
התקשרתי בערב טלפונית לחנות דיברתי עם הבעלים בנושא מקרן קול, קבלתי הסבר מאוד מקצועי ומפורט כולל הצעת מחיר הזולה ביותר שמצאתי למוצר זה. הכל נעשה באדיבות ולהפתעתי קבלתי את המוצר כבר ביום למחרת.

התקשרתי בערב טלפונית לחנות דיברתי עם הבעלים בנושא מקרן קול, קבלתי הסבר מאוד מקצועי ומפורט כולל הצעת מחיר הזולה ביותר שמצאתי למוצר זה. הכל נעשה באדיבות ולהפתעתי קבלתי את המוצר כבר ביום למחרת.

שואב אבק שנרכש ב 9/12/2010 היה אמור להגיע תוך שבועיים. לא הגיע ואי אפשר להשיג אותם ישירות בטלפון. המספר מגיע לחברת הודעות ולא חזרו אלי. אחרי השארת הודעה במייל חזר מישהו שאמר שיש להם בעיה ״בגלל המצב״ אבל הם קיבלו סוף סוף מוצרים חדשים ואקבל את השואב תוך שבוע. זה לא קרה ובינתיים התשלומים בויזה התחילו לרדת. ב-7/1/2021 השארתי עוד הודעה במייל שאני עוצרת אותם וכך עשיתי ועדיין לא חזרו אלי אבל ב- 11/1/2021 הגיע השואב. כמובן שהודעתי לויזה להמשיך את התשלום. השואב מצויין (יש לי בבית מספר חיות מחמד שעירות וזה כבר הדייסון השלישי שלי) אבל השירות של החברה הזאת לקוי. התשלום עבר לחנות של אבי סופר. רשמתי את מספר ההזמנה כי לא קבלתי חשבונית או קבלה

שרות אדיב. הבטיחו משלוח תוך שבוע. הגיע כבר אחרי 3 ימים. כששאלתי שאלה אחרי התשלום, אחרי המשלוח, עדיין נעניתי בסבלנות ובאדיבות. תודה

מרוצה מואד שירות טוב ביצמתי הזמנה באתר למקרר LG ביקשתי לשלם בצ'קים ואיפשרו לי לשלם בצורה זו תודה רבה

השירות היה מקצועי והאספקה הייתה מהירה מהצפוי. מרוצה מאוד מכל חווית השירות ובהחלט אבצע רכישות נוספות בעתיד.

פניתי לאתר בסט אלקטריק התעניינתי לגבי מסך טלויזיה בגודל 55 לבסוף הזמנתי מחברת LG קיבלתי את המסך למחרת היום כפי שביקשתי ממליצה מאוד

הזמנתי מסך סמסונג קיבלתי המלצה על דגם TU8000 שרות יבואן רישמי קיבלתי את המכשיר תוך 3 ימים שירות מצויין

שרות נפלא: אדיב ומהימן. יש התייחסות לכל קונה וקונה ונותנים אינפורמציה בצורה אוביקטיבית, לכל מכשיר. מקבלים המקום נקי ומסודר. מאוד מומלץ.

המוצר איכותי ומוצלח מאד. האספקה היתה מהירה. והשירות היה מקצועי ואדיב אפשר להגיע לספק לפרטים נוספים באם צריך.

קניתי דרכם מקרר. המקרר הגיע עם דפיקה. פניתי אליהם וישר הם צעקו עלי ועל אשתי (ניר ושחר). כבר ארבעה חודשים שהם לא מטפלים בזה. כל פעם שאני מצליח לתפוס אותם בטלפון הם מבטיחים הבטחות ולא מקיימים. בשיחה האחרונה הם אמרו לי שהם גם לא מתכוונים לטפל בזה. שירות נוראי ויחס מזלזל! ממליץ בחום לא להתקרב אליהם.
אם כל הכבוד הלקוח שוכח לציין שהוא פנה אלינו לאחר כ 3 שבועות אחרי שקיבל את המקרר מחברת סמסונג הפגם הוא בדלתהמקרר בחזית כך שאי אפשר לפספס אותו . הוא גם חתום לחברת ההובלה של סמסונג על תעודת משלוח שהמוצר התקבל תקין וללא פגם . למרות כל זאת ניסנו לעזור לו מול חברת ההובלה והיבואן סמליין להחלפת דלת. אבל כפי שנאמר לו והוצגה בפניו תעודת המשלוח שהוא חתום עליה, הם לא הסכימו להחליף לו דלת ללא חיוב. לטענת הלקוח הוא לא ראה את זה... ולא היה גר בבית ... צר לנו שהלקוח לא לוקח אחריות ובנוסף רושם תגובה שיקרית מהיסוד

שירות נפלא חיכו לנו שנגיע גם אחרי שעות הפתיחה יחס ושירות מעולים ומחירים מאד נמוכים ממליץ לקנות בחנות הזו !

המנתי מייבש מתוצרת א א ג באתר בסט אלקטריק היו הכי זולים בזאפ!!! קיבלתי את המייבש אחרי יומיים תודה רבה.

לא אמינים, הציגו מוצר שלא נמצא במלאי, מיקסר במקרה שלי, שלחו למייל שלי שההזמנה התקבלה, הביאו מספר הזמנה והכל, אחרי שבוע שלא הגיע המוצר יצרתי קשר ונמסר לי לחכות עוד שבוע, לאחר שבוע נוסף לא חזרו אלי ולאחר מיכן הבטיחו שבשבוע הבא זה יגיע, נחשו מה... אני הפסקתי לחכות, לפחות את האשראי לא חייבו.

אין עליהם שירות והספק מהירר יש הכל במלאי ממליצה לקנות מהם בשמחה ! שירות אדיב מאוד

חוויית קניה מדהימה!!!! הזמנתי מכשיר נינג'ה BL682 באתר עם תשלום טלפוני, תוך פחות מ10 דקות כבר התקשרו אליי מהחנות לביצוע תשלום. ניר היה ממש מקסים ודאג שהמשלוח יגיע אליי באותו יום!!!!!!!!!! הזמנתי בבוקר ובערב המוצר כבר היה אצלי. לא ייאמן מקצועיים ושירותיים מאוד! מ-מ-ל-י-צ-ה

הזמנתי מקרר דרך האתר קיבלתי שקיות אדיב ומקצועי . האספקה היתה מחירה מאד תוך 3 ימים. כל הכבוד ממליץ מאד

שירות על הפנים, אמרו לי בטלפון שהתקנה ומשלוח בחינם אך בכל זאת חייבו אותי על סך 250 ש"ח... שהתקשרתי לברר העובד (ניר) לא הפסיק לצעוק עליי ולהגיד שאני משקר הם שקרנים שבאים לסחוב מאיתנו כסף. לא ממליץ לקנות ולפנות אליהם אפילו

הזמנתי באתר מכונת כביסה שך חברת בלומברג קיבלתי שירות מהיר ואדיב תיאמן לי גם התקנה עם השירות תודה

איזה שירות! איזה יחס חם! איזו סבלנות! איזה רצון לרצות לקוח! תודה לכולם! תודה לך, שחר!

הטלוויזיה שהזמנתי באתר האינטרנט ואושרה לי איננה במלאי. הוצע לי מכשיר יקר יותר. הובטחה אספקה מהירה. הסכמתי, ואז.... גם סופקה באיחור וגם לא סופק מתקן קיר. לא בזמן ההתקנה ולא אחרי שתי תלונות.

התקשרתי לאתר לקבל המלצה על מסך 75 המליצו על סמבונג ביקשתי לבוא לקחת לאאות שיש במלאי. דאגו להוציא לי את. מסך לרכב. תודה רהה

שירות מדהים ומחיר מעולה, אני ממליצה מאוד , מי שמחפש דברים איכותיים ובמחיר הכי טוב בשוק - להגיע !

ביצעתי הזמנה של מעבד מזון נינג'ה בתשלום טלפוני.. קיבלתי מספר הזמנה , אך לא חזר אלי נציג להשלמת התשלום והעיסקה..התקשרתי בעצמי אליהם ענתה לי מוקדנית שביקשה פרטים של להעביר לנציג מכירות שיחזור אליי... עברו כבר יומיים מלאים ואף נציג לא חזר אליי. שרות לקוחות ומכירות גרוע הפסד שלהם הזמנתי במקום אחר והמוצר כבר אצלי בבית תוך יום וחצי...

הטלויזיה לא הגיע במועד המובטח, אלא שבוע אחרי. כל פעם שהתקשרתי אמרו שיחזרו אליי ולא חזרו. כשהצלחתי לדבר איתם, לא קיבלתי תשובות.

1. קודם כל המכונת כביסה שקניתי אצלם היה הכי זול משמעותית מכל האתרים. 2. ענו לי מיד בטל' וקיבלתי שירות אדיב וידידותי, עם סבלנות לשאולות ולבקשות שלי. 3. חוץ מהמחיר נתנו לי תשלומים נוחים מאד בלי ריבית. 4. אמרו לי בהזמנה שיקח עד 7 ימי עסקים, ביקשתי שינסו לראות אם אפשר מחר כי זה דחוף לי מאד, בחור אדיב מאד בשם שחר לקח את הבקשה באופן אישי וחזר אלי עם התחייבות שהמוצר אצלי מחר, אפילו שכבר הזמנתי ובהזמנה נאמר לי מפורש 7 ימי עסקים הוא עבר אלצי ממש לדאוג באופן חריג שתוך יום זה יהיה אצלי. 5. אכן למחרת המוצר כבר אצלי בבית. 6. התקשרתי לחברת ברימאג שהיא אחראית לשלוח טכנאי להתקנת המכונת כביסה בבית, ונתנו לי תאריך רק עוד 5 ימים, למרות שאין למוכר ולחנות שבה קניתי את המוצר שום קשר לחברה הזו ולטכנאים שלה בכל זאת ביקשתי עזרה משחר בחנות גם בזה והוא לא התעצל הרים טלפונים והצליח להקדים לי את הטכנאי, ושוב אין לו קשר והתחייבות בכלל לא לברימאנג ולא לטכנאים שלה אבל הוא פשוט איש טוב שלא רק רוצה לדחוף לך מוצר אלא באמת מלב טוב רוצה שתהנה ותהייה מרוצה. הוא הצליח! אני מרוצה, מאד!!!.