
שירות אדיב ומקצועי.. ניתן ייעוץ אובייקטיבי באורך רוח ובסבלנות. מחירים אטרקטיביים. כמעט כל דגם ובכל צבע יש במלאי..

שירות אדיב ומקצועי.. ניתן ייעוץ אובייקטיבי באורך רוח ובסבלנות. מחירים אטרקטיביים. כמעט כל דגם ובכל צבע יש במלאי..

אחלה של חנות שירות מצוין קניתי סוני 5 במחיר ממש מעולה דרכם חנות ברמה של חול ממש

חווית קניה חיובית ושירות יעיל לאחר הקניה - חנות מומלצת. האתר מתפקד קצת מוזר - לאחר לחיצת על כפתור סיום ההזמנה, לא הוצגה הודעת אישור באתר, אלא הוצג דף הבית, אז לרגע לא הייתי בטוחה שההזמנה הצליחה. אבל קיבלתי את אישור ההזמנה למייל די מהר ואז ידעתי שזה הצליח. הזמנתי משקפי מציאות מדומה Oculus Quest 2 וכבל טעינה תואם באורך 5 מטר. הכבל התפרק אחרי 5 ימים בלבד של שימוש. פניתי לשירות לקוחות של החנות במייל ואחרי זמן קצר קיבלתי שיחה מנציג שירות והכבל הוחלף לכבל חדש של חברה אחרת.

שאלתי אם יש אפשרות לאיסוף עצמי בלי לחנות באזור. נעניתי בחיוב, נתתי פרטי כרטיס בטלפון וכשהגעתי התקשרתי והוציאו לי את המוצר לאוטו. הפעוט במושב האחורי אפילו לא התעורר :)

העובד אביב נתן לי שירות מצויין היה סבלני הקשיב והמליץ לי בכנות ואכפתיות ויצאתי מרוצה

השירות שקיבלתי טלפונית ובחנות היה מאוד אדיב ומהיר. והמחיר - מצוין וזול משמעותית מהשוק. ממליצה מאוד

הגעתי לחנות בפעם הראשונה חנות ענקית עם הרבה מבחר הסבירו לי בסבלנות על המוצר ועל השימוש בו ויצאתי מרוצה מאוד

רכשתי דרך האתר אייפון 13. לאחר יום קיבלתי במייל מהחנות אישור לקבלת ההזמנה. לאחר עוד יום שלחו לי בקשה לצילום של ת"ז וכרטיס אשראי ושלחתי להם. לאחר עוד יום התקשר אלי נציג החנות ואמר שאין את הצבע שהזמנתי למכשיר ביבוא מקביל. עניתי כי אני מוכן לכל צבע (ממלא הכיסוי מסתיר את הצבע) ותשובת הנציג הייתה כי אאלץ לחכות כי אין במלאי והציע לרכוש מכשיר של יבואן רשמי בתוספת 200 ש"ח. מדוע למכור מכשיר שאינו במלאי ? בפועל אני נדרש כעת לחפש ולהזמין שוב מכשיר והפסדתי כמה ימים חשובים לשווא. יאמר לזכות החנות כי לא עשו בעיות בביטול העסקה.

ביקשתי להזמין אוזניות אלחוטיות Sony WH-1000XM4 סוני המחיר כרגע הכי זול באתר זאפ וציון סבבה לחנות לאחר ההזמנה התקשר המוכר ואמר שלא ניתן לשלוח בדואר ישראל כי אין ביטוח וצריך להוסיף כסף על משלוח חבל שמפרסמים מחיר ולא עומדים בו. ביקשתי לבטל ולא בוצע חיוב אבל מחיר שמופיע זה המחיר הסופי - אל תעבדו על לקוחות
בוא נדייק - נאמר ללקוח שדואר רשום מבוטח עד 700 ש"ח ( מופיע בתקנון האתר ובתקנון דואר ישראל ) - האוזניות עולות 900 ש"ח וזה המחיר בו הן נמכרות גם בחנות וגם במשלוח , שאל אם ניתן לרכוש שתי יחידות - נאמר לו שבכל מקרה הדואר יבטח אותו עד 700 ש"ח - שאל כמה עולה משלוח מבוטח עם שליח עד הבית - נאמר לו 39 ש"ח עם UPS- ביקש שניתן ללא עלות בגלל שרוכש שניים - נאמר לו שזה בלתי אפשרי וגם אנחנו משלמים משלוח והלקוח מצידו ביקש לבטל. כמובן ביטלנו ללא חיוב. בזה נגמר הסיפור...מפה להגיד שאנחנו עובדים על לקוחות...?? כי לא קיבל משלוח עם שליח בחינם? גם ביטלנו לו ללא חיוב למרות שלא מחיובים לכך על פי חוק וגם עוד מלכלך ? אין גבול....

שירות מצויין . קניתי טאבלט מצויין עם אחריות יבואן רשמי ואביזרים נלוויים , קיבלתי הסברים ושירות עם חיוך ;-)

הזמנתי טלפון גלקסי A32 דרך האתר, אישור ההזמנה והשירות היה מהיר וטוב. מרוצה מאוד מהקנייה

המוצר הגיע בלי בעיות שירות לקוחות מעולה זמין עוזר ומבין משלוח מהיר אין שום טענות בכלת

צלצלתי לחנות עוד לפני תשע בבוקר - ענה לי בחור נחמד בשם עמית - ביקשתי לרכוש משחק של סוני . היה אדיב מאוד ואף הוציא לי אותו לרכב שהגעתי . שירות מצויין.

חוויה נעימה, מקצועית ואדיבה. קיבלתי מידע מלא ורחב על המוצר. המוצר נשלח במיידי והגיע תוך יום אלי הביתה.

הזמנתי דרך האינטרנט ואחרי כמה דקות כבר יצרו איתי קשר נתנו שירות מהיר ואדיב מול החנות ובקבלת המוצר.

הזמנתי סמארטפון שיאומי, דיברתי עם החנות ולמחרת אספתי את ההזמנה. טלפונית עדכנו אותי על צבע שלא היה קיים, רק חבל שזה לא היה מעודכן בזמן ההזמנה.

שירות מעולה, אמין, סבלני, מהיר, מקצועי, אדיב, מחיר מצויין, ממליצים לקנות רק אצלם! אין עליהם!

חנות מצוינת עם מחירים ללא תחרות. קיבלתי שירות נהדר, אדיב ומהיר. הסברים מצויינים ומקצועיים על המוצר.

חוויה מעולה - שירות נעים ומקצועי, המשלוח הגיע מהר מאוד והתקשרו מהחנות לוודא שהכל הגיע לשביעות רצוננו.

עשיתי את ההזמנה באתר שלהם ביום שישי ואחרי כ10 דק' התקשרו אליי ואמרו שכרגע אין במלאי את הצבע שביקשתי . מסרו שבתחילת שבוע הבא יגיעו פריטים נוספים וינסו להוציא לי את ההזמנה כמה שיותר מהר. ביום שני כבר המוצר הגיע אליי , מהיר מאוד! שירות אדיב ומקצועי , וזו הפעם הראשונה שאני קונה מהחברה הזו - בהחלט עשו רושם טוב.

שירות מעולה, חנות ממש מעוצבת ומגניבה עם המון מלאי. חנייה קרובה ואפילו יש גלידה ליד.

רכשתי משקפי vr. היה ממש לפני החג והקדימו לשלוח ממש לפני אז קיבלנו את המוצר מייד אחרי. אחלה שירות!

הפלאפון הישן שלי התקלקל נכנסתי ללא מידע מקדים לחנות, רכשתי עכשיו בחנות מכשיר סמסונג S21 במחיר מלא לא נמסר לי שמטען לא כלול, הגעתי הביתה גיליתי חזרתי לחנות וניסו למכור לי מטען בעלות נוספת של 99 ש"ח. כל הזמן מנסים לעשות מכירות נוספות על חשבון הצרכן - שרות מאוד מאכזב
חוות דעת מיותרת לחלוטין והיה עדיף שלא היתה נכתבת בכלל… לקוחה הגיעה דרך זאפ ולא ״ללא מידע מקדים״ ביקשה לרכוש גלקסי s21 לפי המחיר שראתה בזאפ , ראתה את הקופסא לפני ששילמה ושאלה את המוכר למה הקופסא כל כך דקה ואיפה המטען - ענה לה הנציג שהחל מסדרה s21 והלאה - סמסונג לא מספקת יותר ראש מטען . מופיע גם באתר וגם הוסבר לפני המכירה . אמרה שיש לה מלא מטענים בבית והלכה לדרכה. למחרת בבוקר חזרה לחנות והחלה לריב עם המוכר שבחלק מהחנויות כן מגיע עם ראש מטען ואם הוא לא יתן לה מתנה היא תעשה חוות דעת שלילית בזאפ . הסביר לה הנציג בסבלנות אין קץ שהוא יכול לעשות לה הנחה על ראש מטען אך לא לתת לה מתנה ומעבר לכך שילמה מחיר מצויין על המכשיר . מפה עד להגיד שאנחנו לא בסדר ולעשות חוות דעת שלילית כי סמסונג לא מספקים ראש מטען וכי לא נתנו לה מתנה , נו באמת … אנחנו לא מייצרים את המכשירים - רק מוכרים אותם !

לא ממליץ בכלל, אפשרו לבצע הזמנה ואחרי מספר ימים התקשרו להודיע שאין במלאי וצריך להוסיף עוד 70 שקל.
אין לנו בעיה עם חוות דעת שליליות אם באמת חלילה לקוח צודק ולפחות מספר אמת. לא כך המקרה. אנחנו אחת החנויות היחידות שמפרסמות איזה צבעים יש להם במלאי ומופיע באתר באותיות קידוש לבנה גדולות ומודגשת שהצבעים המוצגים מתייחסים ליבואן רשמי בלבד. הדגם שהזמין הלקוח קיים ב3 צבעים - שחור, אפור וזהב - נאמר לו שיש אפור וזהב ביבוא מקביל ואת כל השלושה ביבואן רשמי. הזמנתו לא חויבה מכיון שמצד אחד סימן יבוא מקביל ומצד שני בחר צבע מתוך מפרט הצבעים של היבואן הרשמי . לא היה מוכן לשמוע ואיים בשיימינג באתרים . כמו שנכתב כאן בעבר- מי שמאיים כדי שניתן לו מה שהוא רוצה ללא תשלום - שיחסוך מאיתנו ומעצמו. זה לא יקרה.

קניתי פלייסטיישן 5 במחיר שהייתי מרוצה ממנו, הגיע בלי בעיות וגם הגיע בזמן להתאם סוג המשלוח שבחרתי בו.