
מחיר מצוין. שירות מדהים, אדיב ונעים מאוד. אורטל ונועם צוות לעניין, היו ממש נחמדים ונתנו שירות מצויין. נחזור אליכם.

מחיר מצוין. שירות מדהים, אדיב ונעים מאוד. אורטל ונועם צוות לעניין, היו ממש נחמדים ונתנו שירות מצויין. נחזור אליכם.

הגעתי דרך חבר שהמליץ על אביאל מהחנות נקסטק טכנאי מהיר ומקצועי וגם המחיר שווה לכל כיס. רכשתי בנוסף מטען לאיפון וקיבלתי הסבר מפורט לגבי ההבדל בין המטענים, מרוצה מאוד.

חנות מעולה שיש בה כל מה שצריך(גם פנס) הגעתי על מנת לשאול מספר שאלות לגבי הטלפון ואורטל עזרה לי. לא פעם ראשונה שאני קונה בחנות, ממליצה בחום

חווית קנייה כל כך גרועה לצערי לא חוויתי כבר המון זמן ואני כבר שנים משתמש ב-zap. אחרי הקנייה הזאת אני כבר לא בטוח אם אוכל לסמוך על המלצות של zap. נתחיל מכך שעשיתי רכישה באינטרנט וחויבתי פעמיים בגלל האתר שלהם שלא פועל כמו שצריך, לאחר מכן השירות לקוחות במקום להתנצל או להציע פיצוי, החליטו לזרוק את האשמה עליי. כבר הרגשתי שאם שירות כזה פה זה לא ייגמר ולאחר שבוע קיבלתי מכשיר גלקסי באחריות סלקום לשנה, כשהאריזה ממש לא אטומה אלא פתוחה ועם שנה אחריות, במקום לקבל יבואן רשמי פלאפון קופסה אטומה ועם שנתיים אחריות. החברה טוענת שאנחנו מבטיחים לך שהקופסה לא נפתחה, אבל כשלקוח קונה קופסה אטומה הוא צריך לקבל אטומה כי היום לא סומכים על אף אחד! וכשלקוח קונה יבואן רשמי פלאפון עם אחריות לשנתיים זה מה שהוא צריך לקבל ולא משו אחר!! כמובן שלא אחזור לפה זה לא שאלה בכלל וחבל.

התחיל בכך שבמהלך הרכישה המקוונת שנעשית דרך טרנזילה היתה הודעה לגבי חיבור לא מאובטח, והחנות היו צריכים לשלוח מייל ידני שהעסקה נקלטה. הרכישה בוצעה בערב של 26 נובמבר אבל הם שלחו את המכשיר רק ב-2 לדצמבר. כך שאם היה אמור להגיע תוך 7 ימים, זה כבר לא היה יכול לקרות ואכן לא קרה. גם היה צריך להתקשר אליהם כי לא ענו במייל לגבי מספר המעקב של המשלוח. הרבה מדי התעסקות עבור רכישת פריט פשוט.

היום קניתי אייפון 11, הסבירו לי הכל, היו סבלנים ושירות נהדר. ממליצה ללא ספק👍 אבוא לקנות שוב

קניתי מ הם אוזניות , קיבלתי שירות טוב אך מחירהם יקרים .סך הכל בסדר גמור

לאחר ההזמנה האינטרנט התקשרתי לחנות, אנו מיד, הסבירו שמדובר במוצר מיבואן חליפי עם מטען לא מקורי ואחראיות שונה. באתר בחרתי בצבע כחול - אמרו שנגמר להם והאם ארצה לקחת צבע שחור - הסכמתי. דיברו באדיבות ואמרו שכבר שולחים את המוצר. למחרת קיבלתי מסרון עם מספר מעקב בדאר ישראל. המוצר הגיע תקין כמצופה

הגעתי לחנות דרך האתר כדי לרכוש 2 טלפונים ניידים לילדי (שיאומי רדמי נוט 8). קיבלתי שירות נחמד מאודדדד, אחד מהטובים שקיבלתי בחנות סלולר ובכלל. הגעתי מכפר סבא, אז בהחלט היה שווה את זה. יחד עם מחיר נוח, יצאתי מרוצה מאוד.

חנות מקצועית ורמת שירות גבוה ביותר, מעל המצופה. בהחלט אחזור, רכשתי מכשיר סמסונג כמתנה לאישתי

קניתי את המכשיר באופן מהיר ומקצועי, התייחסו אלי בצורה נעימה וטובה ובשקיפות מלאה לגבי המחיר והתמורה. למרות העומס, הם הצליחו (אורטל ושלומי) לתת מענה אדיב, מקצועי ומהיר. יום אחרי הקניה באתי להחליף את המכשיר שקניתי עם מכשיר אחר, והם סייעו לי בהכל ללא כל תשלום נוסף. מומלץ בחום!

התעניינתי בהחלפת מכשיר לא יקר ושיענה על הדרישות שלי. המוכרים בחנות הסבירו לי על כמה מכשירים והציעו לי מספר אפשרויות ולבסוף החלטתי לרכוש מכשיר מסוג גלקסי a20. מרוצה מאוד מהשירות ומהמחיר ממליץ מאוד לרכוש שם.

תיקנתי פעמיים את המכשיר שלי במעבדה של נקסטק אצל הטכנאי אביאל, למרות העומס בחנות החליף את הסוללה בזמן קצר וטיפל בי עם חיוך.שירות מדהים

לאחר חיפוש באתר החלטתי לרכוש בחנות מכשיר סלולר. אני חייב לציין לטובה את היחס והאדיבות של המוכרים בחנות, פשוט כייף. ללא ספק אחזור לרכוש שם בעתיד.

לפני מעל חודש רכשתי מכשיר סמסונג גלקסי חדש בגלל המלצות של כמה חברים על החנות נקסטק בפ"ת. חזרתי שוב היום על מנת לשאול כמה שאלות בנוגע לתפעול המכשיר וקיבלתי עזרה והסבר על המכשיר. צוות מעולה שיודע גם לתת שירות ללקוח, ממליץ בחום.

לא מוזכר בשום מקום באתר שהטלפון מגיע באריזה פתוחה, ללא מטען מקורי, ללא מגן סיליקון. לא מכבד. לאחר ההזמנה, התקשרו אליי וניסו לשכנע לשדרג בתוספת תשלום ליבואן רשמי. שמגיע עם כל הדברים האלו.
ראשית אנחנו מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לך. שנית, כל המידע אודות האחריות והחבילה של הטלפון מופיע באתר שלנו ומובהר בכמה סעיפים שונים בכל עמוד ולכל מוצר. במוצר זה האחריות ניתנת על ידינו. אכן קיימת אפשרות לשדרג את האחריות והחבילה ההיקפית אך היא איננה חובה ונתונה לשיקולו של הקונה. יתר על כן, אנו מטלפנים לכל לקוח לאחר רכישה לאמת איתו את פרטי ההזמנה ובודקים אם הם רוצים לבצע שינויים או תיקונים להזמנה שביצעו. גם במקרה הנדון טלפנו ופירטנו בדיוק מה מגיע בחבילה וכאשר החלטת שאינך רוצה לרכוש את המכשיר ביטלנו את ההזמנה לבקשתך. אנו פועלים מאז ומתמיד בשקיפות מלאה מול כלל לקוחותינו ונמשיך לעשות כן גם בעתיד. בברכה, צוות נקסטק

שלום הגעתי בעקבות חוות דעת מצוינות על המקום ואכן כך! שירות אדיב, מקסימים, מקצועיים!! מחיר מאוד הוגן מומלץ מאוד המשיכו כך!

קניתי סמארטפון xiaomi mi9 T הגעתי לחנות בעקבות הצעת המחיר האטרקטיבית שהתפרסמה באתר החנות בזאפ. בחנות מנהל את העניינים בחור בשם שלומי. מקצוען אמיתי. אחד שמבין הן את המוצר שהוא מוכר והן את הלקוח. אדיב, קשוב, סבלני ויחד עם זאת יעיל וענייני. תחושה של: אתה נמצא בידיים טובות.

רכשתי מהם 3 טלפונים ניידים. זו רכישה ראשונה שלי אצלם. העסקה התבצעה באמינות וסבלנות ועם מחיר מצויין , אמליץ עליהם לחברים ולקרובים .

המנהל של החנות אחלה גבר עזק לנו וקיבלנו את המחיר הכי טוב בשוק ועם יחס כמו שצריך

קניתי אוזניות בחנות וקיבלתי שירות מדהים, הסבר על כל דבר שרציתי וסבלנות אין סופית. תודה!

רכשתי סמרטפון וקבלתי שירות אדיב ביותר עם הסבר מלא ומדויק. הצוות מטפל בכל הלקוחות בזריזות וביעילות. ממליץ מאד מאד.

המחירים היו זולים בהרבה ממקומות אחרים בהם בדקתי. השירות היה אדיב, סבלני ומאוד עוזר. אני ממש גרועה בכל מה שקשור לטכנולוגייה וקיבלתי את כל התמיכה, העזרה וההסברים בצורה ברורה אדיבה וסבלנית. שלומי ועוד שני נערים נתנו שרות אדיב עם המון סבלנות וידע. חווית קנייה שהלוואי והיתה בעוד הרבה מקומות בארץ. תודה גדולה לשלומי ושות. ממליצה בחום

שירות, סבלנות ,אמינות, מקצועיות ,אדיבות ,מחיר, אדיבות הכל 5 כוכבים. מומלץ בהחלט. הגעתי אליכם מיד. תודה רבה.

הגעתי לקנות טלפון נייד בחונות בעקבות ההמלצות אני חייב לציין שהם עמדו לחלוטין ברף הצפיות הגבוה שנוצר עקב ריבוי ההמלצות אני אציין שקבלתי טלפון שהיה תקול (יכול לקרות...) הם החליו לי את המכשיר בחדש ונתנו שירות מקצועי ומכל הלב