מפרסם ב-zap מאז 2008

‎ארליך‎ ‏(Erlich) - עמוד 17

מצלמות וציוד היקפי (תל אביב)

- / 5
בעלים: ארליך מעבדות בע"מ
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על ארליך
נורית
נורית
24.11.2013
מוצר שנרכש: מרכך אוניברסלי collapsible

רובו המכריע של ציוד הצילום שלי נרכש בארליך. השירות תמיד מקצועי מאד ואדיב. הרכישה האחרונה שלי היתה היום. קיבל את פניי המוכר, מאיר פינטו, עם חיוך מאיר, סבלנות, והרבה מאד ידע מקצועי. קבלתי ממנו טיפים לשימוש נכון ויעיל בציוד אותו רכשתי. את ציוד הצילום שעדיין חסר לי ארכוש אך ורק בחנות של ארליך!

חוות הדעת עזרה לכם?
דניאל
דניאל
21.11.2013
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה 24-70 f/2.8 VC for Canon

הנציג בשם נמרוד עשה עבודה מעולה. בדק האם קיים מוצר פיזית במלאי ולא רק דרך המחשב, למחרת כאשר הגעתי לסניף העדשה הייתה בסניף, בלי חיפושים ועיכובים. ממליץ את החנות בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
משה
משה
21.11.2013
מוצר שנרכש: עדשת מצלמה efs 17-55 f\2.8 is usm

הגעתי לשדרג את העדשה של המצלמה פגשתי את המוכר - נמרוד, הוא עשה לי את כל העבודה באדיבות ומקצועיות להפליא הסביר וענה לכל השאלות, פשוט היה מובן ונחמד מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
סולי
סולי
18.11.2013
מוצר שנרכש: עדשה Macro IS USM Canon קנון עדשה EF 100mm f/2.8 Macro IS USM Canon קנון

הגעתי לחנות המצוינת הזו בעקבות המלצות שקיבלתי מחברים צלמים וכן בקורס צילום מתקדם שהשתתפתי בו לאחרונה בגליץ. המטרה הייתה לקנות עדשת מאקרו כשאני לא יודע בדיוק איזה. ואז זכיתי בחווית רכישה מהנה ושירות נפלא ומקצועי ביותר. אני רוצה לציין את הסוכן מאיר פינטו ממנו קיבלתי תשובות לכל השאלות שלי באופן מפורט, בסבלנות ובשמחה תוך כדי ציון האופציות העומדות לרשותי + המלצה אישית. ממליץ מאד על החנות, יש בה מלאי מכובד של ציוד איכותי זמין, המחירים תחרותיים, האווירה טובה ותודעת השירות גבוהה . אני בוודאות אחזור וגם אמליץ למשפחתי ולחברי.

חוות הדעת עזרה לכם?
ohadvip
ohadvip
17.11.2013
מוצר שנרכש: עדשה למצלמה F4\L 11-24 USM

הגעתי עצמאית לחנות יש חניה !! איך שניכנסתי לחנות ניגש אליי מוכר בשם מאיר פינטו ונתן לי סקירה מלאה ומקצועית על המוצר

חוות הדעת עזרה לכם?
Ilana
Ilana
17.11.2013
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית Canon EOS 650D

היגעתי למעבדות ארליך על מנת לתקן מצלמה ישנה, המצלמה תוקנה כעבור שבועיים (לפני כן התקשרו לבקש אישור עבור מחיר התיקון) , אולם גם אחרי התיקון אותה הודעת שגיאה חזרה על עצמה, ככה שלא ראיתי טעם לתקן שוב. חזרתי למעבדה על מנת לבקש זיכוי על התיקון ולקנות חדשה. לא הייתי צריכה להתאמץ כדי לשכנע. זוכיתי בעלות התיקון ורכשתי מצלמה חדשה. השירות היה אדיב ומקצועי. ממליצה בחום על המקום, קיבלתי את הרושם של חנות מקצועית עם אנשי שירות שמבינים בצילום.

חוות הדעת עזרה לכם?
תבור
תבור
16.11.2013
מוצר שנרכש: עדשה, ציוד תאורה mx2600

כבר רכשתי מספר מוצרים בחנות בשנה האחרונה והשירות תמיד היה אדיב, מקצועי וסבלני. הקניה האחרונה הייתה אתמול (ציוד לתאורה), אז אני אנצל את ההזדמנות להודות לניר על השירות המצויין!

חוות הדעת עזרה לכם?
Kobi
Kobi
13.11.2013
מוצר שנרכש: מצלמת רפלקס D100

הגעתי לחנות דרך המלצת כמה חברים שחובבי צילום. המוכר היה מקצועי מאוד, סבלני, נחמד ומצחיק. הוא ענה לי על כל השאלות לא דחף לי מוצרים שאיני צריך המליץ בצורה אובייקטיבית בהתאם לצרכים שלי. אני מאוד בטוח ברכישה שלי ומי יודע אולי היה חובב צילום, אם כן אני בטוח שלארליך אני חוזר!

חוות הדעת עזרה לכם?
SagiWitkovsky
SagiWitkovsky
13.11.2013
מוצר שנרכש: מצלמה DSLR D800

שירות אדיב ומקצועי מאד מחירים הגונים מאד הפגינו ידע נרחב, עזרו והמליצו על דברים עניינים ורלוונטיים. יגאל המנהל אדם נחמד מאד ומקצועי וכמו כן גם צוות העובדים, אביעד, עופר וניר מנהל החנות. ממליץ לכל צלם, מהחובב המתחיל ועד המקצוענים שכבר יודעים ומכירים את המקום ומי שלא, אז נא להכיר =)

חוות הדעת עזרה לכם?
galola
galola
13.11.2013
מוצר שנרכש: עדשה 85 1.8

קניתי 85 1.8 ניקון .. התלבטתי בין ה G החדשה לבין משומשת ה לאחר התיעצות בחנות עם המוכרים הוחלט לקחת את המשומשת שנמצאת במצב חדש לגמרי ונותנת לי את אותה האיכות .. חסכתי כמעט 800 שח אז תודה רבה לניר האלוף שגם התקשר אלי מאוחר יותר להגיד לי לבוא לקחת את ה HOOD של המצלמה שהיה בחנות ...שאפו ותודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
אילת
אילת
10.11.2013
מוצר שנרכש: חצובה 055cxpr03

השרות היה מקצועי ,אדיב ויעיל.מגוון האופציות שהוצעו לי היה רב.התייחסות המוכר היתה רצינית והתאפיינה בידע ונסיון מעשי.אין ספק שזו אחת החנויות היותר מקצועיות בארץ.

חוות הדעת עזרה לכם?
צבי וקוקי
צבי וקוקי
09.11.2013
מוצר שנרכש: מצלמה D800

אחרי שבחנות אחרת אמרו שבמצלמה נמצאת במלאי ולאחר שהגעתי אליה הייתה חסרה, הגעתי לארליך. ובכן -שירות אדיב, סובלני. שולטים ומבינים במוצרים, ענו על שאלותי בהרחבה ובאדיבות. תענוג.

חוות הדעת עזרה לכם?
Zafrir
Zafrir
08.11.2013
מוצר שנרכש: מצלמה 650d

שירות מעולה ברמה שלא היכרתי אדיבים,סבלניים ושולטים במוצר אותו רכשתי נמרוד אשר טיפל בקניה שלי אתה מוכשר ויותר לתת שירות ברמה הכי גבוהה שיש

חוות הדעת עזרה לכם?
עופר
עופר
07.11.2013
מוצר שנרכש: פילטר VARIABLE ND 77MM

לאחר לא מעט חיפושים ובירורים ,בארליך קיבלתי את המוצר (פילטר ND משתנה) במחיר הכי זול שמצאתי . שלחתי הודעה לארליך דרך דף הפייסבוק שלהם ,ובאותו היום אחד הנציגים יצר איתי קשר וביצעתי את ההזמנה עם משלוח של חברת שליחויות. קיבלתי יחס מצויין עם מחיר מצויין ,והמוצר הגיע אלי כבר למחרת.

חוות הדעת עזרה לכם?
yalibark
yalibark
06.11.2013
מוצר שנרכש: מצלמת ריפלקס 70D

השירות היה מהיר ומתחשב. אפילו מר ארליך בעצמו עזר. המוכרים מבינים בצילום באמת ואוהבים לעזור. מכירים הגונים שמייצגים אנשים הגונים. שאפו. המשיכו כך.

חוות הדעת עזרה לכם?
רותם
רותם
05.11.2013
מוצר שנרכש: מצלמה ועדשה d610, 24-70 2.8

אחרי עוגמת נפש בשל גניבת כל ציוד הצילום שלי, הגעתי לארליך. שמחתי לגלות צוות חייכן ומסור שנהנה מהעבודה. אביעד וחיים ייעצו בשמחה, עזרו ובעיקר הפכו את חווית הקנייה לאירוע מהנה במיוחד. פשוט כיף לקנות במקומות עם אוירה טובה, תודעת שירות גבוהה וכמובן ציוד איכותי ובאחריות שנותנת שקט ללקוח. אני בודאות עוד אחזור.. רותם

חוות הדעת עזרה לכם?
aron
aron
04.11.2013
מוצר שנרכש: מצלמה 70d

אחלה חברה שמנסים להתאים את המוצר אליך ולא לדחוף לך שטויות ההתרשמות הכללית היא שהחברה האלה מקצוענים ויודעים מה הם מוכרים ועונים על שאלות ובעלי סבלנות. השירות הוא אדיב וסבלני בקיצור מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ ביותר

חוות הדעת עזרה לכם?
ענת מוסברג
ענת מוסברג
03.11.2013
מוצר שנרכש: מצלמה דיגיטלית 70D

הגעתי ליגאל ארליך ביום רביעי השבוע וקניתי מצלמה של קנון 70D. היה שם מוכר בשם מאיר פינטו. ניסיתי להוציא אותו מדעתו אבל לא הצלחתי. הוא היה רגוע חייכן והסביר לי הכל בשלווה ובנחת כאילו רק אני שם , ואני הלקוחה היחידה .. הגעתי ללונה פארק של הצילום...בקיצור, מומלץ בחום לקנות שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
Dor
Dor
29.10.2013
מוצר שנרכש: מצלמה 5D mark 3

כולם עושים עבודה פשוט מעולה. אינצקילופדיות לצילום . נותנים יחס מעולה לכל לקוח שנכנס גם אם יש עומס . פשוט תענוג לעבוד איתם .

חוות הדעת עזרה לכם?
Danna Zeiri
Danna Zeiri
24.10.2013
מוצר שנרכש: מצלמה ועדשות EF100

הגעתי לארליך, כמעצבת של חברת תכשיטים שהחליטה לרכוש ציוד צילום לצילום תכשיטי החברה. בשל חוסר הידע שלי בצילום הסתמכתי בלב שלם על המלצות המוכרים. הכל היה מצוין בכל תהליך ההתייעצות והרכישה. כשהתחלנו בניסיונות צילום, התקשיתי מאוד, והרגשתי שהעדשות שנמכרו לי- מאקרו 50 ו100, לא התאימו בכלל לצילום באוהל צילום(שגם רכשתי אצלם באותה הרכישה). כשהזמנו בחור מקסים להדרכה מקצועית לצילום תכשיטים- הוא אישש לי את חששותיי - שהעדשות ממש ממש לא מתאימות לצרכים שלי ואני זקוקה לעדשת 35. מאז אותו רגע אני מתקשרת במשך שבוע וחצי- כל פעם משאירה הודעה בשירות הודעות שלהם, או מדברת עם מישהו שמבטיח שיחזרו אליי(מה שלא קרה כמובן) נדהמתי לגלות את חוסר היחס שלהם ללקוח שהוציא סכום נכבד בחנות שלהם והוטעה!! פעם אחת לא שמעתי סליחה, מצטערים- טיפה יחס!!! וההצעה שהם הציעו לי כ"פיצוי" אחרי שרדפתי אחריהם, הייתה 60% משווי הקניה (שבוצעה לפני 4 חודשים ולא נגעתי כמעט בעדשה) - שזה כמובן מגוחך ולא עוזר.... אני כל כך ניסיתי להיות סבלנית, המשכתי להתקשר פעם אחר פעם ולבקש שוב ושוב בבקשה תחזרו אליי הפעם, אבל נמאס לי...יצאתי עם הרגשה נוראית, וכרגע אני צריכה לבזבז זמן רב שאין לי- על מנת למכור את העדשות שקניתי אצלם ולקנות חדשות... ממליצה בחום לא לקנות שם!!

חוות הדעת עזרה לכם?
Idan
Idan
23.10.2013
מוצר שנרכש: תיק The everyday messenger 15'

במהלך העשור האחרון עברתי הרבה חנויות צילום, המון, יש חנות אחת שכל פעם חזרתי אליה ותמיד קיבלתי שירות מצויין, חווית קניה מצויינת, אחריות אמיתית לשם שינוי. אם אתם רוצים ציוד מקצועי, במחיר הגיוני ועם שירות אמיתי, אנשים שבאמת עוזרים ומתאימים לך את מה שאתה צריך, זה רק אצל ארליך! בכל יום וכל שעה אמליץ על החנות הזו, תודה רבה לצוות שעזר לי מאוד לאחרונה בקניית מספר פריטים לפני טיול גדול, אין ספק שארליך הכינו אותי לטיול שלי על הצד הטוב ביותר.

חוות הדעת עזרה לכם?
soofgi
soofgi
20.10.2013
מוצר שנרכש: עדשה 100MM 2.8 macro

אחלה של שירות , אכפתיים , סבלניים ונעימים :) תודה על שירות מדהים !!! אשמח לחזור לחנות ולהמליץ למכרים לרכוש אצלכם

חוות הדעת עזרה לכם?
tovliron
tovliron
10.10.2013
מוצר שנרכש: מצלמה 5d mark iii

יש המון חנויות צילום בתל אביב. רובן יותר קרובות אליי הבייתה, ונמצאות מרחק הליכה ממני. לחלקן גם יש מחירים זהים לארליך. אבל ברגע שאני נכנס לארליך אני מבין למה נסעתי עד לשם. אני לקוח החנות כבר 4 שנים ולא רואה את עצמי פוזל לעבר חנות אחרת. בתור צלם מקצועי - רמת השירות שאני מקבל מספקים שאני עובד איתם מאוד חשובה לי. זה מתחיל במחירים תחרותיים, מלאי מכובד מאוד של ציוד איכותי זמין וגולת הכותרת - השירות. שירות שירות שירות. המענה של ארליך ללקוחותיהם הוא מקצועי, אמין, מנומס, ואטרקטיבי. אני קניתי שם מצלמות, עדשות, פלאשים, כרטיסי זיכרון, נרתיקים וממליץ בחום לצלמים מקצוענים וחובבנים - ארליך זה המקום בשבילכם.

חוות הדעת עזרה לכם?
רעי
רעי
06.10.2013
מוצר שנרכש: מצלמה 60D

שירות מקצועי אדיב וסבלני של חיים איש המכירות. זוהי קנייתי הראשונה בחנות ובהחלט ָָאשוב המחירים תחרותיים והוגנים גם על המצלמות וגם על האביזרים

חוות הדעת עזרה לכם?
פרידה
פרידה
03.10.2013
מוצר שנרכש: מצלמה D5200

השירות לאחר תקלה במצלמה קודמת, הפעלת הביטוח . לא היה שום ניסיון לדחוף מצלמות או אביזרים יקרים יותר, אלא על פי רמת הלקוח

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון