
קניתי מצלמה בסניף ראשון לציון. קיבלתי יחס מדהים וסובלני מנציג בשם ניסים. ניסים הבין את הצרכים שלי ואת מגבלת התקציב ונתן לי את המוצר הטוב ביותר שאפשר ללא רצון להניע אותי למוצר יקר יותר. לאור היחס הנפלא ממליצה בחום לקנות בחנות.

קניתי מצלמה בסניף ראשון לציון. קיבלתי יחס מדהים וסובלני מנציג בשם ניסים. ניסים הבין את הצרכים שלי ואת מגבלת התקציב ונתן לי את המוצר הטוב ביותר שאפשר ללא רצון להניע אותי למוצר יקר יותר. לאור היחס הנפלא ממליצה בחום לקנות בחנות.

זו לא הפעם הראשונה שבה אני מבצע קניה בחנות בראשל"צ. בכל ביקורי בחנות זכיתי לשירות מקצועי ואדיב, מתן הסברים מפורטים והמון רצון טוב ונכונות משני עובדי החנות - ניסים ואיב. זו אחת החנויות היותר טובות והמקצועיות שאני מכיר ואין ספק שאחזור לשם שוב. יישר כח

נכנסתי לחנות רדיו אלקטריק סניף אשדוד כשרצוני היה רדיו דיסק לרכב + USB כאשר בחנות היה המנהל רוני שמקצועיות כזו לא ראיתי הרבה זמן הסביר לי ונתן לי את אשר ביקשתי פרט בפרט סבלני מאוד יש לו תשובה לכל שאלה יצאתי מהחנות מרוצה מאוד תודות לרוני על שירותו ההאדיב והמקצועי ממליצה בחום להיכנס לחנות רוני תודה לך!!!

רכשתי מערכת קולנוע ביתית דגם PT-170בסניף רדיו-אלקטריק באשדוד,נורא חשוב לי לציין לטובה את הצוות המסור אלי ורוני,היו לי נתונים מסוימים במערכת שהייתי צריך,וצוות החנות ענו על כל דרישותיי המדוייקות,ממליץ בחום להרשם למועדון הלקוחות של הרשת,ולהגיע לחנות ולהנות מחווית קניה מהנה!! אלי ורוני תודה לכם!

המשימה היתה השגת הטלויזיה הטובה ביותר בסכום הנמוך ביותר (כמו כולנו?). המוכר(מיכאל-סניף ר"ג-ביאליק) היה מקצועי ביותר - ללא כל הסברים וויכוחים קיבלתי את הטלויזיה במחיר האפשרי הטוב ביותר. הטלויזיה פועלת מצויין והכי חשוב אין לי ספק שגם אם יתעוררו בעיות - יש למי לפנות. מומלץ!!!

התקשרתי עלמנת לברר זמינות במלאי, וקיבלתי שירות מצויין. שמרו לי את המוצר ללא צורך בתשלום בראש. בסניף ראשון לציון המוכרים ממש נחמדים.

הייתי צרכים רמקולים למחשב בתנאים מיוחדים מבחינת הביצועים שלהם וקיבלתי בדיוק את שהייתי צריך יחד עם הסבר רב על המוצר וסבלנות שירותית. ראוי לציון חזי מסניף כפר סבא שהיה אדיב במיוחד ועודד חווית קניה. ישר כוח

כשניכנסתי לחנות בראשון לציון הרושם הראשון הוא של חנות מאורגנת ומסודרת מיד לאחר מכן באה ההנאה מאוירת הכיף בה ניחן זוג המוכרים בחנות (במיוחד איב- איב אתה מלך ). עלי לציין שזו לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות. המוצר הקודם שקניתי התקלקל לאחר כחצי שנה וכשהגעתי לחנות קיבלו ממני את המוצר ללא שאלות ולאחר יומיים קבלתי אותו מתוקן לשביעות רצוני. לסיום - המשיכו כך !!!!

חיפשתי אזניות במשך כמה שבועות, רציתי לקנות מספר גדול של אזניות במחיר נמוך. מצאתי את החנות שבתל אביב באקראי כאשר שוטטתי שם ואת מבוקשי בתור אזניות של חברת קובי. המוכרים עזרו לי מאד ועשו רושם מקצועי ואדיב

נכנסתי לחנות רדיו-אלקטריק באשדוד,שם נתן לי יחס ושירות מעולה עובד בשם אלי ביטון אותו אני רוצה לשבח לטובה!!! רכשתי מעבד מזון,קניה בטוחה ומהירה בזכות היחס והביטחון שנתן לי אלי בביצוע העיסקה,אין ספק שעוד אחזור לרכוש בחנות שוב, ממליצה בחום על החנות!!

ברצוני לציין לשבח את הצוות בסניף הרצליה על השרות האדיב ועל המקצועיות חנות עם מבחר ענק של מוצרים במחירים הכי טובים בארץ לסיכום שווה לקנות מהם.

החנות החדשה ממוקמת בראשון לציון. מעבר לעובדה שקניתי אצלם בעבר ואיכות המוצרים גבוהה גם השירות טוב והמחירים טובים מאוד ביחס ליתר השוק. מומלץ ביותר.

לאחר שהתקלקל לי הבלנדר ניגשתי לחנות רדיו אלקטריק בקניון מרום נווה שברמת גן. ראיתי מספר סוגים ולא ידעתי איזה מתאים לי,המוכרים בחנות הסבירו במיקצועיות על כל אחד מהבלנדרים. בסוף בחרתי בבנטון BT7260 לא הייתי בטוח כי זו חברה שאינני מכיר. אני משתמש בבלנדר כבר חודש ימים והוא פשוט מעולה, גם מנוע חזק גם המיכל גדול מומלץ בחום.אם אצטרך בעתיד מוצר חשמלי עכשיו אני יודע לאן ללכת!

לא פאם ראשונה קונה בחנות "רדיו אלקטריק" ברחוב אלנבי פינת מונטפיורי. מודה מאוד לעובדי החנות ,ובמיוחד לעובד בשם זוהר. יותר אנשים כמוהו בין הנותני שירות! תודה רבה! מאוד ממליצה לעשות קניות בחנות זו.

קיבלתי ממיכאל בסניף ביאליק 4 ר"ג של רדיו אלקטריק שירות ידידותי אדיב מהיר בהזמנה ובקניה אבל יותר חשוב מכך היחס נשאר מעולה גם בהחזרת המוצר שזה נדיר .לבקשתי בטלפון דאג מיידית להביא לחנות את המצלמה שביקשתי כך שיכולתי לבצע קנייה מידית .למחרת לאחר שבני שעבורו נרכשה המצלמה רצה לשקול מחדש לדגם אחר ( ללא הפעלת המצלמה ) החזרנו את המצלמה בזיכוי מלא ללא קשיים ובאווירה טובה וכפי שצריכה להיות חווית קניה - כיף לקבל יחס כזה לאחר הקניה אנחנו נחזור למיכאל ולחנות הזו .

הגעתי לחנות רדיו אלקטריק סניף הרצליה בכדי לרכוש בפעם השנייה קומקום. מאוד הייתי מרוצה בקנייה הראשונה הן מהמוצר והן מהשירות האדיב המקצועי והסובלני של המוכרן מוטי. בזכות ההסבר והיחס שקיבלתי בפעם הראשונה חזרתי לרכוש שוב. ממליץ להיכנס ולבקר בחנות. מאור .

קניתי בסניף אלנבי פינת מונטיפיורי מספר פעמים, ובכל פעם השירות הלך והשתפר. בפעם האחרונה גם נתנו לי תמיכה לגבי תפעול מכשיר שלא רכשתי אצלם, יש עומס גדול בחנות, וצריך טיפה סבלנות, המוכרים מקצועים אדיבים וענייניים מאוד! .לא התעצלו והראו לי תפעול של שואב אבק במקום. בקיצור שווה להגיע!!

חיפשתי מכונת גילוח מהסדרה החדשה של פיליפס אבל לא הצלחתי להבין את ההבדלים ביניהם. הגעתי לסניף הרצליה וזכיתי לעזרה אדיבה מהמוכרים ולמחיר שהושווה מיידית למחיר שהופיע בזאפ.

ההזמנה בוצעה בקלות, המוצר הגיע להפתעתי שלושה ימים בלבד לאחר ביצוע ההזמנה. מעבר לזה אין לי מה להוסיף בנושא זה, וכל המוסיף גורע.

חיפשתי רדיו דיסק מתנה שהיה טוב ולא יקר וגם יפה הגעתי לרדיו אלקטריק בסניף אלנבי 95 מהמלצה של חבר קרוב ניגש אלי מנהל החנות בשם לב ולאחר שיחה קצרה מצאתי את מבוקשתי רדיו דיסק לא יקר וטוב וגם יפה היתרשמתי לטובה מהחנות היפה ומהשרות הטוב המהיר והמקצעי של העובדים בחנות ממליץ בחום!!!

קיבלתי אישור טלפוני על קיום המוצר במלאי.הגעתי לסניף החברה בכפר סבא ושם אכן רכשתי את האוזיות שרציתי. חזי, מנהל החנות, נתן לי המלצות הסבר והדרכה מקצועיים ומועילים. אני נהנה מהמוצר כבר מהשמוש הראשון.

רציתי לקנות GPS הלכתי לחנות החשמל הקבועה שלי בקניון מרום נווה ברמת גן וראיתי שהחליפו את הבעלים ועכשיו זה רשת רדיו אלקטריק כלקוח קבוע של החנות הישנה הופתעתי לגלות שהמחירים בחנות החדשה זולים משמעותית לעומת החנות הקודמת. הגעתי לחנות בלי ידע על הGPS המוכרים רועי ושגיא היו אדיבים ובעלי ידע רב על המכשיר הסבירו לי מההתחלה עד הסוף כל מה שהייתי צריך לדעת על הGPS. בקיצור ברור לי שאחזור לקנות שם שוב. אביב וילנר.

חיפשתי מכונה לתספורת ברמה ביתית ולא מצאתי את עצמי מהמבחר שראיתי בזאפ, נכנסתי לחנות רדיו אלקטריק בסניף אלנבי 104 עזר לי בחור מאוד נחמד ומיקצועי בשם אבי ובתוך דקות ספורות מצאתי את מבוקשי מכונה קלה ומצויינת הייחס בחנות הוא פשוט נפלא לשם אני בטוח אחזור להמשיך לקנות.

לאחר ביקורת טובה בזאפ,נכנסתי לסניף רדיו אלקטריק באשדוד,שם נתנו לי שירות ויחס מעולה אלי ורוני,יש לציין שנהנתי מאוד לרכוש בחנות ממליץ בחום לבקר בסניף!!!

הגעתי לראשונה לרדיו אלקטריק אחרי חיפוש בזאפ ושהגעתי לחנות זו שמחתי שמצאתי את החנות הזאת!היחס אדיב ומקצועי,מנהל החנות (שוקי) היה סבלני ואדיב ביותר!מומלץ בחום!!