
המחירים הכי נמוכים שראיתי לאוכל רפואי, משלוח מהיר מאוד. תמיד נחמדים בשירות (לצערי נאלצתי להחליף מזון בגלל שינוי במצב הרפואי של הכלבה), עשו את השינוי בכיף וזיכו את ההפרש מהר. בכל משלוח שולחים חטיף מתנה 🎁

המחירים הכי נמוכים שראיתי לאוכל רפואי, משלוח מהיר מאוד. תמיד נחמדים בשירות (לצערי נאלצתי להחליף מזון בגלל שינוי במצב הרפואי של הכלבה), עשו את השינוי בכיף וזיכו את ההפרש מהר. בכל משלוח שולחים חטיף מתנה 🎁

שרות ואספקה מעולים!!! תמיד בזמן , מהיר מאוד כבר יום למחרת ההזמנה מסופקת. ממליצה בחום❤

חווית קניה מדהימה - המוצרים הגיעו תוך מס שעות אליי למשרד המוצר איכותי ונוח לשימוש

שירות יוצא מן הכלל! בין הטובים שיצא לי לפגוש בשוק. תודה רבה על המסירות והמקצועיות. בעלי סבלנות, לא ממהרים לחייב את האשראי - ראשית מוודאים עם הלקוח את ההזמנה ומתאמים את המשלוח. משלוח מהיר, שירות יוצא דופן תודה רבה ממליצה!

הזמנה יגיע מהר, שירות מדהים, נמשיך להזמין בהקדם, Заказ пришёл за 1 день, цена приемлемая, буду и дальше заказывать у них

הזמנתי מספר מוצרים דרך האינטרנט. הזמנה הגיע בזמן( יותר מהר מאשר ציפיתי) ומדוייקת. שרות אדיב ואמין. אחד העובדים התקשר אליי לברר כמה דברים לפני הגעת המשלוח. מרוצה מאוד מהשירות.

מקסימים והשירות מעולה, הזמנתי כבר כמה פעמים ותמיד הכל נהדר, אם חסר משהו מתקשרים ומודיעים. בהזמנה האחרונה ציינתי שזה דחוף, למחרת קיבלתי את המשלוח :-)

שירות מעולה, אנשים נדיבים. משלוח מהיר! הזמנתי דרך האתר וקיבלתי את ההזמנה כבר למחרת. תודה! אמשיך להזמין אצלכם!

מחירים מעולים! הזמנה מהירה וגם עם פינוק קטן מביאים! ממש מרוצה מהם בזמן האחרון מזמינה לרוב הכל מהם

אם יש בעיה באוכל וצריך להחליף חייבים להגיע לסניף גם אם עושים הזמנה חדשה לאוכל אחר בנוסף הזיכוי יהיה רק בקניה הבאה מדובר באוכל עם אחריות של רוייאל קניין לא נראה לי הוגן בעיקר אם אני מזמינה אוכל אחר והמשלוח מגיע אלי בכל מקרה נאמר לי שזו מדיניות החברה המחיר של האוכל היה יקר יותר מאתרים אחרים וויתרתי על "השירות" וקניתי במקום אחר

שירות מצויין, מחירים ממש טובים, זאת הייתה הרכישה הראשונה שלי מהם ובהחלט לא האחרונה, אחזור לרכוש שוב, הייתי מרוצה מאוד.

שירות מדהים, מהיר, אדיב, ו ו עשיתי הזמנה ואחרי שעה המשלוח כבר היה אצלי בבית!!

מחירים מדהימים! משלוח מהיר! סלקציה טובה גם כן. מחירים הכי טובים שמצאתי בארץ לאוכל איכותי לחתול המקסים שלי. ההזמנה הגיע אליי ממש מהר! תוך 24 שעות.

הזמנתי באינטרנט. הגיע כמובטח. הייתי שמח לקבל הודעה (טלפונית, SMS) , שהזמנתי התקבלה ובאיזה יום תמסר בבית.

שירות מצוין ומהיר מאוד. מרגע ההזמנה חוזרים מאוד מהר וכבר למחרת הגיע עד הבית! ממליצה בחום

שירות טוב ומאוד מהיר. לפעמים הזמנה מגיעה באותו באותו יום שהזמנתי את המשלוח. בלי טעויות.

ממליצה בחום, המחיר היה הזול ביותר שמצאתי ביחס לאתרים אחרים. השירות היה אדיב, מקצועי ומהיר

עשיתי הזמנה פעם ראשונה באתר, ההזמנה הגיע למחרת, וגם יצרו איתי קשר לפני. לדאבוני היתה תקלה באריזה-כתבתי לשירות הלקוחות והם יצרו עמי קשר מייד ועשו משלוח חדש והחלפה למחרת.אז למרות התקלה- אני מוצאת שהמענה הוא מהיר, השירות הוא נעים ויעיל. אשמח להזמין בעתיד.

מעולים! אתר נוח וכיפי, מבצעים שווים ומחירים מעולים! תמיד מגיעים בזמן בדיוק כמו שקבענו ומפנקים תמיד בחטיף! תודה רבה לכם צוות אלל4פט! קבועה כבר שנה ואמשיך להזמין מכם בשמחה! ❤🐾

האתר עצמו מסודר, ברור וקל לשימוש. אופן ההזמנה קל ופשוט. המחירים מצויינים. השירות מהיר, יעיל ואדיב.

צוות מקצועי, שירות אדיב, מחיר משתלם, משלוח מהיר. כל מה שחתול צריך ... וגם בעליו

הזמנתי אוכל לחתול מהאינטרנט, עשיתי טעות בהזמנה והתקשרתי אליהם היו אדיבים והביאו את ההזמנה בלי בעיות

קניתי אביזרים ואוכל לחתולים וכלבים,מרוצה מאוד מהמהירות השירות,יחס אישי,שירות מעולה,ישר כח!!! קניתי כבר 3-4 פעמים ואמשיך לקנות.

הזמנתי מרשת זו מספר פעמים. פעם אחת הזמנתי באינטרנט וביקשתי תשלום במזומן לשליח, השליח הניח את המוצרים מחוץ לדלת והלך. התקשרתי ואמרתי שהשליח לא צלצל ולא לקח כסף ולמחרת הגיע שליח ולקח כסף. בפסח עשיתי הזמנה, שוב באינטרנט עם תשלום במזומן לשליח. הגיע השליח, נתתי לו את הכסף, הוא הופתע ואמר שלא עידכנו אותו שאני משלמת במזומן. שבועיים וחצי אחרי, שלשום, הזמנתי באינטרנט שוב תשלום במזומן לשליח, ואז מתקשרים אליי מהחנות וטוענים שיש לי חוב מהפעם הקודמת. טענתי ששילמתי ואמרו שיבדקו. התקשרתי להנהלה להתלונן ומוטי אמר שיבדוק. אף אחד לא חזר אליי. בערב התקשר השליח והודיע שהוא מגיע. אמרתי שאני לא מוכנה לקבל את המשלוח כל עוד הבעיה עם החוב לא נפתרת. התקשר נציג החנות ואמר שכנראה היתה טעות. עם זאת הוא תיחקר אותי אם באמת שילמתי והשליח הביא לי קבלה בה מופיע חוב של 526 שח. אגב חוץ מהפעם האחרונה מעולם לא קיבלתי מהם קבלה על התשלום. ביזיון של התנהלות כספית. לא סומכת עליהם ולא אקנה שם שוב.
אנחנו מתנצלים על הטעות שנעשתה, באחד המשלוחים חלה טעות אנוש והתשלום לא נרשם בכרטיס הלקוחה. העניין תוחקר וסודר כך שהחוב האמור נמחק מכרטיס הלקוחה. כל ההזמנות מגובות בחשבוניות ועל כל תשלום יוצאת קבלה ללקוח, הלקוחה מוזמנת ליצור איתנו קשר ונוכל לשלוח לה פירוט מלא של כל העסקאות שעשתה דרכנו.

מקום נחמד שהולך לקראת הצרכן. אתר מצוין שמכיל מכסימום מידע. מחירים נוחים. בקיצור כייף לקנות.