
להתרחק כמו מאש!!!!!! הזמנתי מקרר סטנדרטי, קצת גדול. המוביל מגיע ב 6 שעות איחור - ב 18:30 בערב, נכנס ומודיע לי ״אני מסרב לספק לך את המקרר״ כי הוא לא עובר במדרגות, לא במעלית, וגם אי אפשר להביא לפה מנוף״. למותר לציין שאני גרה בבנין סטנדרטי, בקומה שניה ברגל, ויש מעלית. ויש גם מרפסת קדמית שמאפשרת העלאה במנוף. אפשר להעלות את המקרר בשכיבה במדרגות, וכבר העבירו כמה וכמה דירות בבניין שלי עם מקררים לא פחות גדולים וריהוט נוסף. כמובן שאין מענה מהחברה. שילמתי על המקרר הזה קרוב ל 6000שח. היום ערב יום חמישי ואני אהיה תקועה סוף שבוע ללא מקרר. התביעה בדרך.
שלום לך, צר לי על מה שחווית אבל איך אנחנו קשורים לעניין? קיבלת שרות טוב, מחיר טוב וספקה מהירה, ראינו את חדר המדרגות בסרטון והוא לא נכנס, אי אפשר להכניס בכוח את המקרר. חבל לנו שבחרת להכפיש אותנו כי אין לנו יד בנושא ההובלה.






















