קנינו מקרר HAYER מוואלה שופס. היבואן ניופאן. הגיע עם ידיות לא מתאימות למקרר, אי אפשר להרכיב. בשיחה עם ניופאן אמרו לנו אנחנו רק מוכרים שרות ניתן על ידי חברת מרום (שבעצם שייכת לניופאן). במרום אמרו לנו יגיע טכנאי עוד שבועיים להחליף ידיות. ובינתיים? (אי אפשר לפתוח את המקרר). ביקשנו שישלחו ממרום ידיות ונרכיב לבד, אמרו לנו אי אפשר כי צריך לקחת את הידיות הישנות (מה, נגנוב אותם? ומה נעשה איתם?). אז הצענו שישלחו לנו ידיות מתאימות עם שליח (ללא טכנאי), נרכיב לבד, אמרו שאי אפשר. הבנו שלא מתקדם ופנינו לוואלה שופס לביטול קנייה ושיקחו את המקרר (לפי החוק מותר לנו להחזיר תוך 14 יום ללא סיבה). אמרו לנו אין בעיה אבל תצטרכו לשלם הובלה 350 ש"ח (אבל אתם עשיתם את הטעות, לא? אז למה שנשלם הובלה?). ביקשנו לדבר עם מנהל חזרה אלינו אחרי יומיים לילך המנהלת. אמרה שהטעות שלהם, שאנחנו צודקים, שתתאם איסוף מיידי ושלא נשלם הובלה. מאז עברו ארבעה ימים ועוד לא חזרו אלינו מתי לאסוף את המקרר !! עברו עשרה ימים מאז שקיבלנו אותו - אין ידיות ואין החזרה !! מסקנה - אל תקנו בוואלה שופס אין להם שירות וניופאן עושה טעויות ולא לוקחת אחריות. שולחים מקרר עם ידיות לא מתאימות ולך תרוץ אחריהם ללא תוצאות.
תגובת החנות
היי אמיר, מתנצלים על חוויית השרות. המקרר נאסף ובוצע זיכוי בחשבונך. נשמח להעניק לך פיצוי כפי שנאמר לך בשיחה ולתת לך חוויית שרות מתקנת. אנחנו כאן בשבילך