
אש חיפשתי משהו מיוחד... הבית קטנטן וצריך פתרון.. מדיח צר בגדול.. אבל... שלא יהיו בליטות, שיהיה איכותי.. שיעבוד בשקט.. במקרה הגעתי למאיר...ראיתי משהוא שמצא חם בעיני אצלו וביקשתי לקנות - הסברתי מה הבעיות והוא אמר לי - לא- מה שבחרת לא מתאים. יש לי משהו שמתאים לך יותר. הסביר.. הבנתי והסכמתי.. בתוך יומיים שלושה המדיח היה אצלי.. עןד יומיים והגיע הטכנאי להתקנתו. מה אגיד לכם... בדיוק כמו שאמר מאיר... ויותר... שקט זה לאמילה.. חרישי.. פתחתי אותו כמה פעמים בהפעלה הראשונה לראות אם הוא באמת עובד.... עבד:) יפה- כמו שאמר.. הכל כמו שהבטיח ויותר.. והכי הכי אהבתי.. פתאום.. ממש יום אחרי התקנתו... אני מקבלת טלפון ממאיר.. יקירה.. אהבת?? הכל בסדר?? מרוצה??? אז מה אגי לכם... לא מכירה את מאיר.. רק את קולו... אבל שירות ואדובות שכזו לא פגשתי כבר הרבה שנים... ואיכפתיות אמיתית.. כזו שמרגישים בבטן... אז מאיר היקר.. תודה... כמובן שאספר עליך לכל חברותי... אתה איש איכפתי ומדהים. נותן שירות מעולה ואחראי. תודה רבה.... :)























