
קניתי Samsung S7 מדגם SM-G930F וקיבלנו דגם לא נכון - SM-G930T מיועד לחברה אמריקאית T-Mobile. בדגם הלא נכון הבטריה הייתה נוראית (הטלפון מחזיק בערך שעה עבודה), אין עדכוני תוכנה (אנדרואיד 6 ולא 8), והמעבד איטי יותר. נסעתי להחזיר את הטלפון לחנות, במקום לתת לי במקום את הטלפון שהזמנתי פיצוי חיכו כמה ימים לבירור. לאחר מכן הביאו לי טלפון מהדגם הנכון - הייתי צריך לבוא לאסוף אותו לא הסכימו לשלוח. לאחר שבוע של עבודה עם המכשיר הזה ראינו שהמכשיר הזה גם לא תקין ולא חדש - הוא נכבה כמה פעמים ביום בזמן עבודה ואפילו פעם אחת בלילה - ואז פיספסנו את השעון המעורר בבוקר! האנדוראיד שם היה גרסה 7 ולא מתעדכן ל8 וזה גם לא תקין. החזרנו את המכשיר ודרשנו זיכוי. קנינו את המוצר מחנות אחרת, עלה יותר אבל אין במוצר בעיות בכלל. אני נותן ציון 2 ולא 1 בגלל שהצלחנו לקבל זיכוי מלא לרכישה, אבל כבר הפנינו 2 אנשים שרצו לקנות בחנות הזו לא לקנות שם ואני לא ממליץ להתקרב לחנות עד שלא יפסיקו לתת מכשירים תקולים.























