מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 16

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
danielrabinovich66
danielrabinovich66
29.05.2023
מוצר שנרכש: Xiaomi note 12

אם היו יותר כוכבים הייתי נותן אותם בשמחה שירות מעולה אנשים טובים וחמים ממליץ מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
audio
audio
19.05.2023
מוצר שנרכש: REDMI NOTE 11 128GB 6 RAM

התאכזבתי מהטלפון, ומהטיפול בחנות. הטלפון היה בתיקון חמש פעמים. בסוף במעבדה החזירו את הטלפון לחנות. הודיעו להם לתת לי טלפון חדש. הם חשבו ששלחו ממעבדה טלפון חדש. אם לא הייתי בודק, הייתי חוזר הביתה עם הטלפון התקול. מה זה אומר על תקשורת בין חנות למעבדה שלהם ? האם זה שרות טוב?

תגובת החנות

הלקוח רכש מכשיר אשר לצערנו התקלות בו חזרו ונשנו , בסופו של דבר אנו בתור חנות אפילו בלי אישור מהיבואן החלטנו להחליף ללקוח מכשיר . הלקוח ישב יום שלם בחנות עם נציג החנות תמיר כדי שיעברו לו כל הנתונים וכל המידע שהוא רצה. לא יכולנו לתת שירות יותר טוב ממה שהלקוח קיבל . נורא מאכזב לקבל חוות דעת שכזאת אחרי שירות כזה שהלקוח קיבל . חבל שאנו לא יכולים לצרף צילום ולהראות כמה זמן הלקוח ישב בחנות וקיבל שירות אישי ומיוחד . פשוט מאכזב .

חוות הדעת עזרה לכם?
mamanmor4
mamanmor4
14.05.2023
מוצר שנרכש: iPhone 14

התקשרתי לחנות לוודא שקיים במלאי iphone 14 בכל הצבעים שעה (!!!) לפני שהגעתי לחנות. ביקשתי במפורש שיאמר לי איזה צבעים יש כדי שלא אגיע סתם (היה שחור, סגול ואדום). נאמר לי בטלפון שהכל זמין אצלם בחנות. נסעתי שעה בפקקים ורק שהגעתי נזכרו לומר שיש במלאי רק צבע אדום. אפילו התנצלות לא הייתה, אלא גישה של ״זה מה יש״.. ממש זלזול בזמנם של לקוחות. לא אחזור לנסות את מזלי עם הפתעות נוספות!!!

תגובת החנות

לקוח חייג לחנות כדי לוודא זמינות צבעים, בהקלטת שיחה ברורה מאוד שומעים כי נאמר ללקוח את הצבעים הזמינים אך אומרים ללקוח כי ההתחייבות היא למחיר ולא לצבעים בגלל המלאי הדינמי והפעילות האינטנסיבית שיש לחברתנו . הלקוח הגיע בסוף יום העבודה והיה במלאי החנות רק צבע אדום והמוצר ירד מהאתר המראה . כאשר הלקוח היה בחנות נאמר לו שאנו אמורים לקבל בבוקר למחרת מגוון צבעים וכי הוא יכול להשאיר את מספר הפאלפון שלו ונשמור לו את הצבע הרצוי ממש בבוקר למחרת . הלקח בחר לוותר . לצערנו על צבעים אין לנו כל שליטה אך לשירות שלנו אין תחליף . מתנצלים על תחושת הלקוח .

חוות הדעת עזרה לכם?
nharelg
nharelg
12.05.2023
מוצר שנרכש: Google pixel 6

חנות מעולה, מחירים טובים, בין הזולים ביותר. אחלה אנשים ואחלה של שירות. לא פעם ראשונה ולא פעם אחרונה שנקנה שם.

חוות הדעת עזרה לכם?
netaneltagania
netaneltagania
09.05.2023
מוצר שנרכש: S20

באתי לקנות פלאפון נתנו לי שירות טוב תמיר מוכר גבר עזר לי בכל מה שביקשתי ממליץ

חוות הדעת עזרה לכם?
leonidcaz88
leonidcaz88
24.04.2023
מוצר שנרכש: S21 ULTRA

חווית שירות מהנה קניתי S21 Ultra תודה רבה על השירות המסור כמובן שנחזור לקנות שוב אצלכם

חוות הדעת עזרה לכם?
getehanoh7
getehanoh7
24.04.2023
מוצר שנרכש: Ninja gril 301

צוות החנות מקצועיים אדיבים ושירותיים ברמה יוצאת מן הכלל חייכנים ונותנים מענה לכל הלקוחות שנמצאים בחנות

חוות הדעת עזרה לכם?
alisshahmor01
alisshahmor01
20.04.2023
מוצר שנרכש: Samsung S22 ultra

הגעתי לדוד סחרוב 5 בראשון לציון המחיר היה בדיוק כמו שצויין באתר,קניה זריזה ממליצה מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
origreshfled66
origreshfled66
20.04.2023
מוצר שנרכש: Apple watch 8 45mm

קניתי שעון חכם של אפל,הגעתי לחנות נתנו שירות טוב אנשים נחמדים מאוד תודה רבה אחזור בהחלט

חוות הדעת עזרה לכם?
komboletit77
komboletit77
19.04.2023
מוצר שנרכש: Samsung S10 E

רכשתי S10 E אמנם מכשיר ישן אך נוח מבחינת הגודל, שירות מצויין אנשים שעוזרים ומסייעים,מחיר הכי זול מכל החנויות שבדקתי

חוות הדעת עזרה לכם?
komboletit77
komboletit77
19.04.2023
מוצר שנרכש: Samsung S10 E

רכשתי S10 E אמנם מכשיר ישן אך נוח מבחינת הגודל, שירות מצויין אנשים שעוזרים ומסייעים,מחיר הכי זול מכל החנויות שבדקתי

חוות הדעת עזרה לכם?
yevgenipinkel
yevgenipinkel
19.04.2023
מוצר שנרכש: S20

חברה מספר אחת בתחום הסלולרי באמת אנשים טובים אחלה מחירים נותנים מענה לכל בעיה תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
רועי
רועי
18.04.2023
מוצר שנרכש: איפון 14

בתאריך 17.04.23 התקשרתי לחנות לוודא מלאי של אייפון 14 פרו 128. הנציג בירר ואמר שישנם במלאי רק בצבע סגול. אמרתי לו שאני מזמין ובסיום השיחה הזמנתי באתר את המכשיר. כעבור יום, התקשרו ואמרו שיש רק בצבע שחור. בקיצור בזבזו לי זמן יקר עבור הברורים וההזמנה. לטענתם הזמינות משתנה, אך אני הזמנתי מיד לאחר שנציגם בירר במלאי. מה הטעם בשיחת הטלפון עם כן ? שירות נוראי.

חוות הדעת עזרה לכם?
lohothashmal65
lohothashmal65
16.04.2023
מוצר שנרכש: S23 ultra

אנשים נחמדים מאוד אוזן קשבת לכל שאלה ובעיה אין ספק שמצאתי את החנות לרכוש בה באופן קבוע תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
נתנאל
נתנאל
09.04.2023
מוצר שנרכש: iPhone 11 pro max

אנשים טובים שירותיים עזרו לי בכל מה שביקשתי בלי לבקש תשלום נוסף על העזרה תודה רבה אתם אלופים

חוות הדעת עזרה לכם?
סייבר
סייבר
09.04.2023
מוצר שנרכש: סמסונג אם 33

רמון המליץ לי על מכשיר מצויין סמסונג אם 33 מכשיר נפלא ואכן עושה את העבודה תודה רבה שירות מדהים

חוות הדעת עזרה לכם?
אורן
אורן
09.04.2023
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB DS

אתמול בערב הזמנתי טלפון Galaxy S21 Ultra של 256GB בחנות במחיר של 2307 ש"ח. יש לי צילום מסך שמוכיח את זה. היום התקשרו להגיד שנפלה טעות והמחיר הוא 2870 ש"ח. לא ענין אותם שזה לא חוקי כי המחיר באתר קובע לפי חוק הגנת הצרכן - אצלם בתקנון מותר לשנות את המחיר אחרי הקניה. מובן שביטלתי ולא אקנה שם לעולם.

חוות הדעת עזרה לכם?
אירמה
אירמה
04.04.2023
מוצר שנרכש: שיאומי 9

חנות טוב סיימון בחור מותק עזר לי בכל תודה רבה על כל עזרה חנות מצוין

חוות הדעת עזרה לכם?
בוס
בוס
03.04.2023
מוצר שנרכש: AIRPODS 3

קנינו איירפודס 3 קניה זריזה מאוד אמרתי להם שאני ממש ממהר והעובדים היו ממש חמודים ושיחררו אותי מהחנות תוך 10 דק,תודה רבה בהחלט אחזור לרכוש שם שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
סאן
סאן
03.04.2023
מוצר שנרכש: iPhone 14 pro max

הגענו לרכוש אייפון 14 פרו מקס סיימון נתן לנו שירות מדהים איש מאוד חייכני ושירותי. ממליצים מאוד !

חוות הדעת עזרה לכם?
ניסים
ניסים
02.04.2023
מוצר שנרכש: סמסונג איי 14

וואלה שירות יוצא מן הכלל אחלה אנשים טובים חייכנים עוזרים במה שצריך ומחירים ממש טובים

חוות הדעת עזרה לכם?
שני
שני
02.04.2023
מוצר שנרכש: A04 samsung

חיפשתי מכשיר זול עם תמורה טובה רמון המליץ לי על מכשיר שעונה על הדרישות שלי תודה רבה בהחלט אחזור שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
דגל
דגל
30.03.2023
מוצר שנרכש: s23 ultra

הגעתי לקנות s23 ultra בבסט סייל בראשון לציון,נתנו לי שירות מעל המצופה הדביקו את המגן מסך בצורה מקצועית מאוד אחלה אנשים

חוות הדעת עזרה לכם?
טאסטרדה
טאסטרדה
28.03.2023
מוצר שנרכש: אייפון 14 פרו

רוצה להודות לסיימון הנציג על שירות מעולה ומהיר עזר לי בכל מה שאני צריך ודאג לי מ א עד ת ממליץ לקנות מהם מאוד

חוות הדעת עזרה לכם?
אריאל
אריאל
27.03.2023
מוצר שנרכש: סמסונג נוט 10 לייט

חנות טובה ונוחה עזרו לי במה שביקשתי אלעד מוכר ממש נחמד תודה רבה בהחלט אחזור שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון