
לאחר בדיקה בזאפ קראתי ביקורות על החנות והחלטתי להגיע. השירות היה מעולה התיקון לקח 15דק והמחיר היה אטרקטיבי ביחס לשאר החנויות. יצאתי מאוד מרוצה מהחנות

לאחר בדיקה בזאפ קראתי ביקורות על החנות והחלטתי להגיע. השירות היה מעולה התיקון לקח 15דק והמחיר היה אטרקטיבי ביחס לשאר החנויות. יצאתי מאוד מרוצה מהחנות

חייב לצייב חנות מאוד מאוד אמינה!!! הגעתי לחנות להחלפת מסך ולאחר בדיקת הטכנאי הראו לי שהמסך השתחרר מהלוח היו מאוד אמינים והוגנים ובסוף לקחו לי קח על הבדיקה סכום סימלי של 50שח. ממש שמח שהגעתי לחנות הזאת

החלטתי להגיע לקנות בחנות אחרי שקבלתי המלצות על החנות וקראתי ביקורות המחיר היה כמו באתר, המכשיר היה במלאי והשירות של בני היה מקצועי ומהיר. מומלץ!

תודה רבה לבני הנחמד הגעתי כדי לרכוש מכשיר מסוים לאמא שלי ולאחר בירור הצרכים המליץ לי על מכשיר אחר זול משמעותית שהתאים בדיוק לצרכים של אימי יצא הוגן ואמין תודה רבה

אחרי בדיקות מעמיקות וסקר שוק החלטתי להגיע לרכוש מכשיר בסים פרי ואני רוצה לציין שיצאתי מרוצה גם מהמחיר וגם מהשירות

אז השיטה היא כזאת: אתה בא לקנות מכשיר, דוחפים לך יבואן רשמי, הטלפון מגיע מחודש מבלי שהם מיידעים את הקונה בסוף אתה מגלה שהטלפון נפתח לפני ולכן האחריות היא לא שנה, אבל בכל זאת, לשם או לשם את מקבל את אותו מכשיר, גם ביבוא רשמי וגם ביבוא מקביל. אני הייתי ממליץ לא להתקרב ולא להעיז ללכת לחנות הזאת. כי בסוף, אחרי שבני חסך שקל לשקל 3,000 שקלים ובסוף הוא בא ואומר לי: אבא, בדקתי את המספר הסריאלי והמכשיר היה פתוח. היום הלכנו לחנות לאחר ביקור קצר ב iDigital לצורך אימות שהמכשיר נפתח כשהגענו לחנות וביקשנו החזר כספי הם הבינו שאנחנו לא תיירים מלונדון ואפילו לא התווכחו איתנו וזה גם בגלל שהם ידעו שהם מכרו מכשיר פתוח.

הגעתי עם מכשיר לא נדלק לתיקון בכמה מעבדות אמרו שהתיקון מאוד יקר קיבלתי המלצה על סים פרי והגעתי כבר לפי הדיבור הבנתי שהטכנאי מקצועי מאוד ומדבר לענין בסופו של דבר התקלה היתה בסך הכל החלפת סוללה והתיקון עלה 230 ש"ח לסוללה מקורית. מחיר מעולה ואמין ולא כמו שאמרו לי בכמה מקומות שהתיקון כנראה יעלה מעל 500 ש"ח אמינות מעל הכל בסופו של דבר רכשתי מהם עוד מכשיר חדש לאישתי

את המחירים בחנות הזו כולם יכולים לראות באתר האינטרנט. אני רוצה לשתף את חווית ההזמנה, האישור והאיסוף. אחרי ההזמנה באתר, תוך זמן קצר חזרו אליי מהחנות (לצורך תשלום טלפוני) וגם כדי לתת לי טיפים. עידכנתי את ההזמנה באותה שיחת טלפון ותוך שעה כבר הייתי בחנות כי הטלפון היה מוכן. אדיבות, סבלנות ושירותיות גם בחנות בזמן האיסוף. פתחנו יחד את האריזה וכל שאלה שלי נענתה. בקיצור - מומלץ

הגעתי בעקבות המלצה של חבר שרכש כבר כמה פעמים בסים פרי הייתי סקפטי בהתחלה כי אני רגיל לרכוש מכשירי סלולר בחברות הגדולות גיליתי חנות יפה ומפוארת עם מגוון רחב של מכשירי סלולר ומחירים הכי טובים יצאתי מרוצה מאוד וממליץ לכולם!

זו חנות שקודם כל עובדים שם אנשים לפני הכל! חנות עם מבחר מוצרי אלקטרוניקה וטלפונים סלולריים, מוכרים אדיבים מאוד ושמח כל פעם מחדש לרכוש שם

בתור צרכן ישראלי שמחתי לגלות שאמינות+שירות+מחיר טוב אלו לא מילים גסות שמחתי להכיר אתכם תודה רבה לכם

לאחר שימוש במכשיר של שבוע התגלתה בעיה בגרסה. שהגעתי לחנות קיבל אותי העובד בחנות בצורה יפה ומכובדת ובלי לחשוב פעמיים החליף לי מכשיר. זה לא מובן מאליו ואני רוצה להגיד תודה רבה לחנות!!!!!!

מאוד מעריך את החנות וכל מה שעשו בשבילי. לאחר שימוש במכשיר של כמעט שנה הבן שלי שבר את המסך חייב לציין שהם היו מאוד הוגנים וסידרו את המסך במחיר מוזל למרות שהנזק היה של הבן השלי. תודה רבה על השירות המעולה

זה המכשיר החמישי שאנחנו קונים בסים פרי אור יהודה. מבחינתי זה המקום שיש לי אבא ואמא. נותנים שירות ברמה גבוהה מאוד.

חייב לשתף אותכם בשירות שקיבלתי. הגעתי לחנות בעקבות הביקורות הטובות. רציתי להחליף מסך לגלקסי 6 והמוכר בחנות אמר שצריך להזמין. שורה תחתונה הזמינו את המסך ותוך שעה זה הגיע לחנות עם שליח. המסך תוקן מיידית ויצאתי מהחנות עם הרגשה מאוד טובה. אנשים מקצועים שיודעים לתת שירות

קבלתי שירות מצויין בסים פרי. הגעתי בשביל המחיר שפורסם באתר ושהגעתי לחנות המכשיר חיכה לי בשקית. מעריכה מאוד את השירות

רכשתי איפון 8 פלוס מהחנות ורציתי לציין את המחיר האטרקטיבי שקבלתי ושירות המצויין. חווית הרכישה היתה מעולה

מענה טלפוני היה מהיר מאוד הנציג הראה לי ידע מקצועי נרחב מאוד היחס היה נעים ומקצועי שמחה מאוד שהכרתי את החנות

דניאל בחור נעים מאוד אדיב ומקצועי מאוד. טיפל בנו ועזר לנו האווירה היתה נעימה ואפילו הכינו לנו קפה. מומלץ

מחיר הוגן ושירות מעולה לאורך כל תהליך הרכישה. הולכים מאוד לקראת הלקוח מומלץ בחום להגיע לחנות

שירות מצויין אדיב ואמין!!! בשלב הרכישה היה לי בעיה עם התשלום ומייד חזרו אלי ופתרו את הבעיה. ממש ממליץ על החנות. המוצר הגיע באריזה סגורה! המשלוח היה מאוד מהיר. תודה רבה

רציתי לציין לשבח את החנות על השירות המעולה שלה ועל היחס המצויין שהם נותנים בסבלנות רבה! ישר כח!

קניתי איפון 8 אצלהם בחנות באור יהודה. מנהל החנות בני היה מאוד אדיב וסובלני ממש רואים שהעובדים שם הם מקצוענים אין ספק שאחזור אליהם שוב

התקשרתי לפני שהגעתי לחנות לוודא שיש במלאי. שמרו לי את המכשיר שעה ושהגעתי לחנות במכשיר חיכה לי בשקית. ממש אהבתי את השירות שלהם אין ספק שיש על מי לסמוך בחנות הזאת

שירות נעים,יעיל עם המון סבלנות. היחס השירות והמחיר עשו לי את חווית הרכישה נעימה מאוד. ממליץ מאוד על החנות!