
מחיר מצויין, זול מאתרים בחו"ל. תהליך הזמנה קל ונוח , משלוח מהיר מאוד בדואר רשום ללא תוספת תשלום. מוצר סגור באריזה מקורית.

מחיר מצויין, זול מאתרים בחו"ל. תהליך הזמנה קל ונוח , משלוח מהיר מאוד בדואר רשום ללא תוספת תשלום. מוצר סגור באריזה מקורית.

קניתי סוללה Nokia BP-6M לטלפון ישן דגם 6288. הגיע תוך יום וחצי בדואר רשום. השירות שלהם חבל על הזמן. הזמנתי מהם כמה פעמים השנה ואף פעם לא התאכזבתי. פשוט תענוג!

הזמנתי 5 נורות וקיבלתי רק 3. כמובן שחוייבתי על 5. מרגיש מרומה, וללא ספק לא אמליץ לקנות בחנות זו. גם כך המחיר לא היה כזה אטרקטיבי. כמובן שלא זוכיתי ולא יצרו עמי קשר לאחר התלונה שלי ובטח שלא שלחו לי את המוצר.

הזמנתי סוללה לטלפון נייד. הסוללה הגיעה תוך פחות משבוע בדואר רשום. כשפתחתי את האריזה התברר לי כי טעיתי בהזמנה. הזמנתי מייד סוללה חדשה, וציינתי, כי בהזמנה הקודמת טעיתי. תוך יום, חזרו אלי מאלקטרוכהן והודיעו לי כי הסוללה החדשה נשלחה אלי ללא חיוב נוסף, תוך בקשה לשלוח אליהם את הסוללה הראשונה. שרות שכזה ,לא נתקלים בו הרבה בתרבות הישראלית, ולכן מצאתי מן הראוי לציין את אלקטרוכהן לטובה על היחס האישי המצויין לו זכיתי בקניה זו. תודה לבקוביץ שמעון. עומר

בעיקרון המנורה הגיעה די מהר רק שהיא לא עבדה, חשבתי אולי מדובר בנורה אז קניתי חדשה וזה גם לא עבד. בסוף אחי פתח אותה וראה שיש איזה חוט שלא הולחם והוא תיקן לי את זה (מזל שיש הנדימן בסביבה)

המשלוח הגיע לאחר 3 ימים אבל המעטפה הייתה ריקה. היה את הקרטון של הסוללה ובלי הסוללה אני לא יודע מי אשם כאן, אבל בזבזתי שעה בדואר. התקשרתי מיד לחנות והסברתי להם שהמעטפה ריקה. בלי בעיה אמרו לי שישלחו לי שוב בדואר 24. לאחר שעה מתקשרת אלי נציגה מהחנות ומסבירה לי שאין יותר במלאי מהדגם הזה ולא יודעים מתי יחזור הדגם 1200mah הציעו לי לקחת 600mah בקשתי לקבל החזר כספי. לאחר שעה כרטיס האשראי לי זוכה במלואו

יופי של רכישה; מחיר זול, מוצר בהתאם לציפיות ומשלוח במהירות הבזק. בהחלט מקום שיקבל עדיפות לרכישות דומות בעתיד. יישר כח!

שירות ברמה גבוה . שלחתי תמונות דרך האתר ..הגעתי לחנות לקחת קיבלתי מוצר ברמה גבוה ומחיר מצחיק .. שאפו ..ממליצה בחום .

הזמנתי ביום רביעי, הבטיחו שהמשלוח יצא היום או מחר- יום ה' וב"דואר 24 שעות" לתיבת הדואר בביתי, הסוללה הגיע כבר ביום ראשון לפניה"צ למעשה תוך שני ימי עסקים ישירות לתיבת הדואר הביתית שלי כך שלא הייתי צריך לבזבז זמן במשרד הדואר המקומי- כל הכבוד כהן!!! עד כאן הכל טוב אבל בהמשך חווית הקניה אצל אלקטרו כהן הלכה והשתבחה, והשתפרה כאילו אנחנו חיים בארה"ב!? על הסוללה היה כתוב שהיא מכילה 800 מיליאפמפר ולמעשה התמונה באתר מראה סוללה עליה מודפס 1200 מיליאמפר והתקשרתי לברר, ענו מיד לטלפון ושאלתי למה 800 ולא 1200, הפקידה הנחמדה אמרה שאמתין ותוך כחצי שעה יחזרו אלי לאחר בדיקה, נו לקח להם בערך 10 דקות ומר כהן עצמו טילפן אלי ואמר שהוא מתנצל וכי הגיע משלוח טרי של סוללות 1200 ומחר הם ישלחו לי אחת ושלא אטרח לשלוח להם חזרה את הסוללה הקודמת שקיבלתי, כהן אמר: "תשאיר אצלך את שתי הסוללות !!" אמריקה ? לא! זה כאן בארץ הקודש, בחולון, בחנות של "אלקטרו כהן-טלפון החנות הוא- 5503363- 03 טרם קיבלתי את הסוללה המובטחת אך ברור לי מקולו החייכני של כהן ומזכירתו כי זו תגיע ללא בעיות מחר או מחרתיים. חבל"ז, מהיום והלאה אני מחפש קודם כל בחנות של כהן ואם אין לו אז אחפש בזאפ,,,,(בזאפ במילא מצאתי את אלקטרוכהן)

שירות מעולה. מיד לאחר ההזמנה באינטרנט התקשרתי כדי לברר את אופן המשלוח ונענתי באדיבות מרובה התרשמתי בעיקר מזמן ההספקה המהיר . קניתי סוללה שזמן ההספקה שלה היה 7 ימים. הזמנתי ביום ראשון בערב וכבר ביום שלישי קיבלתי את ההודעה שמחכה לי דואר רשום בסניף. למחרת הסוללה היתה ברשותי. יש לציין שגם המחיר היה הזול ביותר מכל האפשרויות בזאפ.

שירות מעולה. המוצר הגיע תוך יום בדואר מהיר. לאחר שהתברר שהמוצר נפגם שבוע לאחר הקניה הוא הוחלף באופן מיידי בדאר רשום ושוב תוך יום.

צריכים לשמש דוגמא כל היתר ביצעתי את ההזמנה ביום ראשון בערב וחזרו אלי לאחר כחצי שעה לאימות ההזמנה וכבר ביום שני (למחרת ) אחה"צ קיבלתי את החבילה הביתה ובעלות של משלוח רגיל. לצערי אנחנו כבר לא רגילים לשירות כזה

קיבלתי את הסוללה לביתי בזמן, פחות או יותר. הסוללה היתה דפוקה. התקשרתי לחנות. ענו מהר, הבטיחו לבדוק ושיחזרו אלי בתוך כמה דקות. לא חזרו. בשעות הערב הותקשרתי שוב, החזיקו אותי על הקו ואז אמרו: זיכינו אותך על הרכישה אבל אין לנו עוד סוללות כאלה. בפועל, הם ממשיכים לפרסם אותן

הזמנתי את הסוללה וכעבור כ-4 ימי עסקים קבלתי את המוצר. היה זול יותר מאתרים מתחרים ולכן בחרתי לרכוש באתר זה ואף התרשמתי מחוות הדעת שכתבו לקוחות שהזמינו מאתר זה. שרות אמין ומומלץ!

הזמנתי את המוצר ב-6/12/11 כבר באותו יום יצרו עמי קשר לעדכן אותי כי הדגם של ה-2100 לא במלאי זמנית אבל ישמחו לשדרג לי את המוצר לדגם 2700 בעלות זולה יותר, השיחה התבצעה ע"י נציגה חביבה מאוד בשם ג'ובי - כבר באותו היום קיבלתי מייל עדכון של ההזמנה, כמה ימים לאחר מכן ובכפוף לזמן האספקה המובטח הסוללות הגיעו אלי.. שירות חם ונדיב מעין זה יגרום לי בהחלט לשוב לרכוש בחנות זו.. מומלץ לכולם!

אין על החנות הזו !!! שרות מעולה אדיבות שלא מצאתי בשום חנות שנותנת שרות באינטרנט יותר טוב ומהיר מהחנות של כהן אלקטרוניק טעיתי בהזמנה הודעתי להם טלפונית והם מיד תקנו את המעוות ולמרות הכל המוצר הגיע בלי דחוי

הזמנתי תאורת חרום ביום ששי והיום ביום א בצהרים,התאורה הגיעה אלי. אני נפעמת ונדהמת מהשרות המהיר.לרגע שכחתי שאני נמצאת בישראל. מעתה ואילך ארכוש את כל מוצרי החשמל דרכם ואמליץ לכל חברי לרכוש מוצר זול וקבלת שרות מעולה

אתר ידידותי, מחיר מעולה ומשלוח מיידי בדואר רשום. אבל חבל שאין אפשרות מעקב של המשלוח. מצב ההזמנה נשאר תמיד "הזמנה חדשה" באתר שלהם ואי אפשר לדעת אם נשלח או לא ומה מספר הדואר רשום...בבירור טלפוני נאמר לי ש"אין להם זמן לעדכן את מצב ההזמנה באתר כי יש להם הרבה הזמנות"

הזמנה שביצעתי לא התבצעה לשביעות רצוני. לשמחתי יצר עימי קשר מישהו מהחנות, לדעתי הבעלים, ופיצה אותי בצורה הוגנת. הגשתי בעבר חוות דעת שלילית וכעת אני מבקש לסתור חוו"ד זו. המשך יום נעים

הזמנתי שעון יד וקיבלתי אותו למחרת, למרות שהיה כתוב שזמן הספקה הוא 7 ימים. השעון הגיע ארוז כמו שצריך, עם קבלה ותעודת אחריות לשנה.

הזמנתי ללא שום קושי את המוצר ביום רביעי,מיד קיבלתי למייל מספר הזמנה וביום שלישי שבוע אחרי קיבלתי את המוצר.אני חושב ש 3 ימים עבודה לקבלת מוצר זה בהחלט ראוי, כמו כן המשלוח היה יותר זול מאתרים אחרים.

הזמנה קלה . מהירות הגעת המוצר כיומיים חבל שהמוצר נמצא בקטגוריית סוללות נטענות למרות שלא כך הוא . כתוב במפורש על האריזה .

בס"ד. רכשתי סוללות וקורא כרטיסים המוצרים הגיעו אליי לאחר 5 ימים בדואר רשום. הסוללות נטענות השתמשתי בהן במצלמה דיגיטלית והן מעולות החזיקו יותר מהסוללות הקודמות שהיו ברשותי. קורא הכרטיסים לא היה תקין הודעתי לחנות והם שלחו לי קורא כרטיסים אחר ללא חיוב וללא משלוח יש לציין קורא טוב יותר מהקודם שהזמנתי. אני מבקש לציין את החנות אני לא זוכר את שמה של המוכרת אך היא הייתה אדיבה וקיבלתי שרות מעולה.

היתה לי בעיה להיכנס לאתר שלהם עם הסיסמה, השארתי הודעה ולמחרת חזרה אלי נציגה שלהם, אישרה את ההזמנה ואיפסה לי את הסיסמה שאוכל לבצע הזמנות במהירות (אפשר גם בלי אבל זה מקצר להיות רשום). השירות היה מהיר, מחיר הסוללות היה מעולה והיחס נעים. זו פעם שלישית או רביעית שאני מזמין דרכם ועד כה אין לי תלונות. ממליץ.