
הגעתי לחנות לרכוש samsumg S22 Ultra נתנו לי שירות מהיר ואדיב,רמון נתן לי שירות מדהים בהחלט אחזור לרכוש שוב

הגעתי לחנות לרכוש samsumg S22 Ultra נתנו לי שירות מהיר ואדיב,רמון נתן לי שירות מדהים בהחלט אחזור לרכוש שוב

שירות אדיב זריז ומקצועי תודה לתמיר על שירות מדהים אני בהחלט ממליצה לרכוש מהם מאוד

קיבלתי שירות מעולה מקצועי ממוחזר רמון תודה רבה .לא פעם ראשונה קנה בחנות הזה .אני אמליץ רק לקנות טל.בחברה הזרות

ביום שישי הייתי בחנוט בסט סיל סלולר בראשון לציון היה נציגה בשם רמון שהמליץ על מכשיר ממש טוב

רכשתי לראשונה לפני שנתיים ומאז לא מחליף אותם , חברה שירותיים ברמות ומחירים דה בסט

חנות מעולה עם שירות מסב פנים , תמיר נתן לי עזרה ומענה לכל שאלה . בהחלט אשוב

קניתי 4 טאבלטים בטעות ללא סים עם מגן זכוכית ומגן חיצוני, התקשרתי למחרת וביקשתי להחליף אותם למכשירים עם סים, דיבר איתי רמון ודאג להזמין 4 חדשים עם סים בתוספת תשלום קטנה החליף לי והרכיב זכוכית מגן בחינם בכולם, שירות 7 כוכבים תענוג

הגתי מאשדוד אחרי שבדקתי שיש שחור היבוא מקביל אחרי שהיתי בחנות אחרת ולא מכרו לי

ראיתי אותם במקרה בבניין ונכנסתי לרכוש מיגון חברה שירותיים עם חיוך על הפנים נהנתי והייתי חייב לפרגן

חוויה שלילית. מפרסמים מחיר אטרקטיבי למוצר ואז מתקשרים להסביר שהשירות לא כולל מלא דברים שעולים עוד כסף. שירות על הפנים ממליץ לוותר
כשמזינים הזמנה אצלנו באתר ניתן לבחור סוגי משלוח . במחיר שמופיע באתר ניתן לקבל משלוחים בחינם פרט ליישובים אשר נמצאים מעבר לקו הירוק . שהלקוח הזין את ההזמנה הייתה לו את האפשרות לבחור בסוג המשלוח אשר מעבר לקו הירוק אך הלקוח בחר "לדלג" על אופציה זו . כאשר החנות שוחחה עם הלקוח והסבירה לו את המצב הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה . גם כשעניינים לא מסתדרים בעיני הלקוחות השירות והכבוד שלנו ללקוחות תמיד באים לידי ביטוי. להבא נמליץ ללקוח לקרוא לפני שהוא מזמין בכדי שלא ימשיך להגיב לכל חנות שהשירות שלה על הפנים.. בהצלחה ללקוח

שירות אדיב ומחוייב, באנו עם תקלה המכשיר והוחלף מיד, יצאנו רק אחרי שעדכנו במכשיר החדש משתמש וכו, מיכאל מקסים.

רכישה שניה אצלהם , שירות ברמה ומחירים מאוד טובעם . בסוף השירות יותר לשוב ממחיר ואת זה ניתן למצוא אצלהם ברמה מהטובות שראיתי .

הגעתי לרכוש אחרי המלצות רבות עליהם . שירות טוב מחיר טוב ואחלה אווירה בחנות למרות שבאתי סוף יום. תודה ובהחלט אשוב

אני קונה טלפונים כבר כמה שנים רק בבסט סייל בגלל המחירים הנמוכים וגם השירות הטוב, בסה״כ אני מרוצה.

קניתי טלפון ננייד לאשתי לאחר שבאתי הביתה גיליתי שאשתי כבר קנתה לעצמה אחד חדש לכו חזרתי לחנות וקיבלתי זיכוי במקום אלופים

נכנסתי לחנות ופגשתי נציג מכירות בשם מיכאל. הוא היה נחמד ואדיב והציג בפני את האפשרויות. כשביקשתי לרשום את שם החברה, שעבורה רכשתי את המוצר, על החשבונית סרב הנציג לעשות זאת בטענה שזו המדיניות. כשאמרתי: בסדר, תעשה מה שמותר ותן לי איש קשר בהנהלת חשבונות שיחליף לי את החשבונית אחכ התחיל להרים את קולו, לומר לי שזה לא יקרה ואף פעמים קם ללכת ואמר שלא ייתן לי שירות ולא ימכור לי. ושלא יעזור כלום לא ישנו לי את השם על החשבונית. בקיצור, גם מקצועיות נמוכה ביותר וגם חווית שירות עלובה.

חיפשתי לקנות יבואן רשמי , היה להם במלאי ובמחיר מוזל בהרבה מהחנויות הרשמיות שהסתכלתי עליהם . בקיצור שירות מצוין ומחירים הכי טובים שאני אישית מצאתי.

שירות מסב פנים ברמה גבוה מאוד , אווירה ממש נעימה בחנות וכיף לראות חנות מלאה באנשים. בהצלחה רבה

רכישה שניה אצל החנות , כעת הגעתי לרכוש 2 מכשירים לילדים שלי קיבלתי מחיר טוב ושירות טוב כהרגלם של החנות,תודה לארז .

חייגתי לחנות בדקתי שיש את המוצר , הציעו לי לרכוש יבואן רשמי בתוספת אטרקטיבית . מרוצה מאוד

לא להתקרב. עשיתי הזמנה, התקשרתי ואמרו לי שטלפון הינו ואני יכול לבוא לקחת. כשהגעתי ניסו לדחוף לי הרחבת אחריות בעלות של 200 ש"ח, כשסירבתי וביקשתי את מחיר שפורסם נאומר לי "יש רק עם ביטוח מורחב, אם לא רוצה לשלם עבור ביטוח מורחב, אז אין מכשיר כזה". לא אמינים!

חיפשתי איירפודס פרו שתיים החגש המחר הכי אוב עם אחריות של אפל במחיר ללא תחרות

מצאתי וקניתי גריל נינגה 301 מחיר מצויין שילמתי בחנות לקחתי במקום רת המוצר חנוט מצויינת