
VERY GOOD GUYS , MAKE DEAL ONE MORE TIME THANKS FOR SERVICE. HOPE ALL SHOP WILL BE LIKE THIS GUYS

VERY GOOD GUYS , MAKE DEAL ONE MORE TIME THANKS FOR SERVICE. HOPE ALL SHOP WILL BE LIKE THIS GUYS

חנות מעולה. שירות טוב. מקצועיות נטו במחיר משתלם. יש מגוון רחב של מוצרים לסלולרי: מטענים, כבלים, זרוע לרכב, סוללות, מכשירים. ממליץ בחום.

חנות לא מקצועית ולא אמינה! הזמנתי טלפון סלולרי למבוגרים מדגם FLY עבור אמי - הגיע תקול וללא כבל טעינה. טעויות קורות זה נכון אבל כשהתקשרתי ודיברתי עם ליאור הבטיח שישלח לי טלפון נוסף. לאחר 3 ימים התקשרתי לוודא שנשלח ונאמר לי שלא שלחו כי לא שלחתי חזרה את המכשיר התקול (לא מה שסיכמתי עם ליאור - שקר ראשון). בקשתי למשלוח מהיר נענתה בסירוב אך הבטיחו לי החזר על הוצאות המשלוח של הטלפון חזרה לחנות (כ-20 שקלים). לאחר קבלת הטלפון החדש (יותר מחודש לאחר מועד ההזמנה הראשוני!) התקשרתי לברר לגבי החזר דמי המשלוח שהבטיחו לי (זאת לאחר שהתעלמו ממייל ששלחתי) ונעניתי ע"י ליאור שאין באפשרות החנות להחזיר כסף והוא יכול לתת לי רק זיכוי (שקר שני). ניסיונותיי להסביר שהובטח לי החזר ושאין בכוונתי להשתמש בזיכוי בחנות לאחר חווית הקנייה שעברתי, לא עזרו. ברצוני להזהיר את ציבור הקונים לגבי העובדה שלעובדי Gadget Team יש בעיית אמינות – שיקרו לי פעמיים, ובעיית מקצועיות - לשלוח מכשיר תקול ללא כבל!? נו באמת... ואם בכל זאת מתעקשים לקנות מהם וודאו שכל השיחות איתם מוקלטות – אולי יעזור במקרה שצריך להעמיד אותם על שקריהם.
ללקוח נשלח מכשיר כשהתלונן עוד לפני שהגיע חזרה המכשיר התקול אלינו ללקוח ניתן זיכוי בסך 20 ש"ח לרכישה ללא תנאי אך סירב לקבלו הלקוח איים שישאיר חוות דעת שלילית אם לא יקבל זיכוי כספי על המשלוח. חבל שזירת המסחר נותנת אפשרות לסחיטה בעבור חוות דעת. לקוחות מרוצים רבים השאירו חוות דעת אובייקטיביות חיוביות עלינו. נמשיך במאמץ לתת שירות מעולה לכל לקוח.

באמת שאין נותני שירות כאלה. ספיר, אחד העובדים, הגיע אלי בתוך שעות בודדות מהרגע שביצעתי את ההזמנה והעביר אלי עצמאית את ההזמנה. הוא היה אדיב, ודאג לברר שאני מרוצה מהמוצרים. גם ליאור, עובד נוסף, היה אדיב, שירותי ומקצועי בעניינים שונים לגביהם פניתי. תודה לכם!

לאחר שראיתי בזאפ מגן מסך לטלפון הסלולרי שלי ווידאתי טלפונית שברכישה בחנות עצמה אקבל את המחיר המצוין באתר, הגעתי לחנות וזכיתי לשירות מצוין משני המוכרים במקום. המוכרים היו חביבים, נחמדים ושירותיים והדובדבן שבקצפת- לא הצלחתי לגרום לאינטרנט שבמכשיר החדש שלי (שנקנה בחו"ל) לעבוד, לאחר יום שלם של ניסיונות. החלטתי לבקש מאחד המוכרים עזרה בעניין, הוא שמח לעזור, ישב רבע שעה, חקר את העניין באינטרנט ופתר את הבעיה, סתם כך, ללא שום תמורה, ובנחמדות רבה. בהחלט אחזור שנית.

ראיתי את המוצר בזאפ, הזמנתי טלפונית שאלתי אם המוצר נמצא במלאי - אמרו לי כמובן ניתן להגיע לאסוף, המוכר היה אדיב מאוד הסביר לי על המוצר והמחיר היה אטרקטיבי, כנראה שאחזור לשם לרכישות נוספות.

הגעתי לחנות לאחר שנכנסתי לזאפ, קיבלתי מחיר כפי שצוין בזאפ. קיבלתי שירות מצוין ואם אצטרף דברים נוספים בהחלט אפנה שוב לדיזינגופון. הכבל לאייפון מעולה! יותר ארוך מהכבל שאפל נותנים ויותר איכותי לדעתי. המוכרים בחנות מקצועיים, אדיבים ונעימים.

הזמנתי בדיזינגופון לאחר שיטוט בזאפ. המוצר היה אצלם במבצע. ביקשתי כי ישלחו לי אותו במהירות האפשרית ואכן קיבלתי אותו תוך ימים ספורים ארוז כראוי.

שרות אישי ,מהיר ומקצועי היו ממש נחמדים. יש להם את כל המוצרים שרק קיימים במחירים ממש אטרקטיביים יצאתי ממש מרוצה, ממליצה בחום!

המחיר היה תואם למה שהיה כתוב פה באתר, שירות מעולה , מהיר ואדיב. קנינו גלקגסי 4 ומגן, הדביקו פנו את כיסוי המסך במקום. תודה רבה!