הגעתי תל אביב לטיול ,ותחנה ראשונה הייתה אצל ארליך (מחיפה ) נכנסתי לחנות ואת פני קיבל ,מוכרן נחמד עם חיוך בשם נמרוד ,הגעתי עם עדשת 17-55 של קנון לצורך טרייד ,נמרוד הסביר לי את התהליך הבדיקה וכמה זמן יקח (כחצי שעה בערך).
החלטתי לחכות ,באותו זמן שאלתי לגבי עדשה אחרת שהתעניינתי ,רצוי להגיד שהיה קצת עומס ,בסוף הבדיקה נמרוד ישר הגיע אלי,אמר לי את התשובה של הבדיקה והערך של העדשה ,בסופו הוחלט שאני אבצע טרייד ואחזור בערב לבצע אותו (קרה ב12 בצהריים) נמרוד אמר בלי בעיה ,הוציע לי טיפ טופ טופס הזמנה עם הערכת מחיר של העדשה אחרי הבדיקה . והלכתי להמשך לטייל ,חזרתי בסביבות 17 בערב ,נמרוד שוב קיבל את פניי ,והוחלט על 135 F2 ,נמרוד היה אדיב וכנה ,ואמר לי לגבי פילטר שלקחתי לעדשה ,שהוא טוב אבל יש יותר ואמר איזה אם ארצה לקנות בעתיד ,כמובן נתן את כל הפרטים לגבי אחריות ואחריות מורחבת ,נורא במקצועיות . שאפו לשירות של החנות ונמרוד על זה שנתנו שירות מדהים ,מהיר וחד כמו העדשה החדשה שלי :) אני יודע שאני אחזור עוד לחנות לבצע עוד רכישות!!