
שירות ויחס מעל המצופה נענו לכל שאלה ובקשה ועשו את כל המאמץ למלא את מבוקשנו . בטוח שנחזור לקנות מהם שוב.

שירות ויחס מעל המצופה נענו לכל שאלה ובקשה ועשו את כל המאמץ למלא את מבוקשנו . בטוח שנחזור לקנות מהם שוב.

ממליצה מאוד על סופר אלקטריק סניף חולון קניתי שם את כל מוצרי החשמל לבית שירת אותנו בחור בשם אריק שירות יוצא דופן אישי אכפתי דאג לוודא שהכל הגיע בזמן ותמיד היה זמין לכל שאלה והתלבטות ענה בסבלנות רבה בחור מאוד מקצועי מומלץ בחום!!!!

לאחר הקניה אי אפשר להשיג אותם בטלפון - אין מענה. המוצר לא סופק בזמן שהובטח וגם לא בשום זמן סביר מאודד לא מרוצה - הם מוכנים לקבל את ההזמנה אבל לאחר שהם מקבלים את הכסף אני נשארתי בידיים ריקות
שלום רב, הלקוחה הזמינה בתאריך ה 25/03/2020. המוצר הגיע לביתה בתאריך ה 02/04/2020 ... הלקוחה קיבלה את המוצר אחרי 6 ימי עסקים כפי שמצויין באתר האינטרנט ובהתאם להנחיות תקנון זאפ שוחחנו טלפונית טרם קיבלנו את הפנייה (זאפ) לפחות 4 פעמים עם הלקוחה בחמישי ה 02/04/2020 (ביום האספקה) לגבי המוצר/אספקה וכו... שוחחנו טלפונית עם הלקוחה, אחרי שקיבלנו את הפנייה (זאפ) בנושא התלונה ... הבטיחה לשנות את החוות דעת. חבל שכך מתנהלים הדברים והאצבע קלה על ההדק. נציין שבתקופות הקורונה אנו עומדים בלוח זמנים וימי האספקה, ואף מעבר לכך אספקות מהיום להיום בתקופת הקורונה. נציין שניסינו שוב היום ה 5/04 להתקשר ללקוחה ... אין עונה ומענה .... שיהיה לכולנו חג פסח כשר ושמח שנעבור את תקופת הקורונה בבטחה ובשלום

ביום 9/3 רכשתי טלביזיה של LG גודל 65" בחנות בחולון. תואמה לי הובלה ליום המחרת. לצערי, כשפתחנו את הקרטון וחיברנו המסך לחשמל גילינו כי הוא תקול. פניתי מיד לחנות, שלומי מנהל החנות, ואייל שעובד איתו פשוט מדהימים!!!! מיד הבטיחו לטפל ולעזור ככל הניתן. במשך כשבוע היינו בקשר יומיומי עד שלפני יומיים קיבלתי מכשיר אחר - תקין! ממליצה בחום על הסניף בחולון, כיף לקנות כשיודעים שיש עם מי לדבר אח"כ. אז שוב המון תודה לשלומי ואייל!

רכשתי מסך מסוג Samsung QE65Q60R 4K במחיר של 3,890 ש"ח כולל מע"מ בתאריך 16/02/2020 בשעה 04:54:00 אחרי כמה ימים שלא טלפנו טלפנתי (כמובן ששלחתי מייל והודעה במסנג'ר בפייסבוק, בפייסבוק ראו בחרו לא לענות), התקשרתי וענה לי אדם (לא יודע את שמו) הסברתי לו: "שאני חייב טלוויזיה כי נשרפה לי "נאמר לי תוסיף עוד כסף ותקבל אותה מהר וגם התקנה על קיר", בסופו של דבר הסכום הגיע ל4,290 ש"ח כולל מע"מ, ושבוע חולף ואין טלוויזיה! טלפנתי שוב (לא פשוט למצוא את המספר), ענה לי אדם ואמר: "מוזר שזה לקח שבוע, אשלח להם פקס". והקשרתי בשנית באותו יום לראות מה קורה היות והאדם לא התקשר, נאמר לי "הם מביאים לך את זה מחר".. המוצר הגיע, נאמר לי שעד השעה 14:00, בסופו של דבר הגיע ב17:20! וכמובן לא היה שום התקנה על הקיר! המסך הנ"ל נראה נורא. אין עמוק צבעים ואין כמעט צבע שחור. לא קבלתי חשבונית כלל!!

קודם כל חנות תצוגה גדולה, נקייה ומלא מלא מוצרים שניתן לראות - לא חנות קטנה. רכשנו חבילה כוללת לחשמל דירה חדשה (מקרר, תנור, מיקרו, מכונת כביסה, מייבש...) . מחירים מצויינים (אחרי מלליון השוואות בחנויות האחרות ובזאפ). כולם מסניף חולון פשוט מדהימים המוכר עבר איתנו מוצר מוצר והסביר את היתרונות והחסרונות של כל מוצר - לא תמיד המליץ ללכת על היקר. פשוט מקצוענים שירותיים ובמחיר מעולה. קיבלנו את המוצרים גם די מהר בלי כל בעיה.

פשוט שירות מעולה!! קיבלנו מחיר טוב ובאמת שאקנה מהם שוב!! תפנו למוכר בשם הראל ותקבלו יחס חם!!!

ברצוני להודות לאריק ולכל הצוות מ"סופר אלקטריק"סניף חולון על השירות המדהים,המקצועי והאדיב שקיבלתי בקניית טלויזית lg oled b9. במחיר פצצה ואספקה מהירה!!! ממליצה בחום!!!. רחלי.

אנשים מדהימים , המוכר שי בסניף כפר סבא בנאדם מדהים יודע להסביר ולהמליץ טוב ומשתלם , דאג לי להובלה לבסיס ויחס אישי! תודה רבה!!!! אתם מדהימים , אחזור זה בטוח!!!!!!!!!! תודה רבה על הקניה מדהימה.

אחלה אנשים ואחלה מחירים קיבלנו שירות מעולה ומלאי זמין של המוצרים,דאג לנו להתקנה והובלה. אין על שי

שירות מעולה . קיבלתי טלוויזיה במקום .. מחיר פצצה . סניף כ"ס . בעזרת אריאל

רציתי להודות לסניף כ״ס השירות מעולה ועל עזרה לבחירת זרוע ומסך מסמונג מחיר הכי זול שמצאתי תודה רבה לשי

קיבלתי המון המלצות על הרשת והחלטתי לגשת ולבדוק בעצמי וזה ענה על כל הציפיות! ניגש אליי שלומי בסניף בחולון. בחור מקצוען, ניגש לתכלס ולא דוחף דברים שלא צריך כמו מקומות אחרים. המחירים פצצה והכי נמוכים שיכולנו למצוא. הזוי! בקיצור כמו שהמליצו לי, ממליץ בחום לאחרים!!

בסניף בראשון לציון השירות מדהים והמחיר הכי טוב, אין סיבה לקנות מוצרי חשמל במקום אחר

חוויה של קניה פגשנו בחור בשם אייל שנתן יחס חם ואוהב , אלופים כל הכבוד אחלה מחיר אחלה שירות

הכל אנחנו קונים רק דרכם, כבר עברנו 3 דירות עם שקם אלקטריק בעשור האחרון וחוזרים רק אליהם. עד כה רכשנו, מכונת כביסה, מייבש, שואב אבק דייסון, תנור, טוסטרים ועוד. גם חברים ובני משפחה שהפנינו מרוצים בדיוק כמונו. רוצה לציין במיוחד את השירות מחיים שאין שני לו. סופר שירותי ואדיב, תמיד מסייע, מברר וחוזר, עם מחירים מעולים וחיוך ענק. כיף ענק שיש בן אדם מהצד השני שיודע לסייע בכל עניין ושאלה ובניגוד לקניה עיוורת מאתרים שאחרי שילמת אתה כבר לא מעניין אותם. ממליצה בחום!

הזמנתי מייבש כביסה בחנות, למחרת התקשר אליי נציג וניסה "לדחוף" מוצר אחר בטענה שעדיף ייבוא רשמי. אח"כ ניסה לדחוף מוצר נוסף בייבוא מקביל. ואז הסתבר שפשוט אין לו במלאי את מה שהזמנתי. כמובן שביטלתי את העסקה.
שלום רב, שרות הלקוחות הציע ללקוח שדרוג של מייבש כביסה. המייבש שהזמין נמצא במלאי ויכול לקבל תוך 7 ימי עסקים. הלקוח בחר לבטל את ההזמנה, אך עדיין ההזמנהלמייבש הזמין נותרה בעינה בא יחפוץ בכך. תודה

חבר המליץ לי לקנות בסופר אלקטריק סניף המרכבה בחולון. רכשתי טלויזיה 49 אינץ' של LG. הגעתי לשלומי מנהל הסניף וכבר בתחילת העסקה הבנתי שיש על מי לסמוך, השירות בסניף ברמה הגבוהה ביותר. כל שאלה מצידי קיבלה תשובה עניינית ומקצועית, השירות היה אדיב והמחיר ללא ספק הזול ביותר בשוק. מהיום את כל מוצרי החשמל אני קונה רק דרכם. מומלץ בחום!

אמא שלי רכשה תנור electrolux קיבלנו שירות מדהים יחס אישי אדיב מחיר הכי זול שמצאנו . קיבלנו את התנור ממש מהר הלכתי ביחד עם אמא שלי לקנות אותו וקיבלנו שם שירות מקצועי מומלץ בחום אין ספק שאחזור לשם לכל מוצר שנצטרך

אין על השרות של סופר אלקטריק אספה התקנה ביום הקניה החברה בחנות חמודים אחזור לקנות בחנות זאת

הגענו עם המון לבטים איזו מכונה לקנות אך ידענו שכשנגיע לחנות נקבל יותר מידע מקצועי על כל מה שנבקש. סומכים על הניסיון והידע של אייל ושלומי.

אם הייתי יכול לדרג 0 כוכבים - זה היה הדירוג. בתאריך 3/11/19 רכשתי דרך האתר טלוויזיה של חברת LG ובחרתי באיסוף עצמי ותשלום טלפוני. יום למחרת התקשרתי להשלים את התשלום, אך אמרו שהדגם לא קיים במלאי והציעו דגם אחר במחיר אטרקטיבי, וכיוון שהדגם לא קיים בסניף הקרוב אלי, ולא ניתן לאיסוף עצמי, והציעו משלוח עוד באותו היום לשעות הערב. (לא ציינו שעות) למען ההגינות, המוצר אומנם סופק במועד שהובטח, אבל השירות גרוע בלשון המעטה - רוב הזמן לא עונים, עושים לך טובה שחוזרים אליך, מטרטרים אותך מאדם אחד למשנהו, ועד כשעה בערך לפני הגעת המוביל, לא ידעו לתת לי תשובה ברורה אם המוצר אכן יסופק היום או לא וטרטרו אותי בין נציגים. ("נשתדל") המוביל שהגיע התחיל ב9 בערב התחיל להתווכח איתי שאני גר קומה רביעית ולא שלישית (הראשון מבין עשרות אנשים שעלו לדירה) כנראה כדי לנסות לקבל תשלום למרות שהמחיר ששילמתי כולל הובלה. לסיכום - המוצר אכן סופק והמחיר אכן אטרקטיבי, אך השירות והיחס ללקוח גרועים. כל תהליך הקניה הצריך ממני התעסקות של יום שלם, ולווה בטרטורים ובעצבים. ועד לשעה 8 בערב (כשסוף סוף אמרו לי שהשליח בדרכו אלי) לא ידעתי אם המוצר אכן יסופק כמובטח. וכבר רציתי לבטל את העסקה. אני חייב להיות הוגן ולציין שקיבלתי מחיר אטרקטיבי - אך אם הייתי יודע שזה השירות שאקבל, אז בלי לחשוב הייתי מוסיף עוד כמה שקלים תמורת מקום אמין שיודע לשרת לקוחות גם לאחר ששילמו. בחנות זו המחיר בא על חשבון השירות ללקוח באופן מובהק, ולא טורחים להסתיר זאת, חד משמעית לא אקנה שם לעולם גם תמורת מחיר זול מאחרים. בקיצור מי שמחפש מחיר אטרקטיבי ומוכן לשלם בזמן אנרגיה עצבים וטרטורים - זה המקום בשבילו, ולמי שמחפש שירות איכותי ואמינות בסיסית - התרחקו כמו מאש!
שלום רב, לרגל חגיגות נובמבר סייל הטלוויזיה לא היתה במלאי החנות לאיסוף עצמי עוד באותו היום, המוצר היה זמין במחסני החברה. (אלא אם כן היה מוכן להמתין מספר ימים שתגיע שוב לחנות) הלקוח קיבל את טלוויזיה תוך 48 שעות מרגע ההזמנה עד לביתו. אין לנו ולחנות כל מידע מתי בדיוק הטלווזיה תגיע לידעה שעה ודקה, המוביל/ חברת השליחויות מעדכנת באותו היום מתי אמור לקבל טלוויזיה. בהתאם לתקנון החברה https://www.superelectric.co.il/page/תקנון-סופר-אלקטריק סעיף 29 "דמי משלוח" "הובלת מוצר (תלוי במוצר) מעל קומה 3 ללא מעלית או במקרה שהמוצר לא נכנס במעלית 25-50 ₪ לכל קומה!" בהגיע השליח לבית הלקוח, ראה כי הוא גר בקומה 4 ועדכן הלקוח על תוספת תשלום, חבל שהלקוח נכנס לדיון של איזו קומה הוא מתגורר, לסופר אלקטריק אין כל עניין לגבות כל סכום נוסף, המוביל הוא שאמור להתפרנס בכבוד על עבודתו. אלפי לקוחות זוכים מידי שנה לשרות אמין ומקצועי. תודה צוות סופר אלקטריק

אין על השירות שלהם ועל ארי במיוחד. מוצרים ברמה מאוד גבוהה מחירים של אלופים שירות אין מילים

מומלץ בחום, שלומי ייעץ וסייע בבחירת כל המוצרים, עם הרבה סבלנות וקשב לצרכים שלנו. קיבלנו מחירים אטרקטיביים מאוד. במוסף, עמדו בזמני ההספקה.