
שירות יוצא מן הכלל. המון תודה לחזי מנהל החנות על ההכוונה, היעוץ והדאגה האישית. הכל הגיע בזמן, ולשביעות רצוננו המלאה.

שירות יוצא מן הכלל. המון תודה לחזי מנהל החנות על ההכוונה, היעוץ והדאגה האישית. הכל הגיע בזמן, ולשביעות רצוננו המלאה.

אחד הדברים הכי חשובים בשרות זה שלאחר הרכישה יש עם מי לי דבר יש אבא ואימא למוצר עוד מהחנות שרכשת ולא מהיצרן או היבואן ולכן ברצוני לספר לכם סיפור קצר עם הבעת תודה עמוקה לאפי ולמנהל הסניף יוסי. אז כך ,בתאריך 1/7/14 רכשתי מקרר חדש בסניף החשמל לצרכן ראשון לציון, המקרר הגיע לביתי לאחר מספר שעות ראית שיש פגם האחד הדלתות. התקשרתי לחנות ולמחרת היום הוחלפה הדלת. לאחר מספר ימים ראיתי שיש עוד כמה פגמים במקרר התקשרתי ושוחחתי עם אפי. כמובן שהשרות מאוד אדיב ונאמר לי שהוא מטפל בזה באופן אישי מול היבואן הנציגות בארץ. לצערי הנציגות בארץ הוליכה אותנו שולל ולא עזרה רק מרחה את הזמן חלפו חודשיים ולצערי השרות לא נתקבל מהיבואן בארץ רק הבטיח הבטחות ולא יותר. אמרתי לאפי אני לא רוצה את המקרר הזה אפי אמר לי אתה לא רכשת את המקרר ברחוב ואני אחראי שתהיה מרוצה ויש אפשרות שתחזיר את המקרר ותקבל זיכוי מלא לרכישת מקרר אחר למרות שהיבואן לא הסכים לקבל את המקרר בחזרה. המקרר הוחלף לסמסונג מדהים דגם RH77H90507F ואני מאוד מרוצה. בקיצור מומלץ לרכוש בחשמל לצרכן ואני כלקוח בטוח חוזר לשם ברכישה הבא. אז שוב תודה לאפי ויוסי על השרות ישר כוח. דוד

מאד פשוט לקנות, חזרו אליי תוך כשעה לוודא פרטים. תוך 3-4 ימים המוצר כבר היה בבית. חנות רצינית. גם זולים וגם אמינים. ממליץ.

בתאריך 12.8 נכנסתי לסניף החשמל לצרכן בפ"ת והתעניינתי ברכישת כמה מוצרי חשמל. ניגש אליי בחור בשם מיכאל אשר נתן לי שירות מקצועי והסביר לי באדיבות על האופציות העומדות לרשותי במסגרת תקציב שקבעתי. לאחר כחצי שעה קיבלתי הצעת מחיר וביקשתי שהות למחשבה ובדיקה נוספת במקומות אחרים. לאחר 3 ימים חזרתי לחנות וסגרתי את העסקה. חשוב לציין שחזרתי לא בגלל המחיר היות ויכולתי להשיג מחיר קצת יותר זול, חזרתי בגלל השירות המצויין של מיכאל וגם אמרתי לו את זה. יש לציין שכאשר התקשרתי לחנות לברר לגבי הגעת הסחורה מיכאל התקשר לברר ואמר לי שעוד באותו יום הסחורה תגיע ואכן היא הגיעה. בנוסף התקשר שוב לאחר כמה ימים לברר האם הגיעו להתקין לי את מוצרי החשמל. בתור איש שירות אני יכול להגיד שמיכאל הוא איש שירות ברמה גבוהה בנוסף להיותו מקצועי ובעל ידע. אין ספק שאמליץ לאחרים לגשת לבדוק אופציה לקניית מוצרים דרכו. אם יחליטו לקנות במקום אחר עקב מחיר זול יותר ? יכול להיות, אבל אין תחליף לשירות טוב, גם במחיר גבוה יותר.

בתאריך 24.7.14 הגעתי לחשמל לצרכן סניף פ"ת בעקבות המלצתם של אחי וחברתי, ואכן לא התבדיתי. בכניסתי לחנות פנה אליי בחור בשם מיכאל שבה לעזרתי במציאת מכונת הכביסה שבה חפצתי, כיון שלא היה במלאי המוצר מיכאל פנה בשיחת טלפון לברר איך אני אוכל לקבל את המוצר בהקדם. כמו כן מיכאל בא לקראתי לגבי המחיר שחפצתי לרכוש בו את המוצר וכמובן דבר זה נעשה באישור מנהל החנות {ששיחה זו נעשתה גם בבירור טלפוני}. מיכאל דאג שהובלת המוצר תגיע אליי בהקדם. מיכאל הגדיל לעשות כשהתקשר לשירות לקוחות סמיליין כדי לתאם טכנאי שיגיע לביתי וייתן לי הדרכה לגבי המוצר. יש לציין שכל העזרה והסיוע נעשו בנעימות וברוחב לב. ואכן כל פירטי העסקה בוצעו בהתאם לזמנים במדויק. בנוסף לכך יום אחרי בואו של הטכנאי מיכאל יצר עמי קשר לבדוק שהכול התבצע לשביעות רצוני ואכן מה שהיה כך ומעבר לכך. אני אמליץ מאוד לחבריי ולמשפחתי לרכוש מוצרי חשמל מחנות זו ושישתדלו לקבל שירות ממיכאל כי רק הם ירוויחו מכך.

הגעתי לאחר סקר שוק , המחיר היה הכי זול , קיבלתי שירות מעולה , מוכר מקצועי , אדיב ואמין בשם מיכאל הסביר , סייע ואף בדק כי המשלוח הגיע המוצר היה אצלי תוך יום ויום לאחר מכן נציג החברה שהתקין את התנור והסביר לי כיצד להשתמש בו. . כבר ניסיתי והתנור מעולה :-) אכן ניתן לאפות שני סוגי מזון בצורה מעולה עם המחיצה תודה אני אליכם בטוח אחזור !!!

דיברתי עם מיכאל מסניף פתח תקווה. הוא גילה מקצועיות ותודעת שירות גבוהה. הבחור עמד מאחורי כל מילה. קיבלתי מחיר תחרותי מאוד גם אם לא הכי זול. המקרר הגיע למחרת היום כמובטח. גם חברת ההובלה שהם עובדים איתם עשו רושם חיובי מאוד. ממליץ בחום

את החשמל לצרכן הכרתי דרך האתר זאפ כאשר בדקתי מחירי מוצרי חשמל. כול הרכישה התבצעה דרך הטלפון ... מראש הייתי קצת חשדנית כי אינני מכירה את החנות ואף פעם לא ביקרתי בה. חייבת לציין שחווית הקנייה הייתה מצויינת , את השרות קיבלתי מאיש מדהים בשם עמית שהיה מקצועי, אדיב, ישר, אמין ומאוד שירותי... ביצעתי רכישה מאוד גדולה של מוצרים והמבחן האמיתי היה כאשר מקרר היין שרכשתי לא התאים לנגרות, עמית לקח אחריות והוכיח לי כמה היה נכון לעבוד מולו מלכתחילה.. המקרר הוחלף ללא חיוב נוסף והכול בתחושה כול כך נעימה .. אין לי ספק שאשוב לקנות בחשמל לצרכן ואני ממליצה בחום לבקש את עמית שכן שרות כזה לא מקבלים כול יום ואני באופן אישי מעריכה את זה מאוד.. תודה רבה אבישג

הובטח לי על ידי הנציג עמית שהמכונה תגיע תוך שבוע ימים ולכן ביצעתי את הרכישה - אחרת הייתי קונה מחנות אחרת - הסברתי לעמית שזה מאוד חשוב לי שהיא תגיע מהר. אחרי איחור של יומיים הם לא יצרו איתי קשר ואני התקשרתי אליהם פעמיים אך לא היה מי שיוכל לענות לשאלתי. כששאלתי את המוקדנית מתי יחזרו אלי היא ענתה "אני לא יכולה לדעת, תודה ולהתראות" וניתקה את הטלפון מבלי לשמוע את תגובתי. התאכזבתי מכך שהם 1. לא עמדו במילתם 2. לא הודיעו לי על העיכוב למרות שהדגשתי שזמן המשלוח חשוב לי מאוד ו 3. המוקדנית לא ענתה בצורה נאותה בטלפון. יש לציין שלאחר שהצלחתי לתפוס שוב את עמית הוא מאוד התנצל, הבטיח שהמכונה תגיע תוך יומיים - ואכן כך היה, וזיכה אותי ב 100 שח בגין האיחור.

מה אני יגיד לכם, קניתי טלוויזיה הייסנס LED עשו לי הנחה שהכי זול בארץ, הטלוויזיה הייתה אצלי 10 יום ולא אהבתי אותה ביקשתי להחליף דגם וסוג אחר. נענית בלי בעיה, כל זה ברוח טובה ועם המון סבלנות. מה עוד אפשר לבקש?

רכשתי מהחנות בפתח תקוה את המקרר, מכונת כביסה סימנס דגם 12T424 וכן רמקולים של SERVIN VEGA דגם XLS12 - ברצוני לציין את השירות המעולה שקיבלתי, המוצרים הגיעו בזמן ולשביעות רצוני, כמו כן רציתי לציין לשבח את העובד חזי שעזר לנו בכל, החל משלב ההזמנה ועד קבלת המוצרים לפני ערב חג הפסח. ממליצה לכולם על החנות...בהחלט אחזור שוב !!!

חייב לציין את המוכר עמית - מקצועי, סבלני ובעיקר אדיב וישר. את הטלויזיה קיבלתי ברגע ששילמתי ללא המתנה (ובמחיר הכי אטרקטיבי שקיבלתי) ובנוסף קיבלתי כבל, זרועות התקנה בחינם. בנוסף לכך, מאחר ועמית הבטיח שהטלויזיה מגיעה גם עם 2 זוגות משקפי תלת מימד (ולאחר הקניה והאיסוף הסתבר שלא), עמית הביא לי ללא כל בעיה, וללא תשלום ובאדיבות 2 זוגות על חשבונו מאחר והבטיח לי. זו הפעם השלישית שאני קונה בחשמל לצרכן ואני יכול להגיד בבטחה שאחזור לשם שוב.

ברצוני להודות ולציין לשבח את גל. היא פשוט תותחית, מקצועית, שירותית, אדיבה, סבלנית .. ישר כוח! רכשנו טלויזיה 55' ולאחר מכן גם מערכת קולנוע ביתית (של סמסונג). בעלות של למעלה מ- 10,000 ש"ח. גל סיפקה לנו הסבר מקיף על המוצרים, שירות מעולה, אחריות, סבלנות, מחיר, המוצר הגיע בזמן .. מומלץ בחום :)

לפני הגעתנו לחנות התקשרנו וקיבלנו מענה אדיב ושירותי מה שגרם לנו ודירבן להגיע למקום. בהגענו לחנות קיבלה אותנו גלי בסבר פנים יפות שירותיות מקצועיות וסבלנות רבה. קנינו מקרר ותנור והמחירים זולים ונוחים. לאחר יומיים ביקשנו להחליף את הדגם ושוב נענו בשירותיות והחלפה ללא בעיה. כול הכבוד לגלי כן ירבו כמוה!! ישר כוח!!

פניתי אליהם טלפונית דרך האתר שלהם. השירות של אפי היה מיומן מקצועי ואנושי. הוא ליווה אותי בסבלנות בהתלבטות ועזר לי לבחור במוצר הטוב ביותר עבורי. כל התהליך מרגע הפנייה אל החנות ועד לקבלת המוצר לווה בתחושה של בטחון ומיומנות. הכל תקתק בדייקנות ומהירות

התקשרתי לטלפון שהבטיח מחיר מיוחד ולא התאכזבתי.קבלתי מחיר זול יותר מהמחיר הנמוך ביותר שהיה בזאפ. גל המקסימה ענתה לי בסבלנות רבה לכל השאלות ואף הציעה לי לשלם רק מקדמה מאחר והמוצר אותו הזמנתי יסופק בהתאם לבקשתי רק בעוד מס' חודשים בעז"ה.למחרת התקשרתי בנוגע למוצר אחר לברר מחיר וגם לגביו קבלתי מחיר יוצא מן הכלל ובלי נדר גם אותו אקנה מחנות זאת. בקיצור כל ההמלצות החיוביות שקראתי לגבי אתר זה התבררו כנכונות ואף יותר.וגם אני מצטרפת בחום לכל ההמלצות החיוביות ואמליץ בעז"ה גם לכל מכריי.

הגעתי לחנות ממש במקרה אחרי שחיפשנו במספר רב של חנויות מיד כשנכנסו לחנות קיבלנו מחיר מצויין מחזי בלי משא ומתן כבד קיבלנו שירות אדיב ומקצועי, חזי נתן נו ביטחון מלא ואף סמך עלינו שנחזור אליו מאוחר יותר וכך אכן קרה. המחיר, השירות, האדיבות והמקצועיות - ניצחו. קיבלנו את התנור יום למחרת כפי שהובטח בטווח השעות שהובטח לנו עם הודעה מוקדמת. כל הכבוד !!!

הזמנתי מוצרי יוקרה בטלפון!!!אצל גל, פשוט נדהמתי מהיושרה המיוחדת של גל וחברת החשמל לצרכן,המקצועיות והנכונות לעזור בכל שלב, קבלתי מוצרים באלפי שקלים בתוך שבוע!!! ובתשלום מקדמה בלבד!!! התשלום המלא התבצע רק לאחר שהמוצרים הגיעו לביתי,פשוט תענוג לרכוש בחברה זו,כבר מזמין מוצרים נוספים,הייתי לקוח גדול בוואלה שופס,אין ספק שמצאתי בית מתאים בול לציפיות שלי בחברת החשמל לצרכן ממליץ בחום לרכוש שם,אלון עופר מנכ"ל חברת מדיקל שרותי רפואה דחופה בחיפה.

הזמנתי 4 מזגנים מחנות זו, האמת? הופתעתי מאד לטובה. שירות הלקוחות היה יסודי ואדיב וההזמנה הגיעה במהירות הבזק, זמן רב לפני מועד האספקה הרשמי לו התחייבו בחנות. במדינה בה רוב חוויות הקניה מותירות טראומה עמוקה, נותר לי רק לכתוב, מומלץ ביותר, זאת כמובן בתנאי שהחנות תשמור על רמתה הנוכחית.

הגענו לחנות (סניף פתח-תקווה) לאחר סקר מקיף באינטרנט, בחנויות שונות וקבלת ביקורות טובות מכמה מקורות שונים. בפעם הראשונה שנכנסנו לחנות - הכוונה הייתה התרשמות ראשונית וקבלת הצעות מחיר (באנו מוכנים עם שמות דגמים של המוצרים שרצינו), קיבלנו שירות מחזי שהיה אדיב וסבלני בצורה בלתי רגילה , ההמלצות שלו קלעו אחת -אחת לצרכים שלנו והתחושה הייתה מאוד טובה והחלטנו לבצע במקום הזמנה של מס' מוצרי חשמל :טלוויזיה 55 אינטש, מקרר סמסונג 735 ל' , תנור אפייה, כיריים גז, מדיח כלים, מכונת כביסה, מייבש כביסה, קיבלנו מחירים מצוינים למוצרים מעולים ומעל לכל השירות של חזי שליווה אותנו לאורך כל התהליך עד לקבלת המוצרים ומעבר לכך שהיה צורך לטפל בבעיות שצצו והכל בחיוך ואכפתיות. ממליצים בחום!!!

הגעתי לחנות בראשון לציון נהנתי מאוד מהשירות והיחס האדיב , ניגשה אלינו בחורה בשם גל במקצועיות וסבלנות עזרה לנו לבחור בדיוק את מה שאנו רוצים למרות השיגעונות של בעלי וגם המחיר היה מפתיע !!! יישר כוח כל הכבוד !! אין שאחזור לקנות :)

בדרך כלל אני יודע שכשמשלמים פחות זה בא על חשבון השירות. הופתעתי במקרה הזה מאד לטובה. אחרי מעבר בין הרבה חנויות עם פערי מחירים של מאות שקלים הגעתי דרך זאפ לחנות בפ''ת. אסף קיבל את פני וסגרנו רכישה תוך 5 דקות עם המחיר הכי זול בארץ. התנור היה אצלי אחרי פחות מ 24 שעות ואסף גם התקשר אלי מספר פעמים לוודא שהכול בסדר ואני מרוצה. אני בטוח אחזור אליו לרכישות הבאות שלי ואמליץ לכול מכרי להגיע אליו. ללא ספק חנות פיזית שיודעת איך להתמודד עם המסחר הוירטואלי בלי לספר סיפורים ולהטעות את הלקוחות בשקרים גסים.

קנינו מדיח כלים miele - כבר בהתקשרות הראשונית בטלפון שנעשתה עם בחורה מקסימה בשם גל קיבלתי יחס מאוד נעים ומסביר פנים. החלטתי לנסוע בערב עם בעלי ולראות את החנות כדי להתרשם. התקבלנו בסבר פנים יפות על ידי מי שהתברר בהמשך כבעלים אשר זיהה אותנו לפי המוצר שבו התעניינו. הופננו לאיש מכירות בשם אפי. הבחור התגלה כאיש מכירות מקצועי אבל יותר חשוב מזה - כקסם של אדם ! הסובלנות שלו מדהימה. הנחמדות והשלווה הפנימית שלו מאוד נעימים. למרות שהיינו איתו זמן ארוך מאוד עדיין הוא היה מאוד סובלן וענה על כל שאלותינו בנועם. בשלב מסויים נכנס יוסי הבעלים. האיש פשוט מקסים. ללבי וחם. כל כך נהנינו מהקניה אצלם שללא ספק מצאנו לנו חנות של מוצרי חשמל ביתיים שנשמח לחזור אליה. המדיח הגיע ביום שתואם ללא עיכובים. ההתקנה היתה חלקה ואיש השירות היה מקצועי ונעים הליכות. בקיצור. נהנינו מחווית הקניה. ולא פחות חשוב - המחיר הכי טוב שמצאנו - ואני עשיתי בדיקות לא מעטות. ממליצה בחום על החנות בגלל הצוות הנפלא.

נהנית תמיד לחזור לקנות בחשמל לצרכן, אף פעם אין בעיות, מחירים מעולים ושירות מחוייך ונעים

הגעתי לסניף חשמל לצרכן בראשל"צ ע"פ המלצות , קיבלתי את המחיר הזול ביותר לאחר בדיקה אצל שני מתחרים , השירות היה ברמה גבוהה ביותר מומלץ בחום!!