
קניתי אקו דוט 4 אחלה מחיר אחלה שירות ואחלה של אנשים. ממש מרוצה מהחברה בחנות

קניתי אקו דוט 4 אחלה מחיר אחלה שירות ואחלה של אנשים. ממש מרוצה מהחברה בחנות

קניתי שעון ספורט בחנות. העדפתי להגיע ולהסתכל על הדגמים. יובל המוכר היה מקצועי, אדיב, סבלני. הציג לי חלופות שונות, ולא מיהר לסיים למרות שהיו לקוחות שחיכו בחוץ, העיקר שאחליט על השעון שטוב בשבילי. לסיכום - שירות מצוין ולא מובן מאליו. מומלץ בחום!

תהליך הקניה היה קצר וישר לעניין באתר. המענה הן בWHATSAPP והן ובטלפון היה אדיב וישיר. בסך הכל חווית קניה טובה.

חוויות שירות נפלאה וטובה, המחיר מעולה לאחר בדיקה מקיפה ואני מאוד מאוד מרוצה, ללא ספק אחזור לקנייה נוספת.

חווית הקניה הייתה מצויינת. יובל היה מאוד אדיב ומקצועי. בטוח שאקנה שם שוב בעתיד הקרוב

קניתי 2 נ'ויסטיקים לPS5. קיבלתי אותם מהר (במשך 3 ימים) ובלי בעיות. שירות מושלמת, אני מרוצה

רמת שירות שלא נתקלתי בה המון זמן! הזמנתי 10 מוצרים (עכברים ומצלמות). וידאתי טרם ההזמנה מול יובל שיש הכל במלאי. הוא שש לעזור ובדק במהירות. יום אחרי ההזמנה הייתה כבר אצלי. הוא לא רק הכי זול, הוא גם הכי טוב ברמת השירות. ממליצה בחום!

במילה אחת - מעולה! חיפשתי עכבר אלחוטי, המחיר שלהם בזאפ היה אטרקטיבי. שלחתי שאלה בווטצ׳אפ וענו מהר ולעניין. הזמנתי והקבלה נשלחה מיד במייל. המוצר נחת אצלי כעבור יומיים וחצי וכבר עובד.

אחלה שירות שבעולם' בחור נחמד וטוב, דואג וחוזר לכל טלפון שמתקשר!! הוא דאג שהמשלוח יגיע בזמן וכשלא הגיע שלח חדש באקספרס!!

קניתי לפני חודש אוזניות Sony WH1000-XM4, והן עובדות מעולה. שאלתי אם יהיה אפשר להחליף את האוזניות במידה ויהיה בהם את התקלה של המיקרופון שיודע שיש לפעמים באוזניות האלה, והמוכר אמר שיחליפו לי אם תהיה תקלה, אבל לשמחתי לא הייתי צריך להחליף

יובל, בעל החנות, מקצועי, אמין ואדיב. סיפק לנו שירות אישי, ענה על כל השאלות וממש לא ניסה, להבדיל מחנויות אחרות, ל"דחוף" לנו מחשב יקר יותר שלא לצורך. המחשב הגיע תוך יום והבן שלי חגג. תודה ליובל. ממליץ בחום!

קניתי 2. הום פוד מיני, חנות מדהימה! עם שירות אדיב!! המוכר יודע להמליץ בצורה מקצועית. הוא גם הלך לקראתי מאוד במחיר. והוסיף לי מתנה עבור הקניה!! אין ספק שאחזור לשם וגם אמלית לחברים!

שירות מעולה, זמינות מלאה בווטסאפ, מחיר הוגן ביותר בניגוד לחנויות אחרות, במיוחד בתל אביב ובאזור המרכז

המשלוח היה מהיר מאוד, השירות של הווצאפ היה טוב ונוח מאוד. המוצר הגיע בחבילה סגורה היטב בעזרת משלוח לנקודת חלוקה של הדואר, מרוצה מאוד מהמחיר )יחסית זול(

אחלה שירות, אחלה חנות, מומלץ ביותר קיבלתי את המוצר ואני מרוצה מאוד מהרכישה. בעלי החנות נחמדים ביותר וזמינים לכל שאלה

מעולה!!! קניתי לוח איור גרפי, הגיע מהר והשירות שקיבלתי מיובל היה מעל ומעבר. ממליץ בחום.

שירות אכפתי מאוד ומחירים זולים לעומת שאר המקומות בארץ מ ו מ ל ץ !

שירות מאוד אדיב,יעיל ומסביר פנים. המוצר הגיע במהרה לביתי ואני ממליץ לכם בחום על החנות !!

קניתי מצלמת רשת דגם לוגיטק 920 - שרות פנטסטית, מוצר נהדר, משלוח מושלם - רק יכול להגיד להם תודה מקרב לב

שירות הכי טוב שיש!! עונים תמיד במהירות ויעילות, מחירים נוחים ומשלוחים מהירים שזה הכי חשוב, אמינים כמובן ובנוסף אתר נגיש ונוח.

הגיע תוך מספר ימים. תודה ענקית. ולמי שקונה - תטעינו את הרמקול לפני שאתם מפעילים... הייתי בטוחה שהגיע מוצר פגום וכבר הייתי מוכנה לתלות מישהו. . . אז מסתבר שצריך להטעין 😂😂🤭🤭 ותודה ליובל שלא צחק יותר מידי.. רק קצת...

שירות מעל ומעבר. לאחר קבלת מוצר פגום מהאריזה, הטיפול התבצע לשביעות רצוני והטיפול היה מהיר מאוד(החלפה בחדש) ללא ויכוחים או נסיונות להתחמק מאחריות.

רכשתי מהם אוזניות Hyper x Cloud 2, כמובן הם דאגו לשלוח את זה במהירות.! ודאגו לענות על כל שאלה, שירות מצוין ממליץ בחום!

שירות מהיר הגיע תוך יומיים, הגיע בול מה שרציתי, היה מעקב, מענה וליווי בוואטסאפ. ממליצה.

יצרתי קשר טלפוני עם החנות, חזרו אלי וניסיתי לתאם הגעה אך זה לא הסתדר. באותו היום ביצעתי הזמנה באתר וממש נדהמתי כמה מהר קיבלתי את המוצר ! אם היו לי חששות בתחילת הקניה, את הקניה הבאה אני העשה ללא שום התלבטות.