רכשתי טלויזיה של LG ב 14.10.14. במועד הקניה לקחתי את הטלויזיה בהובלה עצמית והאריזה הונחה במקום בטוח בביתי. השלב הבא מבחינתי היה להזמין את איש השירות של היבואן הרשמי ח.י. להתקנה. כשזה הגיע ופתח את האריזה התגלתה פגיעה בולטת במסגרת הטלויזיה ובמסך. פניתי לחנות "החשמל לצרכן" בראשון לציון, ואור עשה ככל יכולתו לעזור לי, תוך הבטחה לחזור אליי עוד באותו יום, והוא אף נתן לי את מספר הטלפון הנייד שלו. כשעתיים לאחר שיחתי זו עם אור, הוא חזר אליי, והודיע לי לבוא אל החנות עם המסך הפגום ולקבל מסך חדש במקום, כפי שאכן היה.
האמון שניתן בי הלקוח אינו מובן מאליו ואינו נהוג לצערי במחוזותינו. החנות יכולה היתה מבחינה חוקית להתנער ממני בשל ההובלה העצמית, ובגלל שלא פתחתי את האריזה בחנות ובדקתי את המוצר, אך שם לא נוהגים כך.
קיבלתי ב"חשמל לצרכן" שירות אמין עם לקיחת אחריות והוכחה כי הלקוח חשוב לא רק בעת המכירה, אלא גם אחריה.
מבחינתי, "מעז יצא מתוק", וגם את הקניה הבאה שלי אעשה בחנות איכותית זו.