
רכשתי באזורי טלויזיה של סמסונג, קבלתי שירות מצוין ומחיר הוגן. תודה לאיתי והצוות של החנות. לאון

רכשתי באזורי טלויזיה של סמסונג, קבלתי שירות מצוין ומחיר הוגן. תודה לאיתי והצוות של החנות. לאון

קיבלתי שירות איכותי ואמין, הטלוויזיה איכותית מאוד והגיעה תוך 4 ימים בלבד לפתח הבית! איש השירות גם הציעה לי דגם משופר יותר לאחר ההזמנה באינטרנט ובינתיים אני מרוצה מאוד1

תהליך הרכישה באתר החברה ברור וקל לביצוע שרות הלקוחות ענייני ואדיב משלוח מהיר (תוך יום)

שירות אדיב ומהיר, הובהר לי שהמחיר הנמוך המופיע בזאפ מתייחס לייבוא מקביל. בסופו של דבר בחרתי לשלם עוד כסף לקבל אחריות של היצרן ולא ברור לי שהייתי מגיע לחנות הזאת אם זה המחיר שהיה מוצג בהתחלה. אבל גם אחרי התוספת - המחיר היה טוב.

רכשתי את המוצר באינטרנט, הגעתי לחנות דרך זאפ. המחיר היה הוגן עד נמוך יחסית, והמוצר הגיע בפחות מהזמן המובטח. אחלה חוויית קניה. תודה!

מאוד מאוכזבת מחווית הקנייה ומהשירות בפרט. הזמנתי מכונת נספרסו במשלוח אקספרס לאחר שראיתי שאזורי מתחייבים למשלוח תוך 3 ימי עסקים, כשעתיים לאחר ביצוע ההזמנה התקשרתי לשירות הלקוחות כדי לוודא שהמשלוח אכן מגיע בזמן. קיבלתי משירות הלקוחות מספר מעקב עבור חברת השליחויות כשבפועל המכונה אפילו לא הגיעה לחנות! חברת השליחויות לא הכירה בכלל במה מדובר, הנציג של אזורי נתן תשובה מבולבלת על כך שבד״כ הם מקבלים את הסחורה מאוד מהר.... קיימתי כמה וכמה שיחות עם שירות הלקוחות כדי להבין מה קורה עם ההזמנה, כשאת כולן אני יזמתי ולא קיבלתי אף עדכון פרואקטיבי גם כשציינתי את דחיפות המצב. בסופו של דבר לאחר שלושה ימים, שירות הלקוחות אמר שיש עיכוב בחברת נספרסו ושהם רק יקבלו את המכונה בעוד כשבוע. יש לציין כי באתר כתוב שהמכונה במלאי בסטטוס ההזמנה באתר כתוב שההזמנה נשלחה כבר ללקוח. ממש התנהלות חובבנית ולא מקצועית. מיותר לציין שאת ההזמנה ביטלתי וגם יצאתי עם טעם מר מכל החוויה.

שירות מהיר, איכותי ואדיב. חזרו אליי תוך זמן קצר לאחר ההזמנה באתר על מנת לאשר את הפרטים. התברר בשיחה עם הנציג שהייתה טעות בתיאור המוצר באתר שלהם והוא מיד תיקן את תיאור המוצר באתר והציג בפניי את האפשרויות העומדות בפניי. גם כאשר בחברת ההובלה המוצר לא הופיע, פניתי אליהם ומיד הם יצרו קשר עם חברת ההובלה וסידרו את העניין.

רכשתי שואב של דייסון, זמן ההספקה הרשום באתר 7 ימי עסקים בפועל השואב לא הגיע גם אחרי 14 ימי עסקים, שירות הלקוחות לא מקצועי והתשובות מתחמקות (יחזרו אליך), בסופו של דבר נכנעתי להוסיף כסף כדי לקבל את אותו מוצר רק מ"יבואן אחר עם אחריות מורחבת" בתוספת תשלום של 150ש"ח. שורה תחתונה בזבזתי זמן יקר במרדף אחרי שירות הלקוחות לקבלת תשובה, קיבלתי את המוצר באיחור בתוספת תשלום ובנוסף הגעתי פיזית לחנות ולא קיבלתי את המוצר במשלוח.

קניתי טלויזיה דרך האינטרנט מעזורי והיתה לי בעיה. בשיחה אחת עם החנות ,טיפלו בי והחליפו לי טלויזיה ונתנו לי אחריות מלאה... שאפו ענק.

קניתי מדיח, השירות היה בסדר. חל עיכוב מסוים בהגעת המדיח ע"י חברת המשלוח, אבל בחברה עזרו והמדיח בסוף הגיע.

ביצעתי הזמנה טלפונית, המוכר היה נחמד, הגעתי במטרה לקנות דגם מסויים הומלץ לי להוסיף עוד 60 ₪ בערך לשדרג לדגם 2019 מ-2017. המשלוח הגיע מאוד מהר, הזמנתי בחמישה ונגיע בראשון (דרך משלוח אקספרס). המוצר עובד טוב, סה"כ חוויה טובה.

קניתי מזגן תדיראן , התיעצתי עם החנות בטלפון לגבי המוצר ולאחר מכן הזמנתי דרך האתר , ההזמנה היתה מהירה ונגישה. למחרת המזגן היה כבר אצלי בבית . שרות מעולה , כבר ביצעתי מספר קניות בעבר בעזורי מומלץ ביותר.

חווית קנייה פשוט מצויינת. שירותיות ברמה סופר גבוהה. הייתי לחוצה לקבל את המוצר לפני החגים, והשליח הגיע אליי למחרת. מאוד ממליצה

קניתי מקרן קול של סאמסונג. חבילה נשלחה דרך דואר ישראל וכעבור מספר ימים נודע שהיא נפגעה. נציג של עזורי התקשר והציע מוצר מדגם חדש יותר ללא תוספת תשלום. חבילה הגיעה תוך יומיים עם שליח. חווית שירות חיובית בהחלט!

השואב מעולה והגיע במהירות מדהימה (הזמנו בשישי ובשני בצהריים כבר קיבלנו את השואב). יצרו איתי קשר במהירות והשואב עובד נהדר. הדבר היחיד שפחות מצא חן בעיניי הוא שבחרנו בחנות בגלל שילוב בין ביקורות טובות למחיר, אך בפועל הסתבר שהמחיר בזאפ לא כלל את האפליקציה באנגלית, מה שדרש תוספת מחיר מסוימת (170 ש"ח בערך נדמה לי), וזה היה נראה לי קצת ייצוג מטעה, ודבר שני, השליח אמנם הגיעה במהירות אדירה, אך היה טוב יותר אם הזמן היה מתואם ברמה כלשהי מראש, לפחות ברמת היום. קיבלתי ממנו טלפון רק כשכבר היה במרחק כמה דקות מהבית. זאת הייתה אחלה הפתעה, אבל גם יכולתי להיות מחוץ לבית. אבל באמת, אלו דברים קטנים.. סה"כ, הכול נהדר.

מובטח שיגמר במפח נפש. רכשתי מסך טלוויזיה ושלימתי במלואו באופן מיידי. המסך לא הגיע בתוך 7 ימי עסקים נציג מטעם החנות החליט לעכב את ההזמנה מכיוון ששאלתי לגבי פצוי על האיחור הגדול שמנוגד לחוזה הכתוב . בחנות - גם כאשר מבררים דבר מה לגבי הזמנה שכבר בוצעה היחס גרוע (בהזמנה חדשה היחס מצויין) כאשר שומעים שההזמנה כבר בוצעה -היחס מזלזל והנציג וקצר רוח- תחושה שעושים לך סוג של טובה - אפשר לצפות ליחס אחר כשאתה מוציא סכום של אלפי שקלים... ממש לא נעים שצריך לפנות אליהם לאחר העיסקה. ממליץ בחום להיתרחק ככול האפשר מחנות הזו. - לא מומלץ ביכלל - מובטח שיגמר במפח נפש.

פניתי איליהם כעבור כמעט 3 שנים לבקש העתק חשבונית. ענו לי תוך דקות ושלחו לי את החשבונית.

הזמנתי טלויזיה מהחנות. כשהתקשרו אלי לאמת את ההזמנה ציינו שיקח 7 ימי עסקים למשלוח ועוד 7 ימי עסקים נוספים כדי שיבוא תכנאי ויפעיל את הטלויזיה (לא צוין במעמד הקניה באתר). המוכר טרח להגיד לי שלדעתו אני מבולבל שאני חושב שהגיוני לצפות שמוצר יגיע ויופעל במקום (ושאין דבר הגיוני יותר מ 14 ימי משלוח למוצר). לסיכום, גישה מגעילה מצד המוכרים. אני לא אקנה מהם יותר.

חוויה מעולה. כמה ימים לאחר ההזמנה התקשרו אליי מעזורי כדי לאמת את ההזמנה וכשהבנו שאני צריך טלוויזיה אחרת (מיבואן אחר כדי שהשפה תתאים לי) החליפו לי את ההזמנה לטלוויזיה שאני צריך, הבן אדם בטלפון היה מאוד נחמד וידע איך לעזור. ההזמנה הגיע מהר מאוד (יומיים לאחר שיחת הטלפון)

אחלה חנות. הגיע מהר, מחירים הוגנים יחס נעים. כשלא היה משהו במלאי מייד צלצלו להציע חלופי

דאגו להזמנה באופן אישי. במקרה שלי המכשיר קיבל מכה בדרך והיה עיכוב בקבלת המוצר ובאזורי דאגו לפצות אותי בלי שבקשתי

שלחו לכתובת הלא נכונה שלחו לכתובת דומה לשלי רק שבעיר הלא הנכונה, לא פיצו למרות שחרגו מזמן האספקה

שרות מצוין המוצר הגיע לביתי תוך יום אחד. בזאפ לא מצוין שהמחיר שמופיע הוא רק עבור מכונה ירוקה. צבעים אחרים קימים בעלות נוספת

שירות מקצועי ואדיב. ההזמנה באתר הייתה מאוד נוחה. בחרתי באיסוף עצמי. עדכנו אותי טלפונית שהדגם נמצא בחנות ושאתקשר ויוציאו אותו מיד החוצה ללא צורך בחיפוש חניה.