
אם היו יותר כוכבים הייתי נותן אותם בשמחה שירות מעולה אנשים טובים וחמים ממליץ מאוד

אם היו יותר כוכבים הייתי נותן אותם בשמחה שירות מעולה אנשים טובים וחמים ממליץ מאוד

התאכזבתי מהטלפון, ומהטיפול בחנות. הטלפון היה בתיקון חמש פעמים. בסוף במעבדה החזירו את הטלפון לחנות. הודיעו להם לתת לי טלפון חדש. הם חשבו ששלחו ממעבדה טלפון חדש. אם לא הייתי בודק, הייתי חוזר הביתה עם הטלפון התקול. מה זה אומר על תקשורת בין חנות למעבדה שלהם ? האם זה שרות טוב?
הלקוח רכש מכשיר אשר לצערנו התקלות בו חזרו ונשנו , בסופו של דבר אנו בתור חנות אפילו בלי אישור מהיבואן החלטנו להחליף ללקוח מכשיר . הלקוח ישב יום שלם בחנות עם נציג החנות תמיר כדי שיעברו לו כל הנתונים וכל המידע שהוא רצה. לא יכולנו לתת שירות יותר טוב ממה שהלקוח קיבל . נורא מאכזב לקבל חוות דעת שכזאת אחרי שירות כזה שהלקוח קיבל . חבל שאנו לא יכולים לצרף צילום ולהראות כמה זמן הלקוח ישב בחנות וקיבל שירות אישי ומיוחד . פשוט מאכזב .

התקשרתי לחנות לוודא שקיים במלאי iphone 14 בכל הצבעים שעה (!!!) לפני שהגעתי לחנות. ביקשתי במפורש שיאמר לי איזה צבעים יש כדי שלא אגיע סתם (היה שחור, סגול ואדום). נאמר לי בטלפון שהכל זמין אצלם בחנות. נסעתי שעה בפקקים ורק שהגעתי נזכרו לומר שיש במלאי רק צבע אדום. אפילו התנצלות לא הייתה, אלא גישה של ״זה מה יש״.. ממש זלזול בזמנם של לקוחות. לא אחזור לנסות את מזלי עם הפתעות נוספות!!!
לקוח חייג לחנות כדי לוודא זמינות צבעים, בהקלטת שיחה ברורה מאוד שומעים כי נאמר ללקוח את הצבעים הזמינים אך אומרים ללקוח כי ההתחייבות היא למחיר ולא לצבעים בגלל המלאי הדינמי והפעילות האינטנסיבית שיש לחברתנו . הלקוח הגיע בסוף יום העבודה והיה במלאי החנות רק צבע אדום והמוצר ירד מהאתר המראה . כאשר הלקוח היה בחנות נאמר לו שאנו אמורים לקבל בבוקר למחרת מגוון צבעים וכי הוא יכול להשאיר את מספר הפאלפון שלו ונשמור לו את הצבע הרצוי ממש בבוקר למחרת . הלקח בחר לוותר . לצערנו על צבעים אין לנו כל שליטה אך לשירות שלנו אין תחליף . מתנצלים על תחושת הלקוח .

חנות מעולה, מחירים טובים, בין הזולים ביותר. אחלה אנשים ואחלה של שירות. לא פעם ראשונה ולא פעם אחרונה שנקנה שם.

באתי לקנות פלאפון נתנו לי שירות טוב תמיר מוכר גבר עזר לי בכל מה שביקשתי ממליץ

חווית שירות מהנה קניתי S21 Ultra תודה רבה על השירות המסור כמובן שנחזור לקנות שוב אצלכם

צוות החנות מקצועיים אדיבים ושירותיים ברמה יוצאת מן הכלל חייכנים ונותנים מענה לכל הלקוחות שנמצאים בחנות

הגעתי לדוד סחרוב 5 בראשון לציון המחיר היה בדיוק כמו שצויין באתר,קניה זריזה ממליצה מאוד

קניתי שעון חכם של אפל,הגעתי לחנות נתנו שירות טוב אנשים נחמדים מאוד תודה רבה אחזור בהחלט

רכשתי S10 E אמנם מכשיר ישן אך נוח מבחינת הגודל, שירות מצויין אנשים שעוזרים ומסייעים,מחיר הכי זול מכל החנויות שבדקתי

רכשתי S10 E אמנם מכשיר ישן אך נוח מבחינת הגודל, שירות מצויין אנשים שעוזרים ומסייעים,מחיר הכי זול מכל החנויות שבדקתי

חברה מספר אחת בתחום הסלולרי באמת אנשים טובים אחלה מחירים נותנים מענה לכל בעיה תודה רבה

בתאריך 17.04.23 התקשרתי לחנות לוודא מלאי של אייפון 14 פרו 128. הנציג בירר ואמר שישנם במלאי רק בצבע סגול. אמרתי לו שאני מזמין ובסיום השיחה הזמנתי באתר את המכשיר. כעבור יום, התקשרו ואמרו שיש רק בצבע שחור. בקיצור בזבזו לי זמן יקר עבור הברורים וההזמנה. לטענתם הזמינות משתנה, אך אני הזמנתי מיד לאחר שנציגם בירר במלאי. מה הטעם בשיחת הטלפון עם כן ? שירות נוראי.

אנשים נחמדים מאוד אוזן קשבת לכל שאלה ובעיה אין ספק שמצאתי את החנות לרכוש בה באופן קבוע תודה רבה

אנשים טובים שירותיים עזרו לי בכל מה שביקשתי בלי לבקש תשלום נוסף על העזרה תודה רבה אתם אלופים

רמון המליץ לי על מכשיר מצויין סמסונג אם 33 מכשיר נפלא ואכן עושה את העבודה תודה רבה שירות מדהים

אתמול בערב הזמנתי טלפון Galaxy S21 Ultra של 256GB בחנות במחיר של 2307 ש"ח. יש לי צילום מסך שמוכיח את זה. היום התקשרו להגיד שנפלה טעות והמחיר הוא 2870 ש"ח. לא ענין אותם שזה לא חוקי כי המחיר באתר קובע לפי חוק הגנת הצרכן - אצלם בתקנון מותר לשנות את המחיר אחרי הקניה. מובן שביטלתי ולא אקנה שם לעולם.

חנות טוב סיימון בחור מותק עזר לי בכל תודה רבה על כל עזרה חנות מצוין

קנינו איירפודס 3 קניה זריזה מאוד אמרתי להם שאני ממש ממהר והעובדים היו ממש חמודים ושיחררו אותי מהחנות תוך 10 דק,תודה רבה בהחלט אחזור לרכוש שם שוב

הגענו לרכוש אייפון 14 פרו מקס סיימון נתן לנו שירות מדהים איש מאוד חייכני ושירותי. ממליצים מאוד !

וואלה שירות יוצא מן הכלל אחלה אנשים טובים חייכנים עוזרים במה שצריך ומחירים ממש טובים

חיפשתי מכשיר זול עם תמורה טובה רמון המליץ לי על מכשיר שעונה על הדרישות שלי תודה רבה בהחלט אחזור שוב

הגעתי לקנות s23 ultra בבסט סייל בראשון לציון,נתנו לי שירות מעל המצופה הדביקו את המגן מסך בצורה מקצועית מאוד אחלה אנשים

רוצה להודות לסיימון הנציג על שירות מעולה ומהיר עזר לי בכל מה שאני צריך ודאג לי מ א עד ת ממליץ לקנות מהם מאוד

חנות טובה ונוחה עזרו לי במה שביקשתי אלעד מוכר ממש נחמד תודה רבה בהחלט אחזור שוב