
שרות יחס ואדיבות מעולים. אפילו העמיסו לי אותו לרכב. המקום הנכון באילת לרכישת מוצרי חשמל. גם מקרר היינות שלי מרוני.

שרות יחס ואדיבות מעולים. אפילו העמיסו לי אותו לרכב. המקום הנכון באילת לרכישת מוצרי חשמל. גם מקרר היינות שלי מרוני.

רכשתי דרך האתר שתי מכונות קרח (עבור אחותי ועבורי). ביקשתי איסוף מסניף שבו אחותי גרה. לא היו מוכנים לאפשר לה אסוף ולא מוכנים לקבל ייפוי כח. בפניה לשירות הלקוחות - השירות היה קר, מנוכר. טענו שזה כתוב שחור על גבי לבן ושממש אין אפשרות למסור למישהו אחר. זה לא כתוב בעת בחירת אפשרויות המשלוח (כן כתוב שעות הפתיחה ושהסניף מונגש לנכים) - ולאחר שאיימו לתבוע אותי(!!) על לשון הרע אם לא אסיר את הביקורת - חזרתי לבדוק את האתר ומצאתי בטאב בתחתית העמוד תחת "האותיות הקטנות" - שזה אכן כתוב שם, בין הרבה סעיפים אחרים שאינם רלוונטים לרכישה זו. אני מרגיש מרומה, נאלצתי ליסוע לעיר אחרת בכדי לאסוף וכו'. בהסבר שקיבלתי במייל - כתוב שהחבילה ממתינה גם רק יומיים ואחר כך לא מבטיחים שזה ישאר. זה לא כתוב באותיות הקטנות... בשירות הלקוחות אמרו שאפשר להזמין משלוח (בתשלום). בעיני זה שירות מאוד גרוע. אני לא אקנה שם יותר. זה לא שירות. או שירות רע במכוון.

אוראל נתן שירות טוב מאוד נחזור לקנות גם בפעם הבאה בסניף רשת עולם קולנוע חולון

בחור אדיב, חייכן ומאיר פנים ללקוח נותן יחס אישי ומקצועי. משרה אוירה טובה שנותנת ללקוח חשק לסגור עיסקה.

שרות נהדר מחיר טוב מאוד פיני שירת אותי בצורה הנאותה ביותר אחזור שוב ואמליץ עליכם בחום תודה על השרות

שירות מושלם מוכרים שמבינים עניין ונותנים יעוץ מכל הלב והכי חשוב עם חיוך גדול תודה

איתמר וכל הצוות נתנו לי ייעוץ מעולה מקצועיות, שירות ומחיר משתלם ממליץ מאוד, חווית קנייה טובה

אני רוכש בעולם הקולנוע באילת. חווית קניה נהדרת מחיר הוגן .ואין כמו רוני!!!! בקיצור מומלץ באילת

קניתי מהם כיריים חשמליות עם שליח, פתחתי והיה שבור , לא הסכימו אפילו לדבר איתי בשרות לקוחות שלהם כי פניתי לאחר 6 ימים מהזמן שהשליח הגיע , הלך 700 שח לפח , לא מתקרב אליהם יותר ולא לחברת אל כל אלקטרוניקה שהיא חברת האם שלהם . ניתן לראות את הסרטון של המוצר השבור ביוטיוב " עולם הקולנוע ככה סיפקו את המוצר (שבור ) "

אני ממש מתלבט מה לכתוב. רכשתי דרכם מדיח כלים של בוש. הטיפול על פניו היה יחסית מהיר. מאד מהר כבר תיאמו איתי מסירה של המוצר. הבעיה היא חברת המסירה שאיתה הם עובדים (אם-כל אלקטרוניקה) - שזו גם חברת האחריות אם אני מבין נכון. הביקורות על החברה הזו ממש ממש לא טובות . רוב האנשים ממש כותבים להתרחק מהם. בעודי כותב מילים אלו, הם מאחרים במסירת המוצר לפחות בשעה..... מקווה שלא אתקל בבעיות באחריות....

יורי בעולם הקולנוע בסניף פתח תקווה מוכר שירותי מקצועי ואדיב מאוד חוויה נהדרת תודה רבה! נחזור שוב לקנות מוצרים ממכם

עוגמת נפש כזאת לא חוויתי בחיים באף קנייה קנינו 2 מסכי סמסונג מאוד יקרים בעלות של 8 אלף שקל תואמה לי הספקה מ7-9 בבוקר המובלים הגיעו ברבע לשבע בבוקר התחילו להוביל את המסך לכניסה של הבית אמרתי להם תשאירו את זה בקומה הראשונה אנחנו רוצים להעלות את הטלוויזיות לבד( אנחנו גרים בבית פרטי ולהעלות לקומה השנייה רצו תוספת 50 שקל) המוביל התחיל להגיד לי אני חייב לפתוח את הקרטון ולראות שהטלוויזיה שלמה ולחבר אותה לחשמל. אנחנו מתחילים להתווכח איתו שבשום פנים ואופן אנחנו לא מסכימים לפתוח את האריזה רק שיבוא מתקין מהיבואן הרשמי סמליין רק הוא אמור לבוא לפתוח את הקרטונים ולהתקין. המוביל לא היה מוכן הוא התעקש לפתוח את הקרטון ואנחנו אמרנו לו שוב ושוב שאנחנו לא רוצים!! שהאחריות לא תהיה תקפה אם פותחים את האריזה לפני המתקין מגיע ככה זה בכל מוצר חשמלי. המתקין הזה התקשר למנהל שלו עוד לא שבע בבוקר וכבר הוציאו לנו את הנשמה בריבים וויכוחים. שניהם לא היו מוכנים להשאיר את הטלוויזיות בלי לפתוח את הקרטונים לא משנה כמה נאמר להם שהם בכלל לא מתקנים! לא טכנאים! רק מובלים של מוצרי חשמל!! אני צורחת למנהל שלו בטלפון מי אתם שתגעו לי במכשיר טלווזיה אם אתם לא מטעם סמליין אחרי זה לא תהיה לי אחריות! לא עניין אותם הם לקחו את הטלוויזיות, הטלוויזיות שלי!! ששילמתי עליהם 8 אלף שקל והלכו. לא חוויתי עוגמת נפש כזאת בחיים וקניתי הרבה מוצרי חשמל וגם טלווזיות ומקרר של סמסונג בחיים לא התעללו בנו ככה בויכוחים, הכריחו אותנו ואיימו עלינו שאם לא נפתח את הקרטון לפני שמתקין מוסמך ורשמי מטעם היבואן מגיע אנחנו ניקח את הטלוויזיות ונלך. בושה שסמליין מאשרת לעולם הקולנוע להיות משווק רשמי שלה וככה הם פועלים בכזאת רשלנות, חוסר מקצועיות, כוחניות וגורמת לאנשים עוול! פשוט גרמו לנו עוול ביטלנו את העסקה בגלל הנוהל ההזוי הזה
הלקוחה רכשה 2 מסכי סמסונג 65" כחלק מתנאי האספקה על המוביל לבדוק שהמסך תקין וללא שבר וזאת על מנת שלאחר מכן לא יהיו תלונות על כך שסופק מסך שבור על ידי המוביל, הלקוחה סירבה לתת למוביל לחבר את המסך לבדיקה , לאחר החזרת המסכים בוצע שיחת מנהלת מול הלקוחה אשר הסבירה את הסיבה לנוהל והלקוחה אישרה שתבוצע הובלה חוזרת ובדיקה של המסכים, לסיכום הנוהל של בדיקת המסכים הינו לטובת הלקוח ועל מנת לוודא שמדובר שסופק מוצר תקין לחלוטין, אנו שלחנו פעמים את המסכים לבית הלקוחה ללא עלות כמחווה שירותית וזאת למרות שגם המוביל הסביר ללקוחה את מהות הנוהל , שרות עולם הקולנוע

קניתי אייפון 15 בחנות קיבלתי שירות אדיב אמין ומקצועי מאוד. ג'קי המוכר היה בקיא לגבי המוצר והרגשתי שחווית הקנייה שלי היתה נעימה ומצויינת

לאון היה קשוב וסבלני וקיבלתי את הטלווזיה שרציתי. תוך יומיים כבר תיאמו לי מתקין. תודה רבה

השירות תמיד מעל כל הציפיות, תודה רבה לכם לקוח מאוד מרוצה כבר הרבה הרבה שנים תודה

המחיר באילת גם בלי מעמ אז כבר שווה וגם הצוות תמיד עם חיוך ועוזר עם ידע מעולה לגבי המוצרים

לא להתקרב, הזמנתי מוצר שלא הגיע אחרי חודש מההזמנה, כל יום מתקשר כדי לזרז אומרים שאני גר בחור אפייחזרו אלי ולא חוזרים, ביקשתי לבטל כי שוב מרחו אותי בתירוץ שבסוף השבוע יתאמו איתי הגעה כלומר ההזמנה תגיע בעוד שבוע איחור, אמרו שיחזרו אלי כדי לזכות אותי וכמובן שלא חזרו אליי, שוב אני צריך לרדוף אחריהם. ממליץ לקנות רק מספקים אמינים ולצערי חוויה על הפנים בעולם הקולנוע, פעם אחת לא יצרו איתי קשר רק אני רדפתי אחריהם.
הלקוח הזמין את המוצר בתאריך 14/06/2024, הלקוח מתגורר ביישוב שילה שנמצא מעבר לקו הירוק , כמופיע באתר " להובלות מעבר לקו הירוק תהיה תוספת 149 ₪ למשלוח וייתכן עיכוב של 14 ימי עסקים נוספים | זמן האספקה המובטח באתר הוא עד 21 ימי עסקים, הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה, ההזמנה בוטלה הועברה לזיכוי, שרות עולם הקולנוע

תומר ועמוס אנשי שירות מדרגה ראשונה. כיף לקנות בסניף הזה. ללא ספק אחזור אליהם שוב!

רכשנו טלויזיה לאחר השוואה ברשתות אחרות. השירות היה מצוין ואדיב, המחירים היו הוגנים, מבחר גדול.

שירות מקצועי איכותי ואמין תודה רבה ג'קי עולם הקולנוע מספר 1 באילת מחיר לכל כיס

קודם קבלתי שירות מעולה בטלפון מהסניף ואז הגעתי לחנות וקבלתי שירות עוד יותר טוב. שירות מספר אחד... אחזור לקנות עוד. תודה לכם

פשוט לא לקנות פעמים. קבלנו מוצר פגום זמני שליחות מעל שבוע לכל משלוח ובסוף אין במלאי ואין תחליף ואין פיצוי
הלקוחה רכשה גריל גז NAPOLEON בתאריך 20/06/2024 הלקוחה הזמינה את הגריל ללא הרכבה, המוצר סופק בתאריך 25/06/2024, לאחר האספקה והרכבה של המוצר טענה הלקוחה שהמוצר הגיע פגום , ייתכן והנזק נגרם בעת ההרכבה על ידי הלקוחה או מי מטעמה, על אף זאת המוצר נאסף מהלקוחה לבקשתה לצורך איסוף וזיכוי, שרות עולם הקולנוע

החנות באילת נהדרת. שירות מהיר ואדיב. תודה רבה לנוף על הטיפול. קנינו תנור בילד אין

ליאל שמיר המקסים נתן שירות מעולה מהלב, מקצועי ואדיב. הסביר על המוצר ודאג למחיר הטוב ביותר. מומלץ בחום ותודה רבה..

מקום מצויין ממליץ על אלברט סבן מסביר לפרטי פרטים על כל מוצר מקום ושרות מדהים