
ההזמנה בוצעה בטלפון והציעו לי את המוצר שקניתי כי המוצר שרציתי היה לוקח זמן ארוך יותר לאספקה. המשלוח היה מתחת לכל ביקורת, נאמר לי שהאספקה תהיה החל מ 11 בבוקר ובסופו של דבר לאחר מספר טלפונים המוצר הגיע לקראת שבע בערב ללא כל הסבר או התנצלות. הכיתוב על מכונת הכביסה בפולנית, למרות שראיתי מכונה עם כיתוב באנגלית, נקודה שלדעתי היו צריכים לציין מראש.
שלום רב בין התאיריכים ה15/7 עד ה07/8 האתר והחנות היו סגורים עקב שדרוג האתר ופתיחת מחסן לוגיסטי נוסף בתקופה זו לא היה אצלנו מענה לטלפונים ולא לאימיילים הודעות על כך היו באתר מבעוד מועד ביררנו עם חברת ההובלות איתה אנו עובדים ונאמר כי הובהר והודגש ללקוח כי ההובלה תיהיה מהשעה 11 בבוקר עם התראה של שעה מראש והוא אינו צריך לחכות בבית. הסבירו ללקוח כי ההובלה יכולה להיות גם בערב לגבי הכיתוב בפולנית בהתקנת מכונת הכביסה המתקינים שמים פאנל באנגלית או בעברית ובנוסף כמובן שמדריכים את הלקוח בצורה ברורה ובסבלנות כיצד להשתמש במכונה שהיא אחת הטובות שיש היום בשוק למרות הכל וכמחוות שירות אנו שולחים ללקוח מתנה שתשביע את רצונו























