
בשתי מילים: חווית קניה. השירות האדיב מרגע הכניסה לחנות, סקירת המוצרים המקצועית והסבר על החלופות, מחירים שקשה (כמעט בלתי אפשרי) למצוא בארץ והכי חשוב השירות שמקבל הלקוח אחרי הקניה. תודה ליגאל התותח ולבן - ולמרות שהמשלוח בחינם גם את הקניות הבאות אעשה בחנות, לא מפספס אתכם.






















