לאחר מכן הם כתבו שהם בדקו את העכבר והוא נמצא תקין (מזכירה שאצלי בבית הוא לא עבד למרות כל ניסיונות העזרה שקיבלתי מהם), ובכל זאת הם שלחו לי חדש בדואר. היום, כעבור 11 ימים, פניתי אליהם שוב, בניסיון לברר מה מספר המשלוח של העכבר שעדיין לא הגיע, והסתבר שהם שלחו אותו בדואר רגיל, וכלשונם: "תמתיני בבקשה עוד מספר ימים, דואר ישראל לא מצטיין ביעילות ומהירות רבה". כלומר, העכבר ששילמת עליו את מלוא הסכום לפני חודשיים, יגיע מתי שהוא בשנה הקרובה... ותודה על הסבלנות. אז לא. אין לי סבלנות.
הלקוחה רכשה 2 עכברים בעלות של שניהם יחד כ-100 ש"ח. לטענתה עכבר אחד לא פועל אצלה, ניסינו להדריך אותה ובסופו של דבר ביקשנו לשלוח אותו חזרה לבדיקה. העכבר הגיע אחרי זמן רב, נבדק ונמצא תקין לחלוטין, למרות זאת על מנת למנוע כל ספק, שלחנו ללא חיוב בעלות משלוח דואר נוסף, עכבר חדש אחר. בסכומי הקנייה המדוברים כ-100 ש"ח, אנחנו שולחים בדואר רגיל וכך עשינו גם לגבי העכבר שהוחלף. חבל שאת כעסה היא מפנה רק אלינו, ידוע לכולנו שהשירות בדואר הוא בעייתי ואנחנו ממליצים תמיד ללקוחותינו להשתמש בשירותי שליחים או לכל הפחות בשירות איסוף עצמי מנקודת שרות קרובה לכתובת המזמין שעלותו 15 ש"ח בלבד. אם הלקוחה היתה מזמינה מראש בשליחות או באיסוף מנקודת שירות, היא היתה מקבלת את ההחלפה באותו אופן ללא כל עלות, אך היא הזמינה מראש בשירות דואר בלבד.























