
ממש לפני חול המועד פסח הזמנתי סוללות נטענות לטלפון האלחוטי שלי. באתר הבטיחו משלוח תוך 4 ימי עסקים. בגלל חופשת הפסח המתקרבת חשבתי שיקח קצת יותר. תוך 4 ימי עסקים בדיוק ממש אחרי החג הראשון קיבלתי את החבילה כמו שצריך עם הקבלה.

ממש לפני חול המועד פסח הזמנתי סוללות נטענות לטלפון האלחוטי שלי. באתר הבטיחו משלוח תוך 4 ימי עסקים. בגלל חופשת הפסח המתקרבת חשבתי שיקח קצת יותר. תוך 4 ימי עסקים בדיוק ממש אחרי החג הראשון קיבלתי את החבילה כמו שצריך עם הקבלה.

ביררתי טלפונית וזכיתי למענה נעים ומנומס. ההזמנה בוצעה ישירות בטלפון. המוצר הגיע כמובטח בזמן. ארוז, עם חשבונית. לא אהסס לקנות שוב.

הזמנתי שלוש חבילות של שתי סוללות, והשתקשרו אליי למחרת כדי לאשר שליחת חבילה אחת של שש באותו מחיר במקום. אישרתי והחבילה נשלחה והגיעה בזמן.

לפני כחודשיים רכשתי בחנות חשמל שכונתית (אלקטרוכהן רח' קרן הייסוד 1, קריית שרת, חולון) שלישית נורות PL מסולסלות בהספק 20 וואת תוצרת HYUNDAI, כאשר על האריזה מצוין "שנתיים אחריות". בחודשיים האלה אחד מהנורות נתלשה מהבסיס והשנייה הפסיקה לדלוק. כאשר הגעתי היום לחנות בה רכשתי את הנורות עם החשבונית כדי להחליף את הנורות נאמר לי (די בגסות) כי "החנות לא נותנת אחריות על הנורות ואם יש לי בעיה עם זה אני יכול ליצור קשר עם היבואן!" אני מבקר בחנות לעיתים לקניות קטנות, כי היא נמצאת בשכונה וכל פעם נדהם מחדש מהשירות הגרוע והיחס המשפיל של בעל החנות לקונים. ראו הוזהרתם!!!

הזמנתי את המוצר באתר, אבל את פרטי הכרטיס ביקשתי שיקחו ממני טלפונית. למחרת בבוקר כבר יצרו איתי קשר, וביצעו את התשלום. המוצר הגיע יום למחרת, למרות שהם מתחייבים על 4 ימי עבודה. יופי של שירות, יופי של מחיר! בהחלט אקנה בחנות הזו שוב בעתיד.

אהבתי שהתקשרתי וענו לי מיד. ביקשתי פרטים לגבי אחריות ומקוריות של המוצר. על פי בקשתי נשלח לי במייל אישור לאחריות החנות לאיכות המוצר וגם מדווח לי שמיוצר בסין ומחליף את המקורי. כל הטיפול היה עדיב ומעולה. המוצרים הגיעו בזמן ובאופן מושלם.

רכישה שניה שלי בחנות (לפני כשנתיים רכשתי 4 זוגות אוזניות של SONY). הפעם המוצר הגיע ישירות לביתי תוך 40 שעות מהזמנתו! ---------------- עדכון: רכשתי עוד ערכה של סוללות. גם הפעם המוצר התקבל תוך פחות מיומיים.

הגעתי לאתר דרך זאפ, השימוש באתר היה בסדר גמור, לא היה צורך באף שיחת טלפון או שירות לקוחות מיוחד כך שאני לא יכול לחוות דעה על שירות הלקוחות מעבר לעיבוד הזמנה. המוצר שהגיע היה המוצר המוזמן והוא הגיע בפרק זמן סביר.

המשלוח הכי מהיר ברשת אין מילים הגיע אליי תוך יומים מההזמנה!!! באמת שרות מעולה , והמוצר כמובן הגיע חדש באריזתו המקורית .. :)

קניתי 5 מסגרות עץ, הגיעו מהר מאד - תוך 4 ימים אך 2 מתוכן נשברו בדרך במשלוח. התקשרתי לחנות, נאמר לי שיטפלו בנושא ואכן תוך 4 ימים נוספים קיבלתי מסגרות חדשות במקום השבורות. בלי ויכוחים מיותרים או צורך לנסוע לחנות. שירות מצויין!!!

קניתי את המוצר ואחרי 4-5 יםים התקשרו ואמרו אין עוד את המוצר (סילבר ליין) יש (ג'יניוס) אמרתי האם זה אותו דבר? אמרו לי כן אבל לצערי ךא היו אותו דבר והאוזניות קטנןת ממה שהזמנתי אני מאוכזב

אין לי שום תלונות מלבד העובדה שהמוצר הגיע בקופסת נעליים. עם כל הכבוד למשאבים של חנות מקוונת, לא שולחים מוצר ללקוח בקופסת נעליים שעדיין יש עליה את האיור המקורי של הנעליים. המקצועיות שבקבלת החבילה נהרסה בגלל שהמוצר הגיע באופן כזה. אך עדיין אציין שגם המחירים וגם האתר הם בסדר גמור.

זו הפעם הראשונה שקניתי אצלם, הזמנתי 2 חבילות של זוג סוללות נטענות, החבילה הגיע לאחר יומיים מתוך 4 שהם הקציבו שזה יפה,אך להפתעתי וללא ידיעתי הם שלחו לי חבילה של 4 סוללות ולא שתי חבילות של זוג כל אחד כמו שהזמתי(הסוללות שקיבלתי זהות לאלו שהזמנתי אך החבילה שונה), זוג אחד קניתי לעצמי וזוג שני לחבר, אז קרה מצב לא נעים שאני צריך להביא לו חבילה פתוחה.אין לי זמן להתעסק עם החזרות, חבל מאוד שהם שלחו דבר שונה משהזמנתי.

תהליך ביצוע ההזמנה פשוט וקל. עשיתי את ההזמנה בערב, בבוקר התקשרו אלי ומסרתי פרטי כרטיס אשראי. מה שמאוד הפתיע אותי לטובה זאת מהירות המשלוח, קיבלתי את המוצר יומיים אחרי ההזמנה. כל הכבוד, המשיכו כך!

הזמנתי ביום ג' בלילה, וצפיתי שההזמנה תגיעה, במקרה הכי טוב, תוך 5-4 ימים. להפתעתי, בבוקר של יום ה' קבלתי את ההזמנה בדואר רשום. לא יאומן! שרות ממש פנטסטית! כל הכבוד!

רכשתי מהם מגן ברקים ומתח למחשב ומייבש כביסה. המחיר שלהם היה הכי אטרקטיבי בזאפ. הרכישה בוצעה טלפונית. המוצר הגיע במהירות שיא יש לציין. תוך כיומיים כבר חיכה לי שובר של דואר רשום בתיבה. קיבלתי חשבונית (לצורך האחריות) והקניה היתה לשביעות רצוני המלאה. ממליץ בחום על החנות ובהחלט ארכוש שם שוב.

השעון הגיע בזמן. הגיע שלם וחדש. לא היו בעיות בהזמנה.

חנות מעולה. עונים מהר לטלפון, הקניה הגיע יום למחורת, או אחרי יום, שזה מהר מאוד (דואר רשום). בקיצור, שירות מעולה, ממליץ.

למחרת הזמנתי התקשרו אלי לוודא פרטים, הם הציעו לי לשדרג את קנייתי להצעה טובה יותר ולשמחתי למחרת קיבלתי את המוצר. ואני נהנה ממנו

הזמנתי דרך האתר את האוזניות, למחרת בבוקר התקשרו לקבל מס אשראי. וכמה ימים אחכ כבר הגיעו האוזניות.

מדהים!!!! זאת הפעם הראשונה שאני כותב ביקורת על חנות בזאפ ואם אני מתיישב לכתוב ביום שישי בצהריים ביקורת אז החנות הזאת הרוויחה את זה בכבוד. חנות מדהימה!!!! אין מילים!!! שירות מעולה!!! מחירים זולים ומוצרים איכותיים!!! מהיר. מחיר הכי זול שהיה ברשת. זאת הפעם השניה שאני קונה בחנות הזאת את הבטריות והמטענים קיבלתי אחרי יומיים ארוז הרמטית בקופסא גדולה. עם אריזה פנימית נוספת - אין מילים. הכל עובד מצויין, המחיר הכי זול שהיה. השירות לקוחות ענו לי מיד כשרציתי לברר דגמים, והסבירו לי את כל מה ששאלתי. אני בטוח שאמשיך לקנות שם עוד הרבה . ממליץ בחום.

זאת הזמנה שניה כבר שאני עושה באלקטרו כהן וכמו בפעם הראשונה המשלוח היה מהיר השירות היה טוב מאוד והמוצר הגיע בשלמותו וללא פגמים

ביום ששי הזמנתי סוללות נטענות דרך האתר של אלקטרו כהן, תהליך הזמנה פשוט, קל, מהיר ונח. ביום ראשון התקשרה אלי נציגה מהחנות על מנת לאמת את ההזמנה ואף הציעה לי עיסקה טובה יותר, כמובן שהסכמתי. למחרת היום קיבלתי הודעה מבית הדואר כי מחכה לי חבילה. למרות שרק היום התפניתי לאסוף את החבילה מהדואר, היא המתינה לי כבר מיום שני, דהיינו - ההזמנה הגיעה תוך יומיים - כל הכבוד.

קנייה קלה ופשוטה, לא היה לי צורך בשירות לקוחות. ביצעתי הזמנה בחמישי בערב ואספתי את המוצר ברביעי שבוע לאחר מכן מהדואר. זמן משלוח סביר. מעבר לכך היתה חווית קניה נעימה בחנות.

רכשתי בטריות נטענות. היו לי מספר שאלות לגבי התאמה. קיבלתי את כל התשובות בעניניות ובאדיבות. המליצו לי על המוצר הכי מתאים ובמחיר הכי זול. רכשתי את הבטריות. קיבלתי אותם למחרת בדואר רשום. מאוד ממליצה על החנות