
לאחר בדיקה במספר אתרים לגבי מקרר, הזמנתי לבבוף בבסט אלקטריק קיבלתי את המקרר תוך 3 ימים מרוצה וממליצה בהחלט,

לאחר בדיקה במספר אתרים לגבי מקרר, הזמנתי לבבוף בבסט אלקטריק קיבלתי את המקרר תוך 3 ימים מרוצה וממליצה בהחלט,

הזמנתי לאחר התייעצות טלפונית עם נציג מכירות בשם שחר מקרר סמסונג וכיריים סימנס קיבלתי שירות מצויין

התקשרתי לאתר בסט אלקטריק קיבלתי שירות והדרכה על מסך סמסונג 65 , דאגו להתקנת קיר חינם מהספק.

הזמנתי מכונת כביסה של חברת סימנס באתר קיבלתי יעוץ מאיש מכירות בשם ניר שדאג לספקה מהירי וגם להתקנה על ידי השירות מרוצה מאד וממליץ תודה רבה

רכשתי באתר בסו אלקטריק מקרן קול מתוצרת את סמסונג. קיבלתי תוך יומיים את האספקה . תודה לשחר על השירות המהיר

שירות מעולה, מעל ומעבר. אני חוזר שוב ושוב לקנות פה, וכל פעם מרוצה: מהמידע שאני מקבל, מהשירות, מאיכות המוצרים ומהמחיר.

הזמנו מקפיא ליבהר במחיר מצויין וזמן האספקה גם היה מהיר מאוד. שירות מצויין של המוכר באתר אדיב ומקצועי.

שירות גרוע מאוד הם מאפשרים לקנות מוצר שאינו במלאי וצריך לרדוף אחריהם לקבל החזר לקרטיס אשראי. לא שולחים אישור ביטול מיילים וטלפונים לא עוזרים. לטלפונים מגיעים לשירות עודעות ואף פם לא וחוזר

התקשרתי לאתר לגבי המלצה על מקרר המליצו על מקרר של LG קיבלתי את המוצר תות 3 ימים מרוצה מאד.

רכשנו את המיקסר של של kenwood שף השירות היה מהמם!! השירות היה מדהים הם היו מקסימים ההובלה הייתה מהירה והמחירים טובים ונוחים ממליצה בחום

קיבלנו שיחות מולה, וציוד מאר. ומחיך חבל על הזמן. אני מאוד ממליץ אותם. לקור מחוצה

חייב לציין את השירות המצוין נתגלתה תקלה במקפיא ופניתי לחנות וקיבלתי מענה מהיר לבעייה מרוצה מאד.

שרות אדיב ומקצועי ביותר .המייבש באמת ליגה אחרת. שקט וחכם. הפעלה פשוטה ואינטואיטיבית ממליץ בחום! תודה לניר .

רכשתי טלויזיה. היה לי חשוב שתגיע תוך יומיים. אחלה שירות. מהיר טילים. מחיר טוב ושירות מעל המצופה.

חווית קנייה, נעימה, מקצועית וטובה. היו נחמדים אדיבים ונתנו שירות מעל ומעבר! גם לאחר הקנייה ענו לשאלה שהיתה לי בזריזות ובמקצועיות

ממליץ מאוד! שירות אדיב ומקצועי עד הבית! אנחנו מאוד מרוצים ואין לנו ספק שנקנה שוב!

קיבלנו המלצה לקנות מייבש כביסה של aeg דגם tx6k720, מוצר מצוין!! קיבלנו שירות מעולה מהחנות בטוח נחזור.

דיברתי עם המוכר בשם שחר.. נתן לי שירות מדהים הסביר לי על הכיריים נתן לי כמה אופציות טובות רכשתי ואני ממש מרוצההה

שירות מעולה ומהיר! הזמנתי טלוויזה ותוך יומיים היתה אצלי וזה בנוסף למחיר הכי זול שמצאתי. ממליץ.

שירות גרוע ביותר. מתחמקים מקביעת מועד לאספקת סחורה, מתחמקים ממענה, לא עונים לקריאות שירות בטלפון למעט חד פעמי, גם תקשורת מיילים לקויה ביותר. בקיצור מתעלמים מלקוח ומתחמקים וזה עוד בשלב מקדמי של רכישה/אספקה
הלקוח רגש 2 מסכים של סמסונג ב20.1.21 זמן האספקה באתר למסכים הנל היה 14 ימי עסקים דבר שהובא לידיעתו בזמן הרכישה. יומיים לאחר ההזמנה התחילה מסכת טלפונים כל יום למה לא מתאמים איתו אספקה הוסבר לו מספר פעמים שחב ההובלה מתאמת יומיים לפני בערך. כפי שאפשר להבין מתגובתו ההסברים לא עזרו...

הזמנתי מיקסר קנווד kmx750 מהחנות כאשר הם התחייבו שזה מגיע תוך 7 ימים. לאחר שבועיים שלא שמעתי מהם דבר התקשרתי אליהם לשאול מה קורה עם המקסר. אמרו לי שיבדקו ויחזרו אלי. לא חזרו. התקשרתי פעם נוספת ושאלתי מה קורה. אמרו לי נגמר המלאי ועכשיו המחיר יותר גבוה אם אתה רוצה. אם לא ניתן לקבל החזר. לבנתיים המחירים עלו ב200 שח בכל החנויות.

עסקה של מדיח מלפני שבועיים: הם מאפשרים לקנות מוצר שאינו במלאי ואח"כ צריך לרדוף אחריהם לקבל אישור על ביטול העסקה. מיילים וטלפונים לא עוזרים. מהמיילים הם מתעלמים וטלפונים מגיעים לשירות הודעות ואף אחר לא חוזר. לדעתי זו שיטה לנסות למכור מוצר אחר כי אחרי שהעסקה הושלמה כולל חיוב כרטיס אשראי, התקשרו ואמרו לי שאין אלקטרולוקס אבל יש להם בוש אם אני רוצה...

חנות ברמה גבוהה הגעתי למקום והסבירו לי על המסך כמובן שלקחתי יבואן רשמי וכמובן שאלתי במקום

הזמנתי באתר בסט אלקטריק טלויזיה של LG ביקשתי מהנציג אספקה דחופה של המכשיר להפתעתי קיבלתי את המוצר יום למחרת. תודה רבה על השירות

הזמנתי טוסטר והביאו לי אותו במהירות שירות אמין ומקצועי כיף שיש אותם ממליץ בחום אותם