
שירות מתחת לכל ביקורת! לא אקנה אצלם יותר! ביצעתי קנייה בסטטוס של אורח באתר והזמנתי רדיו שעון. הובטחה הספקה תוך 5 ימי עבודה. בניגוד למה שנאמר בתהליך ההזמנה לא הגיע מייל אישור. כשהמוצר לא הגיע התקשרתי. המוקדנית התווכחה שמספר ההזמנה לא נכון, אבל כשבדקה לפי מספר ת"ז הוא הופיע במערכת. הבטיחה שתברר. כעבור כמה ימים הגיע מייל עם הודעת עדכון, שלא ניתן היה לפתוח אותה כי ההזמנה בוצעה ללא הרשמה לאתר, והלינק חייב שם משתמש וסיסמא. התקשרתי שוב ואמרו שהמוצר יגיע תוך 3 ימים. כעבוד 3 ימים לא קרה כלום. התקשרתי בפעם השלישית. שוב התווכחו איתי על מספר ההזמנה ושוב מצאו אותה במערכת דרך ת"ז. שוב הבטיחו לבדוק. הפעם לא הסכמתי לתת עוד צ'אנס וביטלתי. לזכותם יאמר שלא התווכחו לגבי הביטול. לחובתם ייאמר שאם אכן המוצר נשלח לפני כמה ימים, איך אפשרו ביטול? כנראה שהוא לא נשלח מלכתחילה.
היי נועה, צר לנו על חוויית השירות. במידה ולא קיבלת את המוצר נשמח שתעדכני בהקדם ותקבלי שרות מצויין.























