
הזמנתי דרך האינטרנט מכןנת כביסה. לאחר שבוע אני מתקשר לחנות לשאול מתי תגיע אלי מכונת הכביסה. תשובתם הייתה שלא רשמתי את פרטי כרטיס האשראי שלי ובגלל זה הם ביטלו את ההזמנה, כמובן שרשמתי והזנתי את כל הפרטים. לאחר שהתאכזבתי אמרתי שאתן להם את הפרטים של כרטיס האשראי, הם ענו לי שלא נשאר להם עוד במלאי את הדגם שאני רוצה. נשמע לא אמין. נראה שהחוות דעת טובות על החנות, אך אני לא הייתי מרוצה, גם אם הם לא שיקרו, למה לא להתקשר להגיד?!.
הלקוח ביצע הזמנה מבלי להכניס פרטי אשראי ולכן ההזמנה עברה לסטטוס מבוטלת. נמכרו מאות יחידות מהדגם שהלקוח בחר להזמין, אך לצערנו לא נשאר במלאי אף לא יחידה אחת. בשיחה עם הלקוח הוצע לו לקבל דגם חדש וחזק הרבה יותר באותו מחיר שהוא שילם (קרי 1590 ש"ח), הדגם הוא WAN28000GB, כמו שתוכלו לראות זהו דגם שנמכר ב-3190 ש"ח. הלקוח סירב לקבל את המכונה החדשה והיקרה יותר ואף התעקש בתוקף על דגם שלא זמין יותר במלאי שלנו ולא במלאי היבואן. אם פיצוי בגובה המכונה (1590 ש"ח) לא מספיק - לא נותר לנו אלא לאחל ללקוח בהצלחה. חג שמח.






















