רכשתי NOTE 5 שמשמש עבורי ככלי תקשורת מאוד חשוב עם לקוחות לפני כחודש וחצי.
לפי ZAP היבואן הוא יו וי פון בע''מ.
הכל היה בסדר וכולם נחמדים אבל....... המיקרופון לא עבד ונאלצתי לדבר דרך הרמקול.
פניתי לחנות בה קניתי את המכשיר דרך הטלפון . החנות נמצאת בנשר ואני ברמת גן.
מהחנות הפנו אותי לסל נאו ברמת גן לצורך תיקון. לא נאמר לי תשלח אלי את המכשיר אשלח לך חדש אלא : גש לסל נאו ברמת גן.
הבאתי את המכשיר לסל נאו שם נתקלתי ביחס שאני אגדיר כרע ואת השרות לא מספק .
המעבדה טענה בתוקף שאני צריך להמתין בסבלנות 14 ימי עבודה.
להערכתי הדבר לא הגיוני עבור טלפון חדש באחריות שאני עושה בו שימוש רצוף מה גם שיחס המעבדה היה מתחת לכל ביקורת.
העדפתי לקחת את המכשיר ולתקן על חשבוני במעבדה אחרת.
בשיחה בדיעבד עם חן ( לאחר שדיווחתי לחנות על חוות דעת בזאפ) נשאלתי מדוע לא פניתי אליהם?
הסברתי לו שמי שהפנה אותי לסל נאו אלה האנשים שלו.
הוא טען שהיה שולח לי טלפון חדש אם היה יודע אבל זה נאמר רק לאחר שדיווחתי לו על פרסום חוות דעת זו.
חבל שמי שענה לטלפון בטופ מובייל לפני שבועיים לא אמר לי את אותו הדבר והיה חוסך משנינו.
תגובת החנות
שלום רב,
הלקוח רכש מכשיר מסוג note 5 והלין על תקלה לאחר חודש וחצי שימוש
חשוב לציין כי זמן טיפול ״במסגרת אחריות״ לוקח עד 14 ימי עסקים
במקרים חריגים כשהמכשיר חדש ומתגלה בו תקלה אנו מבצעים החלפת מכשיר
מפי משורת הדין
הלקוח לא דיווח לנו בשום שלב כי נתקל בבעיה מול מהיבואן
מהיבואן נמסר כי הלקוח הגיע בתוקפנות והרים את קולו ואף ששלח את המכשיר
במשלוח לא פירט את התקלה מה שהקשה על פתרון מהיר
צר לנו שזוהי חוות דעתו
בברכה צוות topmobile