
קניתי מקרר של LG. עשיתי הזמנה אצל מאיר במוצ"ש וביום ראשון בצהריים המקרר כבר היה אצלי. שירות מעולה ומחירים טובים.

קניתי מקרר של LG. עשיתי הזמנה אצל מאיר במוצ"ש וביום ראשון בצהריים המקרר כבר היה אצלי. שירות מעולה ומחירים טובים.

לפני כשבועיים רכשתי מדיח כלי של חברת בוש בחנות דיגיטל אלקטריק, לאחר שבמדיח הישן נשרף המנוע. התישבתי על האינטרנט והטלפון במטרה למצוא מדיח חלופי. לאחר סקר ולא מעט שיחות טלפון החלטתי לרכוש דווקא בדיגיטל אלקטריק. הסיבה העיקרית היא איש המכירות שענה לי בצד השני - בחור בשם יובל. למרות שאת אותו הדגם ניתן היה לרכוש גם בחנויות אחרות, יובל הפגין מקצועיות וסבלנות לשאלות שלי. לנכונות הבחירה שלי קיבלתי הוכחה נוספת כאשר ביום אספקת המדיח הודיעו לי שהנהג חלה ולצערם האספקה נדחית ביום. אני כבר תאמתי טכנאי להתקנת המדיח ליום שאחרי. ערבתי את יובל וכעבור שעתיים המדיח סופק ע"י נהג אחר שלא היה אמור בכלל להגיע לאיזור המגורים שלי, בזכות התערבותו של יובל! כל הכבוד על המקצועיות והשירות.

רכשתי תנור aeg דרך נציג בשם יאיר , למחרת קיבלתי את התנור כפי שהבטיח לי יאיר, שרות אמינות יוצא מן הכלל, אמשיך לקנות דרכם !

אלופים! הזמנו מדיח, קיבלנו שרות אמין ואיכותי הנחה נוספת והגיע למחרת! כייף. נזמין מכם שוב. ממליצים בחום! תודה רבה מאיר.

שירות מצוין מומלץ מאוד יום לאחר ביצוע הרכישה סופק המוצר. זמינות ומענה טלפוני/ וואצאפ מהיר. הרכישה בוצעה מול מוכר בשם ראם שהיה אדיב וסובלני לכל השאלות שלי.

שירות מעולה ע"י יובל. סייע בצורה מושלמת וחסך לי תיאומים. שאפו על השירות המדהים והמחיר האטרקטיבי.

מומלץ בחום. אין מה לחפש במקום אחר. חיפשתי תנור בישול ואפייה. פניתי בשבת דרך האתר שלהם. מאיר חזר אליי במוצ״ש. הוא בירר בסבלנות ואדיבות מה הצרכים והבקשות שלי והמליץ לי על דגם שהתאים לי ואפילו שלח אליי את הוראות השימוש כדי שאוכל להתרשם מהתנור לפניי הקנייה. בדקתי והשוויתי מחירים. ההצעה שלו הייתה זולה בכ-20% מהמחירים האחרים שמצאתי. היום יום לאחר ההזמנה התנור הגיע אליי עם שליח שסייע לי וגם פינה את התנור הישן.

הייתי ביום שישי כדי לקנות מוצרים לדירה חדשה . השירות של מאיר היה מצוין ומקצועי, ידעתי איזו טלוויזיה אני רוצה והוא המליץ לי על מכונת כביסה ומייבש. ביום ראשון בבוקר כבר התקשרו כדי לתאם הובלה של המוצרים והתקנה של מכונת הכביסה והטלוויזיה . קיבלתי שירות ומחיר מצוינים, ממליץ בחום!

רכשתי תנור AEG, קיבלתי מענה בsms בשעות בלתי סטנדרטיות. השירות היה אדיב מאוד. כמו-כן, לאחר שהסברתי את הצורך שלי אספקת המוצר היתה כמעט מיידית (יום אחד לאחר הזמנה).

קניתי 5 מוצרי חשמל בחנות, פניתי למאיר- השירות , הידע המקצועי והסבלנות הרבה שהוא גילה ראויים לשבח! גם לאחר קבלת המוצרים פניתי למאיר במספר שאלות ומיד הוא עזר לי באדיבות ! אני בטוחה שמעתה אני קונה רק בדיגיטל אלקטריק!

שירות מקצועי, אדיב ומהיר במיוחד. הזמנתי מספר פריטים ואני מרוצה מכל אחד מהם. ממליצה בחום!

ביקשתי עזרה טלפונית ופנו אליי ממש לאחר כמה דקות. נציג מקצועי (ראם) שהבין מהם הצרכים שלי, והסביר את האפשרויות העומדות בפניי, התחשב במלאים קיימים ולא סתם במה הכי כדאי לי. מענה מקצועי, שירותי ונעים. רכשתי ממש בסוף יום העבודה ועוד באותו הערב התקשרו לתאם את ההובלה (מדהים - לבוקר שלמחרת) ועכשיו עוזרים גם בתיאום ההתקנה. בקיצור - אחלה של שירות

הזמנתי מקרר באתר של דיגיטל אלקטריק ומיד חזר אלי מוכר נחמד ואדיב בשם ראם וענה לי במקצועיות על המקרר והבטיח שאקבל את המקרר בהקדם ותוך 2 ימי עסקים סיפקו לי אותו ראם שמר איתי על קשר ווידא שהכל לשביעות רצוני המלאה.

חווית קניה טובה. התנור הגיע בזמן. מאיר נענה לכל שאלותי. היה זמין . ממליץ על החנות. לגבי התנור בינתיים נראה שעונה לחלוטין על הציפיות.

קנינו תנור AEG בדיגיטל אלקטריק, וקיבלנו שירות לקוחות מעולה, היו זמינים טלפונית לכל שאלה, הגונים ואדיבים. מומלץ בחום.

רכשתי כיריים אינדוקציה אחרי שהשארתי הודעה בוואטסאפ שאני מעוניינת לרכוש. חזר אלי מיד מאיר ודאג לי לקנייה, לאספקה מיידית וכן לשירות התקנה והכל באדיבות, נעימות והגינות, יישר כח לבעלי עסקים כאלה!!!

יצרתי קשר לגבי מקפיא שוכב. אורי חזר אליי תוך שעה ייעץ והסביר. הבטיח אספקה תוך יומיים. למחרת המקפיא היה אצלי. נתן לי טלפון של השירות. היה מקצועי, זמין ואדיב במיוחד. מרוצה מאוד מהשירות.

מאיר, כל הכבוד לך ויישר כוח.מדובר באדם עם כל כך הרבה סבלנות וסובלנות,צנוע,סיגנון דיבור רהוט וכמובן ממלא היטב את המוטל עליו בעניין המכירה.גם לאחר שסגרנו את העיסקה,הוא התקשר למחרת לוודא שהמוצר הגיע כפי שסוכם.הוא זמין טלפונית בכל עת ונותן פתרונות אמת.הלוואי וירבו כמוך מאיר,יש מה ללמוד מימך.

השירות מעולה, קיבלית הזמנה תוך יומיים , התייחסו בצורה מושלמת ומקצועית, אשמח לרכוש דרכם גם בעתיד

בתאריך 22/10/21 רכשתי מכונת כביסה AEG LTX6G271E ב-PREMIUM ELECTRIC / Digital Electric ע"י אנטון עובד החברה. התרשמתי לטובה מהיחס של אנטון שעזר לי בהמלצותיו בבהירות ובנחת . לאחר שהמכונה הגיע הביתה והותקנה ע"י המתקין, פניתי לאנטון ב-3 שאלות ועל שלושתם ענה לי תשובות מלאות, בנועם ובאדיבות, והרגשתי שלאנטון חשוב לתת שירות ברמה גבוהה וכך גם עשה. בסיום השיחה סיפרתי לאשתי על השיחה הטובה שהייתה לי אם אנטון ועל כך שיחס כזה אינו מובן מאליו בארצנו. מעבר לתודה ששלחתי לאנטון ולפרמיום אלקטריק, חשבתי שנכון יהיה לצרף כאן את המלצתי לטובת קהל הקונים הרחב, על השירות המסור.

פניתי לראם היקר לגבי מדיח קיבלתי טיפ מקצועי שעזר לי מאוד . כבר יום לאחר מכן המדיח היה בדרך אלי ראם גם דאג שהטכנאי יגיע במהירות גם שאני ביטלתי שירות מדהים מקצועי ומהיר ביותר חבל שיש רק 5 כוכבים ולא יותר תודה לראם התותח ! אחזור לקנות בחנות כל מוצר חשמלי וגם אמליץ למכרי

ממליצה בחום על החנות , זאת פעם ראשונה שאני קונה מכונה ומייבש ברשת והחוויה השאירה טעם של עוד

שירות מעולה קיבלתי את המדיח ואת ההתקנה יום אחרי מאוד מקצועי ואדיב אחזור לקנייה חוזרת

הזמנתי תנור מסוג אחד, התקשרו לומר לי שאין את הסוג שהזמנתי (למרות שהוא הופיע באתר) ואמרו לי שאקבל אחד אחר באותו מחיר. הסכמתי כי לא רציתי לעשות זיכוי. אחרי יום התקשרו שוב והודיעו שאצטרך לשלם 100₪ במזומן על המשלוח למרות שבאתר כתוב משלוח חינם.

המכונה נירא טובה חיצונית ממש יפה שירות ויחס סוף הדרך של הסניף הגיעה מהר מאוד