
נכנסתי לחנות לרכישה של 2 פריטים קטנים, קיבלתי צוות שקיבל אותי עם חיוך, עזר, המליץ ונתן לי את ההרגשה הכי טובה שיש. קיבלתי הסבר זריז על השוני בכרטיסים, רכשתי את מה שמתאים לי ויצאתי מרוצה! בהחלט אשוב לרכוש מהם! כל הכבוד על השירות המצויין שקשר למצוא בארץ :-)























