
קניתי ואז הם מודיעים שהמוצר "לא קיים לא הגיע ארצה". כאשר ברור שכשהם פירסמו את המוצר הוא כבר לא היה קיים. ומנסים לעשות סיבוב ולהציע כביכול דברים אחרים...

קניתי ואז הם מודיעים שהמוצר "לא קיים לא הגיע ארצה". כאשר ברור שכשהם פירסמו את המוצר הוא כבר לא היה קיים. ומנסים לעשות סיבוב ולהציע כביכול דברים אחרים...

הזמנתי טלוויזיה מהאתר לפני שהזמנתי בדקתי עם החברה בוואטסאפ האם המוצר קיים במלאי אכן המוכר טען שהוא קיים במלאי ואין בעיה לאחר 7 ימי עסקים יצרתי קשר עם החנות על מנת להבין מה קורה עם ההזמנה, המוקדנית אמרה שאין את המוצר במלאי וניסתה למכור לי מוצר אחר, לא אקנה שם יותר בחיים

אתר נוח ונגיש, נציג חזר אלי במהירות בכדיי לענות על שאלות ולספק את המוצר במהירות המירבית

תברחו מהחנות הזאת כמו מאש!!! לאחר שביצאתי את הרכישה של הטלויזיה עבר מעל שבוע בלי שום מידע על ההזמנה. לאחר מכן כאשר אתם מנסים להתקשר לחנות לברר על ההזמנה אתם מגיעים לחברת הודעות חיצונית אשר כביכול משאירים הודעות לחנות, מיותר לומר שאף אחד לא חוזר להודעות שאתם משאירים ישר מתחיל לעלות חששות של עוקץ. הדרך היחידה שהצלחתי ליצור איתם קשר היא על ידי כך שהתקשרתי לחברת האם אלקטרוקובי והם העבירו אותי לחנות. לדעתי קורה 1 מתוך 2 דברים או שהם מפרסמים מוצרים שאין להם מושג אם הם במלאי ואחרי הרכישה מתחילים לחפש בנרות אחר המוצר. או שהם פשוט נותנים לאנשים להזמין, אותם אנשים שהזמינו לא מצליחים לתפוס אותם ואז לא מקבלים את המוצר והכסף נשאר אצלהם תוך כדי שהבן אדם מנסה לבטל עסקה. בנוסף לכך המשלוח של הטלויזיה הגיע ב10 בערב!! באתר רשום שהמשלוח חינם, לעומת זאת השליח דורש תשלום או שהוא יקח את המוצר חזרה. כבר ראיתי תגובות בנושא לכן ידעתי שזה יקרה ולא שילמתי לו כמובן עד שלא ירים שיחה לחנות (צילמתי הכל בטלפון) לאחר שיחה לחנות כמובן שלא שילמתי על משלוח שלא היייתי אמור לשלם... בשורה תחתונה תמנעו מהחנות הזאת תחסכו לעצמכם עצבים, תשלמו עוד איזה 300 שקל ותקנו במקום נורמלי באמת חווית קנייה הכי גרועה בחיי אם הייתי יכול הייתי משאיר מינוס 5 כוכבים. אם לא מסתדר לכם אל תחששו לפנות להגנת הצרכן.
שלום רב הלקוח ביצע הזמנה בתאריך ה8/5/24 לאחר מס ימים הודענו ללקוח על עיכוב באספקה עקב מלאי מצוצמם ב19/5/24 הלקו קיבל תיאום אספקה ל23/5/24 יש לציין שהמסך סופק ללקוח והוא נהנה ממנו כאשר הוא מציין בחוות הדעת ההפך

חוויית קנייה מושלמת עם שירות אישי ומקצועי. המוצר בדיוק כפי שהובטח. ממליץ בחום רב !!

טלוויזיה מצויינת, ותהליך הרכישה כולל המשלוח הביתה היה מצויין ומהיר. ממליץ בחום גם על הטלוויזיה וגם על הרכישה דרך דיילי סייל.

אחלה חברה משלוח מהיר תודה בת אל גם עובדת מעולה שלכם אין עליה תודה רבה

חווית קניה כפית נציגה שרותי ואכפתית מאוד גם אחרי שהגיע המוצר התקשרה לבדוק שהכל בסדר

רכשתי מדיח, הגיע שבור!!!! המתקין הראשון הודה, שלח מתקין מומחה, ה"מומחה" אמר "זה סיני" והלך. ממש כך. מעל חודש ואין עם מי לדבר בדייליסייל, אין- הם לא עונים. אפילו הודעה אי אפשר להשאיר. אין סוף המתנה. מערכת הודעות תקולה שמאלצת אותך להשאר על הקו. שירות מרום אותו הדבר, עד שמשיגה אותם, לוקחים הודעה- וביי לא שומעים מהם יותר. כל "סקר שביעות רצון" שנשלח אלי בדרך היה עוד יותר מרגיז, כי שום לינק לא עבד. הם לא רוצים לשמוע מהלקוחות יותר. אני לעולם לא ארכוש מהחברה הזו או מדומות לה יותר, וממליצה לכולם מכל הלב להתרחק. זה עלה לי ביוקר. כרגע בתהליך לתביעה קטנה כי זה יותר קל מלהשיג אותם, ואני מעל חודש עם מדיח שבור, (פיזית עקום, שבור ושאינו עובד באופן תקין).

מאוד נחמדים, הכל הלך מצוין!!! קיבלתי את הטלוויזיה עם שליח עד הבית יומיים אחרי הקנייה ממליץ בחום

היו הכי זולים בזאפ. התקשרתי לוודא שהמוצר במלאי, מאז קיבלתי ליווי צמוד בוואטסאפ. עדכונים כשהמשלוח יצא והגיע.

אין מוצר, לא מחזירים כסף הזמנתי טלוויזיה שלא במלאי, התקשרו לנסות לשדרג את המכירה בדגם יקר יותר, ביקשתי לזכות אותי ומאז הם נעלמו. אי אפשר להתקשר מגיעים לשירות הודעות ולא חוזרים

עסק זה לא מחזיק מלאי. מתקשר רק כעבור כמה ימים לעדכן שאין במלאי לספק החיצוני ולהציע מוצרים יקרים יותר.

גם אני נפלתי כמו רבים לפני בחנות הזאת הזמנתי מוצר ולמחרת קיבלתי טלפון עם הטריק העלוב שהוא אזל מהמלאי ואם אני רוצה אני יכול להזמין מוצר אחר וכו' כמובן שהמוצר - מייבש כביסה Electrolux EDE1072PDW - עדיין מופיע באתר שלהם והם לא הסירו אותו עברתי להזמין בחנות של אנשים ישרים

עשיתי הזמנה באתר לטלויזיה 85 אינטץ והתקשרו אחרי יום לומר שאין אותה במלאי, אם אתה רוצה אתה יכול להוסיף עוד כסף ולקבל דגם אחר. טריק ישן ומלוכלך. לא מגיע להם ציון טוב.
היי הלקוח הניח הזמנה ללא פרטי אשראי כשחייג אליו נציג מכירות הוסבר לו שהדגם מגיע רק ביבואן מקביל ולפני שנבצע הזמנה נחייג ליבואן על מנת לבדוק פיזי מלאי לפני מכירה הלקוח ביקש את המסך ביבואן רשמי נאמר לו שהמוצר ביבואן רשמי עולה יותר לא נאמר ולו לרגע שאין את המוצר במלאי. מציין שהלקוח לא הזין פרטי אשראי ולא ביצע שום הזמנה

קניתי טלוויזיה חכמה דיילי סייל היחס והמחיר היא מצונין ומשביעה רצון ממליצה בחום לכך אחד ללכת ולקנות שם

חווית קניה משובחת!! בת אל דאגה למשלוח זריז ואף התקשרה לוודא שביעות רצוני .. ממליץ בחום

הגעתי אליכם מחיפוש אקראי באינטרנט. קיבלתי במענה מהיר ומקצועי. יאיר נציג המכירות הצליח למצוא לי את הדגם הספציפי למיקסר שרציתי- לדעתי זה היה האחרון במלאי:). הוא היה סבלני מאוד ושירותי. המוצר הגיע במהירות. מאוד מרוצה.

הגיעה בזמן ולא היו בעיות, צוות האתר עזרו לי עם השאלות שהיה לי בנוגע לזמן האספקה

חווית הקנייה הייתה מצויינת, זה התחיל בשיחה עם נציג השירות שהמליץ לי על מכונת כביסה טלפונקן והמשיך עם בת אל שהייתה אדיבה וסובלנית בשיחת הטלפון וגרמה לי להרגיש שחשובה לה חווית הקנייה שחוויתי, אשמח בעתיד לכשאצטרך לפנות אליכם שוב ולקבל מבת אל שירות מצוין כפי שקיבלתי

הזמנתי 2 הליכונים, תהליך ההזמנה היה פשוט ובהיר, אך חברת המשלוחים (שאיננה דייליסייל) גרמה למספר תקלות בהגעה. ברצוני לציין את בת אל הנציגה האלופה שליוותה אותי בפניות לחברת המשלוחים ודאגה להכל עד לאספקת ההזמנות (כולל שינוי כתובת שהיה לי באחת ההזמנות לאחר שיצאה לשילוח) - והכל בשמחה, ברוח טובה ובמקצועיות יוצאת דופן! נציגים כמו בת אל הם נכס שלא יסולא בפז, ויכול לומר בפה מלא שאם לא היה לי את הליווי שלה - סביר שהייתי מבטל את ההזמנה עקב התקלות המרובות של חברת המשלוחים.

ביצעתי הזמנה של מכונת כביסה מחנות זו, והבטיחו לי שעד 7 ימי עסקים ואפילו פחות, אקבל את המוצר לאזור המגורים שלי. כמובן שלא קיבלתי את ההזמנה ולאחר שבוע, התקשרתי מספר פעמים לנציגים של החנות וביקשו ממני להמתין למוצר, ולאחר 10 ימים התקשרתי לשאול מה עם ההזמנה שלי, והשיבו לי בכך שלא ידעו האם קיבלתי את המוצר או לא, אז העבירו את הפנייה לחברת הובלות וביקשו ממני להמתין. למחרת התקשרתי, למזלי העבירו את השיחה לנציג בשם אליאן, ואמר לי שיחזור אלי תוך שעה, וכמובן שאף אחד לא חזר אליי, התקשרתי לאחר שעה לשאול למה אין תשובה לגבי ההזמנה, ואמר שאין לו תשובה (!!) ובנוסף, אמר שאין לו מושג עם המכונה, למרות שבאותו היום, אמר שהמוצר נמצא אצלכם במחסן. חנות שלא שמה דגש על הלקוחות שלהם ברגע ביצוע ההזמנה ומתנערים מאחריות בנוגע למצב ההזמנה, להיפך ממה שרשמו הביקורות שכאן וממש לא ממליצה לבצע הזמנה במקום זה, על מנת למנוע ויכוחים ולשמוע את השקרים שלהם.

בתאל נציגה שלכם בהכלת מקסימה שירות מעולה ויחס טוב . דאגה לעקוב אחרי ההזמנה וגם לאחר קבלת המוצר בדקה עם הכל הגיע תקין

בת אל תודה רבה אין על הטיפול שקיבלתי שהתגלתה תקלה במוצר ( הליכון מתקפל Walkingpad R2 PRO PLUS U) . לא נחה ולא שקטה, תיאמה עם החברה טכנאי, וכשזה לא עזר דאגה כי ההליכון יוחלף בחדש. כך צריך להיראות שירות !!! יישר כח בת אל

נציגה בשם בת אל אלמאלם נתנה לי שירות למופת ,מקצוענית יישר כוח על ההתמדה אחר עקביות ההזמנה התקשרה לוודא שהכול תקין והמוצר סופק בהחלט ארכוש שוב דרכה ואמליץ לחברים אלופה