
שירות מצוין קיבלו אותי יפה מאד , אנשים נחמדים מאוד ורואים שהם מקצועיים , המוצר באיכות מצוינת במחיר טוב מאד אהבתי מאד את החנות

שירות מצוין קיבלו אותי יפה מאד , אנשים נחמדים מאוד ורואים שהם מקצועיים , המוצר באיכות מצוינת במחיר טוב מאד אהבתי מאד את החנות

לאחר התייעצות מקצועית עם נציג החברה , הומלץ לי על הדגם הנ"ל . אין ספק שזו הייתה קניה מוצלחת מאוד עבורי ובהתאם לתקציב שהיה לי. התרשמתי משירות אדיב ומקצועי .

שירות מצויין קניתי סט מיקרופונים אלחוטי עם כבלים וקייס למקרופונים הקייס לא טעם לרצוני וישר קיבלתי מענה הולם עבדתי מול בן , הוא לא הפסיק להתקשר ולעזור עד שסיים לטפל בי כמובן שאמשיך לקנות מהחנות הזאת בעתיד לפעמים גם אם המחיר קצת יותר יקר(ואצלם ממש זול) השירות שווה את הכסף

שירות אדיב ומצוין ,דואגים לך לציוד הטוב ביותר ונותנים יעוץ מקצועי ומעשיר , את השירות נתן לי בן התותח

חווית קניה אמרקאית בכל קנה מידה. קיבלתי שירות מקצועי מבחור בשם יגאל. אצל יגאל שירות זאת לא עוד מילה, יגאל נתן לי הרגשה כאילו אני חלק ממשפחת הלקוחות שלו. נהנתי מאוד !!! ממליץ בחום

שירות לקוחות נפלא, חווית קניה נעימה מאוד. את השירות קיבלתי מבן. הזמנתי מוצר, היה במלאי, ומה שלא היה במלאי, דאגו להזמין עוד באותו יום. אקנה שם עוד מוצרים בהחלט.

התעניינתי בקונטרולר וכבר מהשיחה הראשונה עם בן מנהל החנות הבנתי עם מי יש לי עסק, שרות ברמה גבוה מאוד,אמינות וטיפול לאורך כל הדרך. אין לי ספק כי הם הרויחו לקוח לעוד הרבה מוצרים שיש להם.

אני רוצה לרכוש אוזניות טובות כבר הרבה זמן והתלבטתי רבות בין מותגים (כמו מרשל, ביטס, האוס אוף מארלי ועוד) וחנויות בארץ. הגעתי לנקסט פרו וגיליתי שירות מדהים! הידע על התחום בכללי ועל אוזניות בפרט היה מעולה. ידעו להתאים לי את האוזניות המתאימות לי ביותר ושעונות בדיוק על מה שאני מחפשת. בנוסף המחיר היה אחלה! בהחלט בשביל מוצרים נוספים בתחום אפנה שוב לנקסט פרו!

יגאל חייקין, נתן שרות צעולה ואדיב, הסביר לי בפרטי פרטים כשעה על כל מה שרציתי לדעת ונתן לי מוצר אידאלי לתקציב שלי.

המוכרים היו מאוד נחמדים, וסבלנים כי הם לא לוחצים על הלקוח כדי לקנות אצלם מוצר. נותנים שירות איכותית. בקיצור, ממליץ בחום.

קניתי מוצר מצוין במחיר מצחיק ( vci 380) נציג בשם בן עזר לי בכול מה שרציתי שירות מדהים ממליץ בחום

חנות מפתיעה. שרות מעולה מיגאל. מחירים ידידותיים ויחס חם. ממליץ בחום להזמין דרך האינטרנט אבל עדיף אפילו להגיע

התקשרתי לחנות על מנת לרכוש מוצר מתחום שאיני מכיר עם חוסר הבנה מוחלט, ענה לי נציג בשם בן והפך לי את החווית קנייה למושלמת ובטוחה. הוא ענה על כל שאלה בצורה מקצועית וברורה עם סבלנות רבה. את הקניות העתידיות שלי כנראה שאעשה ב"נקסט פרו"

השירות שקיבלתי היה 250% כי אני נכי צהל אני מאוד מרוצה איך שה קיבלתי את מוצר מי מנהל סניף בן ו נשטמאה בהתיד ואני ממליץ לקול חברים שלי רק next pro

בן, טיפל בי והיה ממש נחמד ואפקטיבי jהמגוון מאוד רחב והשירות נעים ממליץ בחם רב לרכוש

השירות היה אדיב חייכני ומצויין! יגאל ובן עזרו רבות החל המטלפון ועד הגעתי לחנות לשמוע את האורגן וגם בעזרה טכנית בזמן החיבור ותחילת העבודה. יגאל עזר לי להגיע לבחירה שאני מאוד נהנת ממנה - האורגנית מצויינת (CASIO 4400) נשמעת מעולה ופשוט חוויה ! חווית קניה מצויינת ובעיקר שירות מעולה , ממליצה בחום !

שירות לקוחות מדהים יגאל ובן שירותיים ומאוד נעימים עזרו ונתנו מענה מעולה גם כאשר היה חסר חלק במשלוח פשוט מומלץ לכולם. אני בטוח אשוב ואקנה

זו חווית הקנייה והשירות הכי טובים היו לי. קיבלתי מענה מבחור בשם בן, הוא לאורך כל השיחות שלנו היה אדיב, מקצועי,סובלני ואמין. המוצר הגיע במהירות ובדיוק כמו שהוסבר לי. אני מרוצה ממנו מאוד. אני ממליצה בחום ללכת לקנות Next-pro סניף תל אביב ולקבל שירות מעולה מבן התותח!!

לאחר מספר שיחות טלפוניות עם כמה חנויות החלטתי ללכת לחנות של next Pro בדרום תל אביב. כבר בשיחת הטלפון זכיתי ליחס אישי, רציני ומקצועי. על אחת כמה וכמה בחנות עצמה. הצורך היה למיקרופון אלחוטי ומערכת הגברה לאישתי - מורה. נדרשה מערכת לא כבדה, לא מסובכת עם איכות טובה לכיתה (לא לאולפן הקלטון). בן - מנהל הסניף. השקיע בי זמן ארוך להבנת הצורך, לבדיקת אלטרנטיבות שיתנו את המענה המתאים ביותר לצרכים - קל, איכותי ומתאים בעלות. יצאתי עם מוצר מצוין ועם תחושה מעולה של שרות מצוין ומקצועי. אין ספק שאמליץ על החנות למכרי וארכוש שם פעם נוספת. בן - תודה רבה וישר כוח ! אמיר

אין דברים כאלה!!! שירות מעולה!!! שמו בן,הבחור ישב איתי שעה!!! כדי לברר את הצרכים שלי, ולהתאים את המוצר המדויק לעבודתי. לא ניסה למכור לי,להיפך חסך לי רכישת מוצרים שחשבתי שעלי להוסיף.מומלץ בחום.

לצורך הגברה ופיצול אוזניות מהמחשב התחלתי לבצע חיפוש של מוצר שיתן לי מענה למה שאני צריך בין כמה חנויות, ביניהן גם Next-Pro. שוחחתי עם בן ולמרות חוסר ידע מקצועי מהצד שלי, בן הקשיב, הבין במדוייק את הצרכים שלי וידע להתאים לי בדיוק את המוצר הנכון הן מבחינה טכנית וגם מבחינת טווח המחירים. בן גם הציג לי חלופות אפשרויות במספר רמות ולא הרגשתי שהוא "דוחף לי ציוד" כמו שקורה הרבה פעמים. לאורך הדרך הוא גם דאג להציג לי את דעתו האובייקטיבית על כל אחד מהמוצרים שהציג. למחרת הגעתי לחנות וקניתי את המוצר מ-??? שהיה מאד אדיב ומקצועי. ביום לאחר השימוש בן התקשר לוודא שהכל עבד כמו שצריך. שיחת הטלפון הזאת אישרה אצלי שלא מכרו לי חתול בשק ובעלי החנות עומדים מאחורי המוצרים שלהם. אני מתקשה להזכר בעוד הרבה מקומות (לא רק בתחום הסאונד, אלא בכלל בשוק בישראל) בהם רמת השירות, הזמינות, ההקשבה והאמינות היו ברמה כל כך גבוהה! אני משוכנע שכל ציוד מוסיקה או סאונד שאזדקק בעתיד- אני אפנה ל- Next-Pro. מומלץ בחום!

חיפשתי כיסא פסנתר לפסנתר כנף החדש שלי . קיבלתי שירות מקצועי נחמד ואדיב מבן מסניף תל אביב, המשלוח הגיע תוך יום אחד!, המוצר מעולה מאוד מרוצה בטוח אשוב לקנות שם

ניכנסתי וקיבלתי שירות מבן התותח שנתן לי יחס ושירות שלא תמצאו בשום מקום והמחיר אין מה לדבר בכלל פשוט בחור עם נשמה ענקית ממליץ בחום תבואו ותצאו עם חיוך שלא יורד מהפנים

איש המכירות היה אדיב בטלפון ועוד יותר שהגענו למקום היה חשוב לו להדגים ולהראות לנו את איך הבידורית עובדת , מה התקלה היכולות לקרות , ותפעול נכון של המוצר , הוא נתן לנו את תשומת הלב הבלעדית למרות שנכנסו עוד אנשים לחנות פנה לכל אחד ואחד ואמר לו שכבר ייגש אליו , נתן תחושה של בית ומקצועיות ממליצה בחום .

באתי לרכוש ציוד לגיטרה בנקסט-פרו סניף סלמה 106 ת"א ועזר לי מאוד בחור בשם יגאל עם המון סבלנות ומאוד מקצועי ואני מבסוט כי עשיתי קניה ממש טובה בדיוק כמו שרציתי: פדאל גיטרה דילאיי מעולה של E-wave, טיונר לגיטרה, ומיתרים לגיטרה אקוסטית של מרטין - Martin retro MM11. את הפדאל הזמנתי וכעבור מס' ימים זה הגיע והיה שווה לחכות מאשר להתפשר על מוצר פחות טוב. בהחלט אחזור בקרוב לקנות עוד ציוד לאולפן הביתי.