הזמנתי עט-עידוי ועוד כמה מוצרים נלווים (קרטומייזורים, נוזלי אידוי, וכו'...)
העט אידוי לצערי עבד בצורה לא תקינה.
דיברתי עם בחור בשם ערן, מדירקט-ישראליין, והסברתי לו את המצב של העט שרכשתי.
הוא עשה בידקות לכל העטים שברשותו, וכשגילה שהבעיה היא רק בעט שלי, לא משהו סידרתי...
הוא מיד יצר איתי קשר והציע לי עט אידוי חילופי, מכל חברה שרציתי, אפילו שעלה כמה שקלים יותר,
ושלח לי את העט החילופי מיד.
מה שהסתבר כברכה לבסוף, כי העט החדש הרבה יותר משוכלל לדעתי מהקודם,
עם חיבור מטען של פלאפון, במקום הברגה של המטען לראש העט.
חיבור בלוטוט' לסמארטפון, לשליטה מדוייקת על עוצמת העט, ולמעקב מגניב אחרי מספר השאיפות וזמן כל שאיפה.
שבחים לדירקט-ליין ולעובדים על שירות מסור עד שהלקוח מרוצה!
ממליץ בחום על הזמנה מהם...
אני יודע שאני יזמין מוצרים נוספים מהם בעתיד הקרוב!