קניתי אצלם קומקום בסניף רמת גן שבביליק והיתי די מרוצה גם ממחיר וגם משירות, אבל כעבור 8 חודשים מכסה של קומקום התקלקל ומסרתי את הקומקום לתיקון כי זה עדיין היה בתקופת האחריות ואז התחילו הבעיות...
בחנות הבטיחו תיקון תוך 21 ימי עבודה!!! שזה כבר לא נורמלי בשביל תיקון של מכסה קומקום מסכן, אבל זאת רק התחלה.כעבור חודש ימים (22 ימי עבודה) הגעתי לחנות וקיבלתי תשובה שקומקום שלי עדיין לא תוקן אך יתוקן במשך שבוע וכמובן שזה לא קרה. הגעתי שוב לחנות ושוב סיפרו לי אותו סיפור שקומקום יתוקן בשבוע הקרוב.היום שלחתי מכתב לשירות לקוחות שלהם ותוך 10 דקות חזרו אליי ואמרו שהם נותנים לי קומקום חדש - לקח להם 37 ימים כדי "לתקן" במקום להחליף את זה על המקום ולא לספר סיפורים על תיקון.אז תיקחו בחשבון עם אתם קונים בחנות הזה עם משהו מתקלקל - אתם תימצאו את אצמכם בסיפורים ואגדות עד שתקבלו תיקון שמגיע לכם.
תגובת החנות
הלקוח בוריס הגיע לקבל שרות באחד הסניפים שלנו כאשר הקומקום שלו מפורק שבור וללא החלק העליון של המכסה ועל זה אין אחריות ואת זה הוא יודע,
בוריס ביקש את עזרתנו לשליחת הקומקום לספק בכדי לא להגיע ישירות לתחנת השרות וזה מה שעשינו,הספק של הקומקום לא הסכים לתקן את הקומקום ללא תשלום (מוצר שבור),
יש בביקורת זו מעין כפיות טובה מכיוון שעזרנו ושלחנו את המוצר על חשבוננו לספק וגם החלפנו את המוצר בחדש על חשבוננו אחרי שבוריס פנה לשירות הלקוחות שלנו רק בשביל לשמור על הלקוח וכל זאת בחינם,
במקום להגיד תודה נרשמה ביקורת ולמרות מה שנכתב בביקורת זו אנו נמשיך לעזור ללקוחותינו כמו שאנו עושים ברשת "רדיו-אלקטריק"
ויעידו על כך עשרות הביקורות שנכתבו על הרשת שלנו.