
ביצעתי הזמנה דרך האתר והשלמתי את התשלום טלפונית. קיבלתי מאדם שירות נעים ואדיב, המשלוח הגיע מהר ולפני לוח הזמנים שהובטח לי.

ביצעתי הזמנה דרך האתר והשלמתי את התשלום טלפונית. קיבלתי מאדם שירות נעים ואדיב, המשלוח הגיע מהר ולפני לוח הזמנים שהובטח לי.

הגעתי לחנות קיבל אותי בחור מקסים בשם אדם.סבלני חייכן . זה המחיר הכי נמוך שראיתי. נתן מענה .שירות יוצא מן הכלל. אשמח להגיע שוב לקנות. אנחנו מאוד מרוצים.תודה רבה אדם!

Bait and switch. מפרסמים מחיר זול של "יבואן מקביל" כאשר אתה מבקש להזמין מסבירים לך שנגמר המלאי ויש רק "יבואן רשמי". התרגיל הישן בספר, bait and switch.
מכשיר מופיע באתר כיבואן רשמי ללא שדרוג , לא ברור על מה מלין הלקוח מלבד העובדה שרצה צבע כחול והוסבר לו שיש יבואן רשמי כחול .... בלי קשר -עשה הזמנה באתר וצלצל אחרי דקה לחנות וחוץ מלצעוק לא נתן להשחיל מילה ומנסים להסביר לו שהוא לא צריך להוסיף כסף ומדובר ביבואן רשמי ממילא... לא ברור למה להתנהג ככה אבל אי אפשר להסביר לבנאדם שמדבר בצורה כזו ...

הזמנתי שני טלפונים סוללריים. הייתי צריך לאמת את זהותי מול החנות כדי לבצע עיסקה. הכל טופל באופן מהיר, יעיל וחנני.

חווית קניה מאוד מסורבלת ובסוף לא קיבלתי את כל מה שהזמנתי. ביצעתי את ההזמנה ואז התקשרו אלי לבקש פרטי כרטיס אשראי, לאחר מכן התקשרו שוב כי הייתי צריכה גם לשלוח צילום ת.ז וכרטיס אשראי. לא מבינה למה לא היה ניתן לקבל את כל הפרטים בשיחה אחת בלבד. הזמנתי טלפון galaxy S21 עם מגן מסך וכיסוי לטלפון. באף אחת מהשיחות שעשו איתי לא אמרו לי שתהיה בעיה אבל כשהגיע החבילה גיליתי שלא שלחו כיסוי לטלפון (לפחות גם לא חייבו על זה). כשהתקשרתי לבדוק מה קרה פשוט נאמר לי שאין במלאי ואף אחד לא טרח להגיד לי את זה בשבוע שבו לקח לחבילה להגיעה. מאוד מאכזב כי הסיבה שבחרתי להזמין מהם היא כי השילוב עם המגן והכיסוי היו זולים ולא היה לי זמן עכשיו להתרוצץ לחפש בחנויות כיסויים, מה שבסוף מצאתי את עצמי עושה בכל מקרה. קיצור, שרות מאוד מאכז ולא אמליץ לקנות מהם.
לקוחה עשתה הזמנה בלי פרטי אשראי , לקח לה יומיים עד שחזרה אלינו עם פרטי אשראי מלאים , מכיון שהכרטיס לא על שמה - ביקשנו צילום ת.ז של בעל הכרטיס וביצענו אימות עיסקה מול חברת האשראי. סך כל התהליך כולל המשלוח לקח 48 שעות . לגבי הכיסוי - בעלת הכרטיס עודכנה טלפונית שחסר במלאי ואף נשאלה אם היא רוצה להמתין יומיים שיגיע - בחרה שלא ויש תיעוד על כך במייל ובשיחה מוקלטת, אולי עדיף לבדוק פעם הבאה מאשר לכתוב דברים שאינם נכונים....?

שירות מקצועי אמין ואיכותי . תגובה מהירה משלוח מהיר איש המכירות בחור שעונה לשם אדם מטפל באדיבות ממליץ בצורה חכמה

רכשתי, פרונטלית, טאבלט חדש Samsung Galaxy Tab S6 Lite כשהגעתי הביתה, באותו ערב הבנתי שהטאבלט תקול ואינו נטען. למחרת, חזרתי לחנות וביקשתי החלפה. לאחר בדיקה המוכר החליף לי את הטאבלט התקול לטאבלט חדש תקין. ההחלפה כללה גם התקנה נוספת של מגן זכוכית חדש (בלי להעביר מגן זכוכית קיים ממכשיר למכשיר). כל התהליך לקח שלושת רבעי שעה. השירות היה טוב ואדיב.

סבלנות, מקצועיות ואדיבות.. קיבלתי שירות מבחור מקסים בשם אדם רכשתי סלולר סאמסונג בהמלצה ויעוץ של אדם פעם ררשונה שאני רוכש מוצר מחנות זה,פשוט מאוד מרוצה

קיבלתי שירות מעולה בחנות בהרצליה. אדם המוכר ממש אכפתי, לכל אורך ההזמנה וההתלבטויות על איזה דגם לקנות. מומלץ!

רכשתי פלייסטיישן 5 ואקס בוקס X, החברה היו יעילים, אדיבים ומקצועיים. המחירים היו הוגנים לגמרי ובסך הכול חווית קניה ממש טובה. אני עוד אחזור אליהם...

סניף מעולה עם מנהל מקצועי מומחה בתחום שעזר לי בבחירה המיוחדת, מרוצה מאוד ! אין תחליף ! תודה לצוות :)

השירות על הפנים, לא להזמין אצלם באינטרנט בכלל! רק פרונטלי! הזמנתי דרכם samsung galaxy tab s7 היה אמור להגיע עם מגן מסך מודבק שדיברתי איתם בטלפון לוודא שיהיה מודבק כבר על ידם. לא רק שהגיע ללא מגן מסך מודבק הוא גם לא הגיע בכלל, לא הודיע לי שום כלום ושום דבר לפני! רק אחרי שהגיע אלי והתקשרתי אליהם לברר את העניין אמרו לי "לא היה במלאי", ואו איזה בדיחה! יכלו פשוט לומר לי כשדיברתי עם הנציג והיתי כבר מזמין מחנות אחרת. לא נראה שהם ממש טורחים לבדוק מלאי בכלל...
כן באמת מה חטאנו ופשענו שלקוח רושם חוות דעת נוראית כזו... לקוח עשה הזמנה באתר , צלצל כמה דקות לאחר מכן לחנות ודיבר עם נציג שטיפל בהזמנה - הלקוח ציין במהלך השיחה שחשוב לו שהמוצר יגיע תוך יומיים כי מדובר במתנת יומולדת . לאחר שעברו על הפרטים וסיימו את השיחה - הנציג שם לב שחסר מגן מסך ( כמובן שהלקוח לא חויב עליו רק "שכח" לציין זאת) ניסה לצלצל ללקוח אבל לא היה מענה מספר פעמים ואף נשלח מייל המבקש ליצור איתנו קשר בהקדם ( חבל שאי אפשר לצרף צילום מסך) , לאחר כשעתיים ואינספור נסיונות חיוג הגיעו ups לאסוף את המשלוח והנציג לא רצה לעכב את המשלוח ביום נוסף מכיון שהלקוח הדגיש כמה חשוב לו שיגיע תוך 48 שעות ולכן הוציא את המשלוח בלי מגן מסך וכמובן ללא חיוב על המגן מסך. מפה ועד ההשמצות של הלקוח - המרחק גדול . מה עובר עליכם אנשים...? למה לא לנשום רגע לפני שכותבים מילים נוראיות כאלה? לא עשינו ללקוח כל רע - להיפך עוד שילמנו אקסטרה על המשלוח שיגיע תוך 24 שעות אז למה לרשום דברים כאלה???

הזמנו פלאפון מהחנות, בהזמנה היה כתוב שהפלאפון יגיע תוך 7 ימי עסקים.. בפועל עברו כבר כמעט שבועיים והוא עוד לא הגיע.. בדואר ישראל היה כתוב שהמשלוח הגיע אליהם רק ב17.3 כאשר העסקה בוצעה ב10.3.מאכזב ממש! כאשר אנחנו מתקשרים לחנות הם אומרים שהם יחזרו אלינו והם אף פעם לא חוזרים
חבל שאנשים לא בודקים מספר מעקב ולא לוח שנה .. תגובה מיותרת לחלוטין ... לקוחה עשתה הזמנה ביום חמישי 10-3-21 בערב . הזמנה טופלה באותו הרגע ויצאה למשלוח דואר רשום ביום ראשון בשעה 11 בבוקר . זמן משלוח בדואר ישראל הוא כ7 ימי עסקים כמצויין באתר . מה לעשות שבאמצע היה פורים ( דואר לא עבד יומיים) ושני סופי שבוע..? שישי - שבת וחג אינם ימי עסקים ... מעבר לכך לפי מס המעקב המשלוח מחכה ללקוחה בסניף הדואר ביישוב אלון מורה כבר מה20 לחודש אבל כנראה שיותר קל לפגוע בעסק ולרשום ביקורת שלילית מאשר לבדוק מספר מעקב שנשלח במייל...

אחת החנויות היחידות שבאמת יש להן במלאי את המכשיר שרציתי, הזמנתי את הטלפון ברביעי בערב, בחמישי בבוקר קיבלתי שיחה מבחור בשם אדם לאישור כל הפרטים והתשלום, וביום ראשון בבוקר קיבלתי את המכשיר עד הדלת. אין תלונות.

רכשתי מכשיר סמסונג לאמא שלי אחרי שחבר המליץ לנו על מוביילנד הנציג אדם עזר לי נתן שירות הכי טוב שיכול להיות קיבלתי תמכשיר באותו יום לא ניסו לדחוף לי יבואן רשמי ולא ניסו להוסיף לי שקל קיבלתי שירות מעולה ממליץ לכל אחד לגשת לאדם איש נחמד יעיל והשירות הכי מהיר שתחוו תודה לזאפ נחזור לקנות שוב

המוצר הגיע מהר תוך יומיים מהזמנה התקשרו לוודא שהכל בסדר ושהמוצר הגיע אנחנו מרוצים מהשירות והמוצר

שירות ממש טוב, מהיר ואכפתי אדם התקשר בכל שלב של הקניה עד שהמוצר הגיע לבית

רכשתי 2 פלאפונים של שיאומי דרך האתר במוצש. בראשון על הבוקר קיבלתי טלפון ולמחרת כבר קיבלתי את המכשירים. שירות מעולה!

הזמנתי דרכם פלייסטיישן 5, עם משלוח עד הבית. הגיע לאחר כמה ימים, אך הייתה בעייה עם חברת השליחויות ונאלצתי לאסוף עצמאית מנקודת איסוף. למרות שהטעות לא הייתה באשמתם, זיכו אותי על כל המשלוח. שירות מעולה, אשמח לקנות מהם שוב.

תקשיבו לי טוב יש השירות בחנות הזאת זה השירות הכי טוב שקיבלתי מימי,וקובילתי המון שירותים בחיי. מהרגע שהתקשרתי לברר ישר ענו לי באדיבות בנימוס וחיוך שאפשר היה לשמוע אותו מהצד השני של הטלפון. היה לי חשוב לקבל דרישה מוסימת שאף חנות שדיברתי איתה לפני לא הצילחה לעזור לי ואפילו נפנפנו אותי אבל רק במוביילנד הרגשתי אני מיוחד ושעוזרים לי ולא מתעלמים ממני,נתנו לי את החוויה הכי טובה שלקוח יכול בקש,ומה שבטוח זה שלמוביילנד אני בטוח חוזר. תודה רבה לכם צוות מדההים!!!!!

הזמנתי באינטרנט שתי טלפונים אביזרים. המשלוח יצא למחרת והגיע תוך יום עסקים אחד. היה חסר אביזר אחד - התקשרתי והעניין סודר בלי שום בעייה. את הטלפונים הבאים אני אקנה מהם שוב. ללא ספק.

חנות מצויינת, שירות מעולה. התקשרו לוודא את כל פרטי הזמנה. קיבלתי את המשלוח תוך 3 ימים בדיוק כמו שצויין. ממליצה בחום!

הזמנתי את PlayStation 5 ביום חמישי, קיבלתי אותו ביום שישי מהיר ויעיל. בדיוק כמו שפורסם.

חנות מדהימה עם המחירים הכי שווים, שירות מעבר לכל המצופה, תמיד חוזרת לשם שוב! אדירים ומקצועיים.