
קומקום נחמד. חיכיתי הרבה זמן למשלוח. הוזמן 18/04/24, נמסר 9/05/24. הייתי צריך להזכיר פעמיים. אני יודע שזה היה חג, אבל זה עדיין לקח הרבה זמן.

קומקום נחמד. חיכיתי הרבה זמן למשלוח. הוזמן 18/04/24, נמסר 9/05/24. הייתי צריך להזכיר פעמיים. אני יודע שזה היה חג, אבל זה עדיין לקח הרבה זמן.

הקנייה באתר מהירה וקלה המוצרים הגיעו מהר וגם התקשרו אלי לוודא שהשליח אכן הגיע ושאני מרוצה

תודה 9 אל שירות, מאוד מרוצה, תמשיכו כך. אני גם ממליצה לחברים שחי את חברה שלכם

קל, פשוט, מהיר - שירות מצויין! המוצר הוזמן וסופק תוך 3 ימי עסקים, השירות דאגו לעכדן את מצב המשלוח והתקשרו לוודא שהגיע!

ממליץ בחום! מענה מיידי, מחירים הוגנים, התייחסות ללקוח יוצאת דופן! טיפול מהיר וליווי עסקה עד לאספקת המוצל לבית.

מאוד מרוצה! היה משלוח מהיר, מחיר נוח, הגיעה הכירה החשמלית שנראית טוב ועובדת מצויין, עם הסברים ותפעול מאוד פשוט.

תודה רבה אל השירות ,קיבלתי טיפול מאולה והשגחה מלאה עד הגעת המוצר.תודה רהב אל שירות במדהים

לקחתי מספר הצעות מחיר ממספר חנויות, לרכישת/הזמנת טלוויזיה.. מחירה אצל CELL- TEC היה הזול ביותר. ההזמנה באתר הייתה ידידותית וקלה לתפעול. בהמשך היו הבעלים התקשרו, התענינו עד קבלת הטלוויזיה. בהחלט חוויה מתקנת לקניות אחרות שערכתי. ממליצה לבדוק אצלם לפני שמחליטים רכישה במקום אחר.

קניתי מיקסר באלפי שקלים שלאחר חודשיים וחמישה שימושים התקלקל והפסיק לעבוד במקום לקחת אחריות ולטפל ולהחליף את המוצר מתנערים מדברים באגרסיביות בטלפון ו שולחים אותי מחברת שירות אחת לשניה ולסחוב אותו לתיקון כולנו יודעים שמכשיר חשמלי גם אם מתקנים לאחר שהתקלקל לא שורד שלא לדבר על כך שאני צריכה לנסוע למקום השירות מן הסתם להשאיר אותו שם ואז לחזור לקחת אותו חזרה ועוד 2 ימי חופש אז אם אתם מחפשים מכשירי חשמל לחודשיים ויחס ושירות גרוע סלתק הם החברה שלכם!

אדיב אמין ואחראי. התקשרו לוודא רכישה ולאחר מכן הגעה. המוצר הגיע מהר למרות ערב חג

הזמנתי את המוצר (מיקרוגל), הגיע אחרי מספר ימים, שירות אדיב. אשמח לרכוש שם שוב אם אזדקק למשהו.

שרות מהיר ויעיל עם דיווח כל הזמן מה מצב הרכישה. המשלוח הגיע בזמן ונמסר בזמן

חווית רכישה מקצועית ונעימה מאוד, שירות מצוין ומחירים נמוכיםם. שיניתי את מועד המשלוח ונציגת השירות התקשרה 3 פעמים לוודא שאכן הגיע. כל הכבוד.

שירות נפלא! הזמנתי, התחרטתי ושוב רציתי והיה את כל הסבלנות אלי. הגיע הרבה לפני זמן ההגעה המקסימלי. מקצועיים ואדיבים מאוד!!!! שליחים נעימים ומקצועיים.

אני קונה כבר פעם שנייה בחנות, בפעם הראשונה קניתי טלויזיה באיסוף עצמי, והפעם מכונת כביסה עם הובלה. חנות מצויינת, הם זמינים, יש להם סחורה טובה ואפשר לברר מלאי צ'יק צ'אק. מחיר טוב ושירות לקוחות טוב מאוד! אני ממליץ בחום על החנות הזאת.

שירות VIP. התקשרתי לפני הזמנה לוודא שיש את התנור סאוטר שרציתי. קבלתי אישור שהוא במלאי והזמנתי באתר. מיד התקשרו אלי ויידעו אותי שכבר קבלתי SMS לתיאום הזמנה. הזמנתי להיום בין 12-14. קבץי את התנור בזמן. כעבור כשעתיים התקשרו לוודא שאכן המשלוח הגיע.

הזמנו מקרר של בוש באתר שלכם, יום למחרת ההזמנה התקשרו אלינו ונאמר כי הדגם שהזמנו לא מיוצר יותר, לצערי זה לא היה כתוב באתר וזה קצת אכזב אותנו, היינו שמחים אם זה היה מופיע באתר. אבל השירות היה נעים ואדיב, והנציגה שדיברה איתנו עשתה את כל המאמצים על מנת למצוא לנו דגם מקביל, ואכן נמצא דגם מקביל בסופו של דבר, ואנחנו מרוצים מאוד מהמקרר. השירות היה נעים ואדיב לאורך כל התהליך, גם כאשר הביאו לנו את המקרר הבייתה, המובילים היו נעימים ואדיבים, היו סבלניים בצורה בלתי רגילה, הסבירו בצורה מקצועית את השימור במקרר, ופינו את המקרר הישן. תודה על השירות והאדיבות. שיהיה חג פסח שמח ושקט.

אחלה מטחנת בשר. קלה יחסית ונוחה.הגיעה מהר, תוך שלושה ימי. עובדת טוב , בלי רעש חזק.

הזמנה קלה ופשוטה. משלוח הגיע לנקודת חלוקה שבחרתי תוך יומיים. התקשרו לוודא שההזמנה התקבלה והכל תקין.

שמחתי לקבל את המוצר, טרם פתחתי ממתין לחגוג ולפתוח בפסח, היה איחור קל באספקה, אבל השמחה גדולה, תודה גדולה לכולכם!

קנינו מקרר לפסח דרך האתר מהחנות בחיפה. מהרגע ששילמנו אנחנו במרדף אחריהם כדי לקבל את המוצר! הם מתחייבים לאספקה תוך 7 ימי עסקים, בפועל חברת ההובלות שלהם אמרה שתוכל לספק אותו רק במהלך חוה"מ, אחרי 20 ימים!!! אחרי פניות "עשו לנו טובה" והקדימו את האספקה ל-11 ימי עסקים. בבוקר המיועד לאספקה הודיעו שהמשאית התקלקלה להם ולכן זה נדחה ביום נוסף. החנות זורקת אחריות על חברת ההובלות, חברת ההובלות לא עונה ומנתקת את השיחות. ואנחנו בחוסר אונים מוחלט, שני ימי עבודה מבוזבזים וחוסר ודאות האם יגיע ומתי. הבעיה הכי גדולה היא שאין עם מי לדבר...

הזמנתי טאבלט דרך האתר , הגיע טאבלט בעייתי עם הרבה גליצ'ים , באגים ובעיות , למרות שיש אחריות של שנתיים, סירבו להחליף. לא מומלץ , לא הטאבלט ולא החנות.
שלום הלקוח פנה אלינו לאחר שימוש במוצר שרכש לפני שנתיים. דרישתו היתה החלפה לדגם חדש מכיוון שהוא לא מרוצה ממנו מהיום הראשון שרכש לטענתו. הוסבר ללקוח כי אין אפשרות לשדרג מוצר לאחר שנתיים והוא הופנה לשרות האחריות של היבואן. חבל שלקוחות משתמשים בכלי חוות הדעת על מנת לסחוט חנויות. "ביחד ננצח" חג שמח

אחלה חנות, קיבלתי שירות מצוין, הזמנתי מיקסר Burman B6230 הגיע תוך יומיים. ממליץ בחום.

הספקה מהירה 5 יוםי עבודה החנות התקשרה לבדוק שמכונה נמסרה שרות 5 כוכבים .טוב מאוד

שירות של סל-טק מהשורה הראשונה, מקוצעיות, דאגה ללקוח, אכפתיות, הכל עבר חלק ומהר, לשביעות רצוני המלא