
שירות מצויין. מה שאמרו זה מה שעשו. המוקדנית הייתה יעילה וסידרה הובלה תוך יום, המוביל היה נהדר, והמוצר הגיע לשביעות רצוני המלאה

שירות מצויין. מה שאמרו זה מה שעשו. המוקדנית הייתה יעילה וסידרה הובלה תוך יום, המוביל היה נהדר, והמוצר הגיע לשביעות רצוני המלאה

ההזמנה בוצעה דרך האתר של החברה. ההזמנה בוצעה תוך זמן קצר. הכול הלך חלק כולל מעקב של החנות לאחר קבלת המוצר. ביעילות ובאדיבות.

תודה רבה! אספקה מהירה, שרות נהדר ,מהיר ומחיר הוגן. שמחתי לרכוש אצלכם מיקרוגל שהגיע יום למחרת ההזמנה .

אספקה תוך יומיים. שירות מצוין - מיד לאחר ההזמנה, עם הודעת השילוח וגם לאחר קבלת המוצר. זו דוגמא למסחר מקוון. כל הכבוד.

רכשתי כיריים אינדוקציה. מחיר טוב, המוצר הגיע תוך זמן קצר. הכיריים עובדות היטב. וכבונוס - המוצר הגיע עם שליח לבית שלי ללא עלות נוספת, למרות שהזמנתי אותו לנק' איסוף בגבעתיים.

הזמנתי ביום חמישי, לאחר כמה שיחות עם שירות הלקוחות. הנציג היה נעים, עם המון סבלנות. המלשוח הגיע ביום ראשון בבוקר. ממליצה בחום

שירות ומחירים מעולים. קניתי אותו סכין בחו"ל ב200 שח יותר. המשלוח הגיע מהר מאוד ויצרו איתי קשר פעמיים לוודא שקיבלתי את המוצר ושהכל בסדר.

שירות מעולה תודה רבה צוות מצוין תמיד עונים ונותנים תשובה מה שאתה צריך ממליץ

רכשתי בחודש מרץ 2 מוצרים בתשלומים - מכונת כביסה ומדיח כלים קומפקטי. מדיח הכלים לא סופק מאחר והיה חסר במלאי אצל הספק (אגב המכשיר לא קיים אצלם במלאי עד היום). לאחר חודש ביטלתי את העסקה, ומאז רדפתי אחר החנות בדרישה לזכותני בגין המכשיר שלא סופק. החנות טענה כי הזיכוי יתבצע בצורה של קיצור מספר התשלומים. בקשתי לקבל הודעת זיכוי בגין ביטול העסקה החלקי לא נענתה והופניתי אל חברת האשראי אשר לא הייתה מוכנה לתת לי אישור בכתב לשינוי תנאי התשלומים (רק בע"פ) והפנתה אותי בחזרה אל החנות (בטענה שאת העסקה ביצעתי מול החנות ולא מול חברת האשראי). החנות סרבה לבקשתי והפנתה אותי שוב אל חברת האשראי. נאלצתי לשוב פיזית אל החנות בחיפה (אני תושבת העיר) ונעניתי בצורה מחפירה על ידי נציג החנות אשר הרים עלי את קולו ולגלג עלי שאינני מאמינה לחברת האשראי שלי. טענתי כי זכותי לקבל לידי מסמך המוכיח כי זוכיתי בגין העסקה שבוטלה. לאחר שלא ויתרתי בסופו של דבר קיבלת אישור לגבי השינוי במספרי התשלומים. לאור היחס המחפיר שכזה לדרישה שהיא בהחלט חוקית וסבירה אינני ממליצה על החנות ובוודאי שלא אשוב לרכוש ממנה (ביצעתי דרכה כמה רכישות בעבר).מדיח כלים

קנייה חוזרת(פעם שניה) בחנות, קיבלתי המלצות לרכישה ממש בהתאם לדרישותי. קניתי מוצר שהיה זמין במלאי ואכן סופק בתוך יומיים ממחסני היבואן.כל הכבוד.

לא להתקרב, הזמנתי מייבש כולל משלוח, היה כתוב בפירוש באתר שעד 3 קומות ללא מעלית, כלול במחיר המוצר. הגיע משלוח, הסבל מבקש תוספת תשלום, המייבש היה צריך לעלות לקומה הראשונה אצלי בבית. התקשרתי להתלונן, אומרת לי הגברת, שהכוונה היא לבנין מגורים... רגיל, לא בית פרטי??? מה קורה פה?... בושה של מכירה ושרות, ביטלתי את העסקה והחזרתי את המכשיר, שיהיה לכם לבריאות.

משלוח הגיע במהירות , שני סוללות LiitoKala 21700 4000mAh אכן בנפח 4000mAh בהחלט מומלץ לקנות.

מחיר אטרקטיבי, משלוח מהיר שהגיע בזמן מכונת כביסה בעומק שהתאים לנו למגבלות המקום עם קיבולת מצויינת

קניתי מקרר LG גדול. עשיתי סקר לגבי המחיר והתרשמות מהחנות והחלטתי שזה המקום הנכון עבורי. קיבלתי את המקרר במהירות ונעשה מעקב ועדכון לגבי המכירה. מרוצה מאד וממליצה

תודה לכם על השרות מעולה, מענה מהיר, אדיב ומקצועי והמחיר אטרקטיבי והוגן שאפו מבטיחה להמשיך לרכוש מכם!

שירות מדהים אדיב ורמת מחירים מעולה !! זמן אספקה מאוד מאוד מהיר מעבר למצופה !!!!

יעיל ותכליתי. מחיר תחרותי מאוד. למרבה השמחה אף אחד לא התקשר להציע לי ״דגם יותר טוב״. פשוט שילמתי והגיע.

אחלה שירות. ממליץ להזמין בחנות הנ"ל. מחירים טובים. הטלוויזיה הגיע מהר. אקנה שוב בחנות. אלופים.

תהליך ההזמנה היה קל ונוח. התקשרו אלי לעדכן את מצב המשלוח. קיבלתי את הטלוויזיה לביתי שבוע לאחר ביצוע ההזמנה.

חווית רכישה חיובית אספקה וטיפול בהזמנה מהירים הגיע הכול תקין ולשביעות רצוני ממליץ מחיר יותר טוב מרשת מובילה אחרת

רכשתי טלויזיה lg 75" חווית קנייה טובה שירות מעולה .התקשרו לוודאות הספקה ושהכול בסדר הגיע בזמן

רכשתי מכשיר ביתי לייצור קוביות קרח מתוצרת ווסטינגהאוס. השירות היה מצויין, אתר האינטרנט ידידותי למשתמש והמחיר הכי טוב שמצאתי... עכשיו נותר רק שהמכשיר יוכיח את עצמו.

שירות מעולה ! קיבלתי ליווי מלא וסיוע בכל השלבים. הפקידה אפילו התקשרה אליי לבדוק אם תיאמו איתי הספקה מחברת השליחויות ולאחר מכן אם קיבלתי את המוצר במועד שנקבע. ממליץ בחום !

היה להם מוצר במלאי שלא היה בהרבה מקומות שונים. שירות טלפוני ענו מהר והחבילה הגיע לנקודת איסוף קרובה לבית ממש מהר.

קומקום נחמד. חיכיתי הרבה זמן למשלוח. הוזמן 18/04/24, נמסר 9/05/24. הייתי צריך להזכיר פעמיים. אני יודע שזה היה חג, אבל זה עדיין לקח הרבה זמן.