
הגיע מהר מאוד לסניף, אחלה מבצע על עכבר מעולה, מאוד מרוצה מקנייה, תודה רבה !

הגיע מהר מאוד לסניף, אחלה מבצע על עכבר מעולה, מאוד מרוצה מקנייה, תודה רבה !

אש, הוזמן במשלוח אקספרס לפני השעה 12 והגיע למרכז ב-21:00. חווית קנייה מעולה. מן הראוי שעוד חנויות ינהיגו משלוח מהיר שכזה. ישר כוח!

שירות מעולה ואספקה מהיום להיום, מכשיר מצוין! לא הפעם הראשונה שלי בבאג, לא הכי זולים אבל השירות והאספקה ללא תחרות מבחינתי

יש מקרים שקניה גורמת תענוג - מהירות אספקה, יחס של עובדי חנות, אווירה. תודה בוג אשדוד.

מומלץ מאוד יחס אישי שירות מהיר עד הבית מאוד מרוצה מימכם מבטיח להזמין גם בפעמים הבאות

משלוח מהיר,הזמנה - פשוט וקל. קיבלנו שירות טוב ונעים בסניף סינמה סיטי והם עשו עבורנו את ההזמנה תודה רבה

קבלת מוצר כבר אחריי יום עסקים 1, משקל איכותי עם אחלה אפליקציה,מודד אפילו צריכת מים !🙂

קיבלתי גם מוצר לא יקר, גם office 365 לשנה וגם הספקה מהירה למחרת. מאוד ממליץ!

שירות מקצועי ואדיב. מרוצה וממליצה בחום. השעון הינו מתנה אז עדיין לא פתחנו את האריזה. יכולה להמליץ בחום החנות באג גם באינטרנט גם החנות בקריית אונו איפה שהגיע המוצר.

קניתי מחשב נייד של HP. קבלתי אותו בזמן. פתחתי אותו והתקשתי מאוד בקריאת המקלדת. המקלדת היתה מסנוורת, הקונטרסט חלש מאוד והאותיות דקות מאוד והעבריות גם קטנות מאוד. לא הצלחתי אפילו לסיים את התקנת הווינדוס. פניתי לבאג ובקשתי להחליף למחשב אחר. קודם כל הפנו אותי ל HP. שם אמרו לי שעלי לפנות לבאג. פניתי לבאג למנהל שרות הלקוחות שלא היה מוכן לבוא לקראתי בשום פנים ואופן.
שלמה שלום בפנייתך אלינו הוסבר לך שלא היה צורך בהפעלת המוצר על מנת להבין שהוא לא מתאים לך מבחינת נראות המקלדת. לצערנו לא ניתן להחזיר את המחשב לאחר שימוש במחשב והתקנתו. אם יש משהו נוסף שניתן לסייע תוכל לפנות אלינו ל [email protected] תודה על ההבנה. בברכה, צוות שירות לקוחות, באג מולטיסיסטם

חוויית הקניה באתר היתה מצויינת, חלקה, ברורה. המוצרהגיע תוך 24 שעות מרגע ההזמנה! שירות הלקוחות שלהם זמין ועונה מהר ב SMS - נוח וקל. השירות שווה את האקסטרה במחיר

הזמנתי שקע חכם לדוד במחיר הכי זול בארץ .. אחרי יומיים כבר חיכה לי בסניף הופתעתי לטובה

המוצר מצויין השירות שלכם לוקה בחסר. הייתם צריכים לציין במפורש במעמד הרכישה את העובדה שאתם לא מספקים תמיכה למוצר. אריג'נט עדיין לא חזרו אלי... חבל מאד הטעם המר שהשארתם ימנע ממני לקנות ממכם להבא.
שלמה שלום אני מאמין שאם היית שואל בחנות היו אומרים לך מי נותן תמיכה / שירות למוצר, יתרה מכך, הדברים כתובים בתעודת האחריות שמגיעה עם המוצר. אם אתה חווה בעיה ביצירת קשר מול אריגנט, אתה מוזמן לפנות אלינו ונסייע בהעברת הפרטים שלך אליהם. בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

מאכזבים מאד; נחמדים במכירה שיש בעיה לא מכירים אותך. גורמים ללקוחות לשקר וחבל מאוד מאוד.
עמי שלום בהמשך לפנייתך אלינו, הפעלתם את המוצר, חיברתם אותו ולאחר מכן הבנתם כי המסך קטן עבורכם. הוסבר לכם כי לאחר חיבור ושימוש לא ניתן להחזיר אותו, גודל ניתן לראות גם ללא חיבור והפעלת המסך. אני לא מבין לצערי למה התכוונת שאתה כותב "גורמים ללקוחות לשקר". אנו פועלים בהתאם לחוק ואך לפנים משורת הדין במקרים מסוימים ומשתדלים לסייע ככל האפשר. במקרה הנ"ל, לאחר חיבור והפעלה אנו לא יכולים לאשר את החזרת המסך. תודה על ההבנה בברכה, צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.

שירות מפתיע ! שירות מהיר ומקצועי . שאפו ! זאת לא הפעם הראשונה וכנראה לא האחרונה ...

מאוד מרוצה מהשרות המקצועי, היעיל ומהיר. עוד לא ניסיתי את המדפסת, אבל אשוב לקנות דרכם.

תודה רבה כל הכבוד מהר מאוד המשלוח אני מרוצה מאוד יחס חם ואוהב כייף לקנות

עגמת נפש שלחתי א אימי שתקח מהחנות ולא יכלה בגלל מדיניות טיפשית שצריך גם יפוי כח וגם את הכרטיס אשראי שבצעתי את הרכישה
שלום רב על מנת למנוע הונאות אנו מבקשים ומציינים גם בתקנון כי מבצע ההזמנה הוא זה שיוכל לאסוף אותה. הסיבה לייפוי כח הוא כדי לסייע לפנים משורת הדין כדי שאדם אחר יאסוף את ההזמנה במקומך. הדרישה אינה מסובכת, סה"כ מייל מאותו מייל שבוצעה ההזמנה עם הפרטים הרלוונטיים. נודה להבנה. בברכה ובברכת חג שמח צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם

מאוד מרוצה מהשירות ומהמוצר. המסך הגיע אליי יום למחרת עם שליח של גט. משמש אותי בעיקר לעריכת תמונות שאני מצלמת, מאוד מרוצה מהצבעוניות, הבהירות, הקונטרסט והגודל. מעוצב ממש יפה

רכשתי מחשב נייד טלפונית דרך הסניף בקניון איילון אף על פי שאני גר בצפון והמחשב אזל מהמלאי באתר האינטרנט, עומרי מצא דרך יצירתית לעזור לי לבצע את הרכישה ולקבל את הדגם שרציתי בתוספת מתנה, חווית שירות יוצאת מן הכלל, כל הכבוד!!!

הזמנתי אונליין עם איסוף בחנות. תוך שעה מרגע ההזמנה שלחו הודעה שהמוצר זמין לאיסוף. הגעתי לחנות והאיסוף הלך מהר חלק. המחיר היה מחיר מבצע והיה המחיר הנמוך ביותר שמצאתי וכלל תוספת מתנה חינם. מחיר ושירות טובים מאד.

רכשתי מסך מחשב Hp ,בקניון הגדול בפתח תקווה , קיבלתי שרות מקצועי נדיב וסבלני , המוכר עזר מאוד בלמצאו את הדגם שרציתי , מאוד מרוצה

חווית קנייה מהגרועות שהיו לי, מכרו לי מוצר תקול 3 פעמים שלחו למעבדה במקום לזכות או להחליף. המוצר עדיין לא עובד, משאירים את הלקוחות מתוסכלים ואובסי עצות. לא לוקחים אחראיות פשוט ביזיון
רוני שלום קיבלנו את פנייתך. המוצר נשלח פעמים למעבדה בטענה כי האוזניות אינן תקינות. האוזניות נבדקו ממושכות במעבדה ולא נמצאה איתם כל בעיה. אם אתה חווה בעיה עם המוצר אתה מוזמן ליצור קשר עם מחלקת התמיכה שלנו ונשמח לתת לך שירות והסבר על אופן תפעול המוצר. בברכה צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.