
בהזמנה של מקרר, לקח שבוע להודיע לי שאין להם את הדגם שהזמנתי. וגם זה, יום אחרי שהתקשרתי לברר. זו רמת שירות לקוחות שהיתה מביישת כל מוכר בעל שמץ של אכפתיות. פשוט להזמין ממקום אחר. יש מספיק דגים בים וספקי מוצרי חשמל בגוגל
שלום וברכה, בפתיחת דברינו נדגיש כי הלקוח הנ"ל כלל לא שילם עבור ההזמנה שלטענתו בוצעה. יש לציין כי מאחר ולא הושארו פרטים אשראי לחיוב, מערכת האתר מזהה זאת כהשארת פרטים בלבד. עוד יצויין כי לאחר מספר ימים בוצעה פנייה יזומה אל הלקוח ע"י אחד מנציגנו והלקוח העמיד כתנאי לביצוע העסקה אספקה מיידית מעכשיו לעכשיו, הוסבר ללקוח כי אין אופציה כזו ונדאג לקדם את האספקה בטווח של יומיים, הלקוח סירב ואמר כי יזמין במקום אחר ואף איים 'עוד תשמעו ממני'. בנוסף, בוצעה פנייה היום ללקוח במטרה להציע לו פיצוי כלשהו כדי להשאיר טעם טוב לעתיד, הלקוח לא היה מעוניין והשיחה הסתיימה ללא כלום. למען הסר ספק, לא נאמר ללקוח בשום שלב כי המקרר לא במלאי, המקרר קיים במלאי אך מאחר וזמן האספקה לא התאים ללקוח הוא בחר להעלות חוות דעת. מערכת האתר שמה דגש על השירות, אמינות וזמני אספקה. שמחים לתת שרות לאלפי לקוחות מרוצים ונמשיך לעשות כך.






















