הגעתי לארליך, כמעצבת של חברת תכשיטים שהחליטה לרכוש ציוד צילום לצילום תכשיטי החברה. בשל חוסר הידע שלי בצילום הסתמכתי בלב שלם על המלצות המוכרים. הכל היה מצוין בכל תהליך ההתייעצות והרכישה. כשהתחלנו בניסיונות צילום, התקשיתי מאוד, והרגשתי שהעדשות שנמכרו לי- מאקרו 50 ו100, לא התאימו בכלל לצילום באוהל צילום(שגם רכשתי אצלם באותה הרכישה). כשהזמנו בחור מקסים להדרכה מקצועית לצילום תכשיטים- הוא אישש לי את חששותיי - שהעדשות ממש ממש לא מתאימות לצרכים שלי ואני זקוקה לעדשת 35. מאז אותו רגע אני מתקשרת במשך שבוע וחצי- כל פעם משאירה הודעה בשירות הודעות שלהם, או מדברת עם מישהו שמבטיח שיחזרו אליי(מה שלא קרה כמובן)
נדהמתי לגלות את חוסר היחס שלהם ללקוח שהוציא סכום נכבד בחנות שלהם והוטעה!! פעם אחת לא שמעתי סליחה, מצטערים- טיפה יחס!!! וההצעה שהם הציעו לי כ"פיצוי" אחרי שרדפתי אחריהם, הייתה 60% משווי הקניה (שבוצעה לפני 4 חודשים ולא נגעתי כמעט בעדשה) - שזה כמובן מגוחך ולא עוזר....
אני כל כך ניסיתי להיות סבלנית, המשכתי להתקשר פעם אחר פעם ולבקש שוב ושוב בבקשה תחזרו אליי הפעם, אבל נמאס לי...יצאתי עם הרגשה נוראית,
וכרגע אני צריכה לבזבז זמן רב שאין לי- על מנת למכור את העדשות שקניתי אצלם ולקנות חדשות...
ממליצה בחום לא לקנות שם!!