
שירות טוב. משלוח מהיר. אני קונה כבר הרבה שנים, עד עכשיו אני מרוצה מהכל. אני מקווה לרכישות עתידיות במחירים אטרקטיביים. אני מרוצה מהמבחר הרחב של חומרים מתכלים למדפסת.

שירות טוב. משלוח מהיר. אני קונה כבר הרבה שנים, עד עכשיו אני מרוצה מהכל. אני מקווה לרכישות עתידיות במחירים אטרקטיביים. אני מרוצה מהמבחר הרחב של חומרים מתכלים למדפסת.

ממליצה מאוד, הזמנתי מסך מחשב, מגן ברקים ומטליות למחשב. המשלוח הגיע בזמן, ארוז כמו שצריך, המחיר היה הכי זול מה שפורסם.

התמונה של המוצר באתר האינטרנט של החנות הייתה של מוצר מקורי וכשקיבלתי את המוצר, התברר שמוצר תואם!
גולשים יקרים, הלקוח רכש מוצר תואם במחיר של תואם. קיבל את המוצר אחרי 24 שעות :) כאשר קיבל את המוצר פנה אלינו והסביר שהתבלבל וחשב שמדובר במקורי. הראינו לו גם באישור ההזמנה ששם המוצר: "ראש דיו שחור תואם CANON PG545XL" ומצוין בדף המוצר 3 פעמים שמדובר בתואם. כמובן שהוסבר לו שנחליף לו בשמחה למקורי במידה ועדיין מעוניין. סיכום: מחיר טוב, משלוח מהיר ושירות לאחר הקנייה למרות שהלקוח התבלבל :) בברכה, צוות פרידיו

שירות מהיר ויעיל - למחרת הקנייה כבר התקשר נציג, וגם הציע הנחה נוספת של 300 שח על מוצרי החנות תוך 3 ימי עסקים על באמת הגיעה המדפסת

הזמנתי, כי המחיר היה הכי נמוך וגם קיבלתי הנחה. הזמנתי בלילה. דבר ראשון על הבוקר קיבלתי אישור ושההזמנה בטיפול. למחרת אספתי את המשלוח בנקודת החלוקה. שירות למופת!

ביקשתי לקנות מקלדת לוג'יטק, מודל שאני מכיר ואוהב. מצאתי אצל פרי דיו מחיר טוב והזמנתי את המוצר. כעבור יומים חיכה לי המשלוח בחנות של צ'יטה במרחק הליכה של 5 דקות מביתי. קיבלתי את המוצר שביקשתי וכל התהליך היה קצר, מהיר ולשביעות רצוני המלאה.

הזמנה קלה, אספקה מהירה , מוצר טוב (דיו תואם) . חייב לציין שמחסנית תואמת שחורה שהיתה ברשותי מהזמנה קודמת היתה תקולה וזרקתי אותה לפח. מקווה שזה יהיה מקרה אחרון.

הזמנתי דיו שחור לבן וצבעוני למדפסת. ביקשתי שנציג שרות יחזור אלי לסיום ההזמנה ונציג חזר במידיות . ההזמנה התבצעה במהירות ויעילות והגיעה במשלוח תוך יומיים

קניתי שני מסכי מחשב MAG 27" LED monitor G27IPS, התלבטתי אם לרכוש עוד כמה מוצרים משלימים, המוכר היה אדיב מאוד וענה על כל שאלה, ולאחר שקבלתי החלטה מיד יצאה ההזמנה למשלוח. שירות מצוין, תודה!

שירות יעיל ומקצועי מאוד, משלוח מהיר ומדוייק. תמורה הולמת למחיר, נשמח להזמין שוב בעתיד. תודה רבה :)

תארו המוצר לא ברור בכלל, מסתבר שזה מודם לקו טלפון כמו שהיו מוכרים לפני 15 שנה. סרבו לקחת כל אחריות, פשוט בושה
שלום רב, הגולש רכש נתב אלחוטי באתר, ולא התייעץ עם צוות המכירות (לגיטימי לגמרי). למוצר שרכש, יש באתר מפרטי טכני מפורט + 5 תמונות מכל צדי המוצר. הלקוח קיבל את המוצר תוך 48 שעות ושילם רק 147 שח על המוצר, כמובן בין המחירים הזולים שיש. לאחר שקיבל את המוצר, פתח, התקין, הבין שיש לו סיב אופטי ומה שהוא רכש זה לאינטרנט רגיל. חשוב לדעת! יש לנו נציגי מכירות מקצועיים וסובלניים שניתן להתייעץ איתם תמיד ובכל נושא :) לשיקולכם. בברכה, צוות פרידיו.

ציוד נהדר, במחיר מעולה וזמן משלוח קטן במיוחד, ציון לשבח. בהחלט אזמין שוב מהחנות הזו

שילמתי על משלוח מהיר של 3 ימים וסיפקו את המוצר אחרי 10 ימים, וזאת עוד לאחר שהייתי צריך לפנות אליהם ולשאול איפה המוצר שלי, ואז רק קיבלתי הודעה ששלחו אותו. כשביקשתי להבין מדוע אין שירות כלל ומדוע אף אחד לא טורח להודיע שרכיב שחיכו לו בצורה דחופה מאחר, נאמר לי: ״נזכה אותך 10₪ על ההפרש בין משלוח אקספרס למשלוח רגיל״ ובזה סיימו את הנושא מבחינתם. למיילים האחרים שלי בנושא בכלל לא טרחו להגיב. אם מתאפשר לכם, תקנו במקום אחר.
שלום, הלקוח צודק ב 100%. לצערנו המשלוח ללקוח התעכב בצורה משמעותית מול חברת המשלוחים. לאורך כל הזמן היינו בקשר מולו וקידמנו את הנושא מול חברת המשלוחים עד כמה שיכולנו. לא תמיד אנחנו מצליחים... מבקשים סליחה :) בברכה, צוות פרידיו.

קניה שנותן חשק לקנות עוד פעם, שירות עם כל הלב גם בטלפון וגם במהירות המשלוח

עשיתי הזמנה באתר, קצר ולעניין. קיבלתי תוך יומיים את המוצר. השרות הייה מעולה. תודה רבה.

נשארתי מאוד מרוצה משירות של הצוות החנות. הייתי צריכה לשנות כמה פרטים בחשבונית שלחתי הודעה בוואטסאפ תוך זמן קצר קיבלתי כבר הזמנה עם כל השינויים שביקשתי. וגם המוצר הביאו תוך יומיים הביתה. תודה רבה מכל הלב❤️

קניה קלה וזריזה. הייתה בעיה עם נקודת האיסוף העצמי שבחרתי והחנות נתנה לי שליח עד הבית על חשבונה. כל הכבוד.

אחלה שירות המשלוח הגיע מהר מאוד והיה לי איזה בעיה והם טיפלו במהירות וללא בעיות, תודה!

חנות מעולה ושירות מצויין,קיבלתי מהר את ההזמנה. קיבלתי את המוצר בצורה טובה מאוד באריזה סגורה מסופר קרוב לבית

הזמנתי מסך של פיליפס. הסתבר לי בשיחה טלפונית שאין מסך להם מסך כזה. נאלצתי לרכוש מסך אחר, שהגיע לביתי תוך יומיים.. יפה מאוד לסיכום המשלוח מהיר אך קיבלתי לא את המוצר שהזמנתי בהתחלה.
שלום, הלקוח צודק. זוהי תקופה מאתגרת ויש לפעמים חוסרים במלאי אצלנו ואצל היבואנים. אבל, הלקוח שודרג למסך טוב יותר ויקר יותר, מבלי להוסיף תשלום :) בברכה, צוות פרידיו.

הגיע מהר, לא יודע עוד מה להגיד למעט שזה ממש מעייף לכתוב ביקורת וזה מציק

מחיר הוגן, שירות מהיר מאד וטוב. מוצר תואם למה שבאתר. זו אינה פעם ראשונה שאני רוכש מהם, ושוב - אני מרוצה.

הזמנתי מדפסת וציוד נלווה. המחיר היה הוגן והמשלוח הגיע תוך כמה ימים הכל היה ארוז בצורה מסודרת

הזמנתי מדפסת מאתר פרי דיו במחיר הטוב בשוק ומאוד הפתיע אותי המדפסת הגיעה אחרי יומיים עם שליח.