מפרסם ב-zap מאז 2009

‎עזורי‎ ‏(Azuri) - עמוד 18

חשמל ואלקטרוניקה (קרית אונו)

2.78 / 5 ממוצע מבוסס על 18 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
אתר: www.azuri.co.il
בעלים: עזורי בע"מ
נמצאו 1103 חוות דעת גולשים על עזורי
alona.n
alona.n
30.06.2019
מוצר שנרכש: בלנדר של נינג'ה

אחלה חוויית שירות, מאוד נחמדים שם, לאון נותן מענה נפלא ואדיב. קניתי פרס לעובדים בחברה שלנו, לא היו בעיות, השליח הגיע מהר מאוד.

חוות הדעת עזרה לכם?
יוןיון
יוןיון
30.06.2019
מוצר שנרכש: אופה לחם מורפי ריצ'רדס 48292

קונה מהחנות שלהם הרבה, תמיד מרוצה מהשירות ומהמחיר. זמינים לשאלות תמיד - ממליצה מאד בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
bathen.d
bathen.d
24.06.2019
מוצר שנרכש: בלנדר Ninja QB3001

הזמנתי דרך האתר, אך חווית הקניה הייתה נוחה מאוד, לא הסתבכתי ומצאתי את מבוקשי בקלות. לאחר כשעה מביצוע הרכישה יצרו איתי קשר מהחנות לוודא שאכן הזמנתי וכן הוסברו לי אופציות השילוח בהרחבה. בחרתי לקבל את המוצר בעזרת שליח עד הבית וקיבלתי את ההזמנה תוך פחות מ-24 שעות! מרוצה מאוד, בהחלט אזמין מאזורי שוב.

חוות הדעת עזרה לכם?
Ido
Ido
17.06.2019
מוצר שנרכש: שייקר נינג'ה

מחיר מצויין. אמין. משלוח בזמן כולל טלפון לפני לבדוק זמינות. סה"כ מאוד מרוצה ואמליץ לחברי!

חוות הדעת עזרה לכם?
Dudu
Dudu
05.06.2019
מוצר שנרכש: מגהץ קיטור מורפי ריצ'רדס 42580

קניתי באתר האינטרנט של עזורי מגהץ קיטור ומקרן קול. באותו יום שסופק לי המגהץ, וכבר בשימוש הראשון הוא נפל לי ונשבר המיכל מים. מבואס לחלוטין, התקשרתי לעזורי כדי לספר להם מה קרה. ענה לי בחור בשם ליאון מהסניף בקרית אונו. לאחר שסיפרתי לליאון את מה שקרה הוא אמר לי שהוא מעריך את זה שסיפרתי את האמת (ולא אמרתי למשל שהמיכל הגיע שבור), והזמין אותי להגיע לסניף קרית אונו ולקבל מיכל מים חדש ללא עלות. וכך היה. זה שירות ברמה הכי גבוהה שיש. וכשמוסיפים לכך את המחיר האטרקטיבי אז... אין מה לחפש מקום אחר. מוצרי חשמל קונים בעזורי.

חוות הדעת עזרה לכם?
tal
tal
03.06.2019
מוצר שנרכש: טלויזיה סמסונג UE65NU7400 65

שירות מעולה, ענו לי לשאלות בטלפון, עונים מהר ובסבלנות גם אחרי הקניה, הזמנתי מיבואן רשמי, בעיקר בגלל האפשרות של תיקון בבית במקרה של תקלה. למחרת קיבלתי הודעה שתוך יומיים הטלויזיה תגיע, וכך היה.

חוות הדעת עזרה לכם?
malylevy89
malylevy89
02.06.2019
מוצר שנרכש: בלנדר נינג'ה Auto IQ

שירות מקצועי ומהיר! קיבלתי את המשלוח תוך יום מהזמנת המכשיר. התקשרו לעדכן אותי לגביי מבצע בנוגע לאחריות על המוצר.

חוות הדעת עזרה לכם?
Jacob
Jacob
27.05.2019
מוצר שנרכש: מזגן עילי תדיראן swift plus 10A 2017

רכשתי מזגן ביום 30.4 - תדיראן. כבר במועד הרכישה התקשרו מהחנות והציעו לי מזגן יקר יותר, אולם אני ביקשתי את המזגן שהזמנתי. הייתי אמור לקבל את המזגן לאחר 7 ימי עסקים. לאחר המועד אף אחד לא התקשר. אני התקשרתי, נמסר לי ש"מלגזה פגעה במזגנים בצורה חיצונית בלבד והם יסופקו תוך שבוע. לאחר מספר נסיונות התקשרות שלי לחנות, הובטח לי תמיד שיחזרו אלי. אף אחד לא התקשר לעדכן מה קורה. התקשרתי אחרי חודש(!!!) וביטלתי את העסקה. הנציג בחוצפתו עוד האשים אותי בכך ש"רכשת מזגן שנת 2017 היית צריך לדעת שאתה לוקח סיכון". (באתר נמכרים מזגנים גם משנת 2016) ככה ממש. לא לקחו אחריות, לא הציעו אלטרנטיבה. לא נתנו שום שירות. רק זלזול (הכל בנימוס מזויף ובלי לקחת שום אחריות) זאת תרבות השירות פה בארץ ובטח ובטח בבית העסק הספציפי

חוות הדעת עזרה לכם?
Eyal
Eyal
26.05.2019
מוצר שנרכש: טלווזיה LG

הייתה תיקשורת טובה וממצה , אספקה מהירה תוך 4 ימים ,כמו כן שירות הטכנאי. היתה טובה ומקצועית

חוות הדעת עזרה לכם?
Kosmo
Kosmo
21.05.2019
מוצר שנרכש: מיקרוגל Samsung

תהליך הרכישה היה פשוט ומהיר. הזמנתי ואחרי יומים היה אצלי (בתוספת 29 שח). הכל עבר חלק כך שלא היה אינטרקציה של שירות לקוחות וכו

חוות הדעת עזרה לכם?
סוזן
סוזן
21.05.2019
מוצר שנרכש: Dyson V10 Motorhead

רכשתי את הדייסון v10 motorhead מיזורי ביום חמישי בערב, כבר ביום שישי למחרת בבוקר חזרו אליי בטלפון כדי להסביר לי על האחריות ולאשר את ההזמנה בנחמדות ובסבלנות וענו לי על כל השאלות. וגם המחיר היה מעולה.. ממליצה מאוד..

חוות הדעת עזרה לכם?
alon
alon
21.05.2019
מוצר שנרכש: dyson v10 animal

מיד אחרי ההזמנה התקשרו ושואב האבק הגיע לאחר יומים. הבטיחו יבוא שכולל שנתיים אחריות (לא יבואן רישמי) אבל לאחר שהתברר שאין במלאי נתנו באותו מחיר שנתיים אחריות מהיבואן הרישמי.

חוות הדעת עזרה לכם?
אולג
אולג
17.05.2019
מוצר שנרכש: dyson v10 Motorhead

פעם שני קונה פה. פעם ראשונה היה מערבל מזון bosh , ואחרי שירות ויחס שקיבלתי ,חזרתי וקניתי גם dyson v10 . האמת אם המחירים ישארו באותה רמה , גם מוצר הבא כנראה ירכוש פה. הבעיה היחידה זה חברת משלוחים שהם עובדים איתם.. לא גמישים.. אבל זה בקטנה, יחסית למחיר של מוצרים ולשירות המעולה

חוות הדעת עזרה לכם?
אפי
אפי
14.05.2019
מוצר שנרכש: בראון מסיר שיער 9961

מעולה. ההזמנה בוצעה ביום ראשון ב 13.00. לאחר כשעה התקשרו אלי כדי לתאם כתובת למשלוח. ביום שלישי ב 10.00 בבוקר השליח הגיע לעבודה שלי ומסר לי את המוצר. הרבה יותר מהיר ממה שהתחייבו. הזמנה קלה זורמת מהירה. המחיר היה הזול ביותר בהשוואת החנויות (או בהפרש זניח)

חוות הדעת עזרה לכם?
yuv
yuv
13.05.2019
מוצר שנרכש: שואב אבק

איכות של קניה באינטרנט נבחנת כאשר מתגלעת בעיה ורק אז אתה מגלה את טיב השירות- במקרה של החנות הנ"ל קיבלתי שירות מעולה שעושה חשק לחזור ולרכוש. רכשתי לפני 3.5 שבועות שואב אבק , התקשרו אלי למחרת לאשר את ההזמנה ונאמר לי כי עקב ליל הסדר המתקרב משלוח בדואר ייקח זמן, לאחר 3 שבועות שהמוצר לא הגיע התקשרתי ענו לי בנעימות בחנות ואמרו שההזמנה יצאה מהיבואן ומוזר שלא הגיע, וביקשו לעשות בירור ולחזור אלי. תוך פחות מעשר חזרו אלי עם הסבר מדוע התעכב המוצר (הוחזר ליבואן על ידי הדואר היות והחבילה נפתחה) עם התנצלות והצעה לשלוח את המוצר עם שליח ולא דרך הדואר. המוצר הגיע תוך 48 שעות. בעיות בטח במשלוחים דרך דואר ישראל קורים , מתן שירות אדיב עניני וללא התנערות מאחריות הופך את חווית הקניה שיכלה בקלות להפוך לרעה לחוויה טובה ומוצלחת

חוות הדעת עזרה לכם?
Meital
Meital
12.05.2019
מוצר שנרכש: מכונת קפה נספרסו c3

שירות מוצלח מהיר ויעיל, שיקוף וכנות גם כשהמוצר אזל במלאי מיד עדכנו ושינו את ההזמנה. מומלץ בחום!

חוות הדעת עזרה לכם?
shani.k
shani.k
05.05.2019
מוצר שנרכש: מקרר סמסונג 384 ליטר מקפיא עליון

חווית לקחות טובה, ההסברים בטלפון מדוייקים ונכונים לאחר ההזמנה באינטרנט. תיאום המישלוח קל מאד, ויש עמידה בזמנים.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dorit
Dorit
04.05.2019
מוצר שנרכש: ninja BL682

קיבלתי את המוצר תוך 3 ימים עם שליח עד הבית ללא תוספת תשלום. המוצר נפלא ובדיוק מה שרציתי. השירות והמקצועיות ליוו את התהליך מתחילתו ועד סופו. תודה רבה.

חוות הדעת עזרה לכם?
שרבן
שרבן
23.04.2019
מוצר שנרכש: שואב דיסון V10

השירות בטלפון מצויין ומהיר כמו שצריך, המוצר הגיע בזמן, אין תלונות, מומלץ מאוד, כל הכבוד

חוות הדעת עזרה לכם?
ג'ו המבקר
ג'ו המבקר
23.04.2019
מוצר שנרכש: דייסון v10

עשיתי הזמנה אינטרנטית עם איסוף עצמי, התקשרו אחרי שעתיים לאשר פרטים. שילמתי ותוך 10 דקות הייתי אצלם לאיסוף ( הוציאו לי לאוטו. היה מושלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Igor
Igor
22.04.2019
מוצר שנרכש: טלויזיה סמסונג 49 אינצ'

רכשתי טלויזיה של סמסונג UE49NU7100U שילמתי את הטלויזיה, שילמתי תוספת 250₪ יבואן רשמי, שילמתי התקנה 200₪. שעלתי את הנציג האם זה הכל? אמר לי כן בטח. אמר לי הנציג שחוץ מזה אני לא צריך לשלם כלום. הכל כלול במחיר. אבל כשהגיעו המתקנים הסתבר שאני צריך לשלם להם גם 200₪ התקנה! התקשרתי לחנות, הגעתי לנציג שמכר לי את הטלויזיה. שאלתי את הנציג מה זה 200₪ נוספים??? הוא התחיל להתווכח איתי שלא אמר לי שההתקנה כלולה במחיר ושאני חייב לשלם עכשיו גם למתקינים. למרות זאת שיש לי גם שיחה מוקלטת איתו ושיש חשבונית איפה רשום פירוט: טלויזיה+הובלה+התקנה אמרתי לנציג שלא יכול להיות דבר כזה שאני משלם דמי התקנה 200₪ לכם ועוד 200₪ למתקינים. אמרתי לו אם לא יפתור את הבעיה הזאת אני אבטל את העסקה כי זה רמאות!!! הנציג החמוד אמר: אל תאיים אלי אתה רוצה לבטל עסקה אני אשלח לך מישהו לאסוף את הטלויזיה..... או שתשלם עוד 200₪ למתקינים!!! גועל נפש של שירות... הנציג דיבר בגישה מגעילה רמאות... מצטער מאוד שעשיתי עסקה עם החנות הזאת...

חוות הדעת עזרה לכם?
shalevbelhans
shalevbelhans
21.04.2019
מוצר שנרכש: 44566 גריל כולל מיקרוגל ליטר 25 Morphy Richards

בתאריך ה15 לאפריל רכשתי טלוויזיה ומיקרוגל. את הטלוויזיה קיבלתי כמו שצריך והייתי מרוצה,אך עם המיקרוגל התחילו הצרות שטרם הסתיימו. דיברתי עם איתי עזורי שהוא המנהל של החנות ואמר שחברת שליחויות ישלחו את המוצר ושיתאמו איתי הגעה. בפועל - לא תיאמו איתי הגעה,השליח התקשר אליי שעה לפניי שרצה למסור את המוצר ובגלל שלא תיאם אז אישתי ואני היינו בעבודה ולא היה מי שיקבל את המוצר. ככה עשה גם ביומיים שלאחר מכן,התעקש שיכול למסור את המוצר רק משעה 13:00 עד 15:00 ולא,יחזור המוצר לחנות. גם שביקשתי שישלחו את המוצר בשעה מאוחרת יותר,או שהמוצר יעבור לשליח באותו הקו שיכול לספק בשעות אחרות,או שהשליח יגיע אליי בשעות שהן לא 13:00 עד 15:00 - קיבלתי תשובה שלילית. לבסוף לאחר ארבעה ימים המוצר חזר לעזורי. התקשרתי ביום החמישי לשאול מתי יתואם המשלוח - קיבלתי תשובה שיחזרו אליי. לא חזרו ביום השביעי התקשרתי שוב לשאול מתי יתואם משלוח - ענה לי העובד של איתי שעל אף שרשום בקבלה שהמשלוח הוא חינם,כעת אני צריך לשלם על משלוח נוסף מכיוון שסירבתי לקבל את המוצר. כמובן שהתעקשתי לשלוח להם את שיחת הוואטספ עם השליח שמראה מעל לכל ספק שאני מנסה למצוא אלטרנטיבות והשליח הוא זה שמתעקש להחזיר את המוצר. לבסוף שילמתי את הסכום של 29 שקלים היום,ה21/4 והבחור בשם מוטי התעקש שיתקשרו אליי לתאם את המשלוח לפניי שהשליח יגיע אליי - שזה מצחיק,כי זה בדיוק מה שלא קרה וגם הסיבה ששילמתי לבסוף 29 שקלים משלוח למרות שבקבלה מצויין במפורש שהמשלוח בחינם. אני מציע לכולם להתרחק מהחנות,יש המון חנויות הוגנות שדואגות ללקוחות בכל מסע הרכישה- מההזמנה ועד קבלת המוצר ולא מתנערות מאחריות ומאשימות את חברת השליחויות. בלהנס שלו

חוות הדעת עזרה לכם?
Shani
Shani
21.04.2019
מוצר שנרכש: נוטרי נינג׳ה שייקר 3001

מצויינים משלוח מהיר מוצר טוב, איכותי, שירות נעים ואדיב, אחזור לקנות שם ללא ספק תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
גולש
גולש
19.04.2019
מלל חוות הדעת הוסר לבקשת הגולש
חוות הדעת עזרה לכם?
Maor
Maor
18.04.2019
מוצר שנרכש: Samsung 32" UA32J4003 LED

היה שירות מעולה הגעתי רבע לפני זמן הפתיחה והמוכר בכל אופן לא נתן לי לחכות והביאמאת המוצר מהחנות עד הרכב

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון