
הייתי זקוק לטלפון חדש בדחיפות. הגעתי לסניף רננים והנציג בן עזר לי לדייק את הקנייה בצורה נעימה, שקופה וזריזה.

הייתי זקוק לטלפון חדש בדחיפות. הגעתי לסניף רננים והנציג בן עזר לי לדייק את הקנייה בצורה נעימה, שקופה וזריזה.

חייבת לשבח את השירות מאוהד המקסים! בחור אדיב, מקצועי, הסביר לנו הכל עד הפרט הכי קטן, פרגן לבן שלי על המכשיר החדש וכל זאת בצניעות וחוש הומור! כן ירבו נותני שירות כמוהו, ממש חווית קנייה בזכותו!

שירות מדהים! לא פחות. דוד המוכר היה מאוד שירותי . פירט ועזר הרבה מעל המצופה.

היינו בסניף באילת טיפלה בנו ניקול שנתנה לנו יחס אדיב,סבלני ומקצועי מאוד וכמובן המחיר הכי זול באילת.ממולץ מאוד

לא ממליצה. הזמנתי אייפון ואחר כך ביטלתי את ההזמנה כי לא היה את הצבע שרציתי. קודם כל יודעים לקחת כסף. אחר כך לך תחפש אותם אחרי ביטול ההזמנה. פניתי אליהם 5 פעמים כל פעם אמרו שיחזור אליי נציג וכמובן אף אחד לא חזר. לא עונים בטלפונים אף פעם. רדפתי אחריהם 3 שבועות שיחזירו את הכסף. חוצפה שאין לתאר.

רכשנו מכשיר סמסונג s 24 fe. קיבלנו שירות מדהים מניקול, עזרה לנו לעשות השוואות מחירים להתאים צרכים ליכולות המכשיר.

כל החוויות גלישה באתר מעולה הזמנתי לסניף אילת , לבסוף מסיבות כאלו ואחרות ביקשתי לבטל את ההזמנה (עוד לפני בכלל שאספתי את המכשיר והגעתי לאילת) מאותו רגע אין עם מי לדבר ..לא עונים לטלפונים , השירות בוואטסאפ זה אולי מול נציג אבל מרגיש כמו בוט בקיצור חבל …

שרות, זמינות ומחירים הכי טובים. בעמדת המכירה ניקול חמודה מאוד מסרה את כל המידע הנדרש. חוויית קניה מצויינת.

מחירים טובים ויחס מצוין. סניף קרית אתא תמיד יודעים לתת שירות ובפרט הנציג רועי שנמצא כבר הרבה זמן בסניף. תמיד אחזור וארכוש ברשת גו מובייל.

נמרוד היה סופר סבלני, נתן המון טיפים וער לי לרכוש טלפון. יש לו הרבה ידע, ממליצה בחום

שירות מצוין ואדיב. המוכר היה מקצועי והרכישה בוצעה בתחושת אחריות וביטחון. תמיד נחמד לרכוש בגו מובימל

פעם שניה שאני מקבלת שירות ממאור לגבי קנייה של דברים ללימודים אקדמאים שאתחיל בקרוב ואני מאוד מרוצה מהמקצועיות המטורפת, ההסברים, הקליעה למה שאני צריכה ורוצה גם אם יש הגבלה של תקציב. חוץ ממאור קיבלנו בעבר גם שירות מנמרוד שנתן לנו שירות ממש טוב ומקצועי. נחזור ונמשיך לקנות מכם.

אוהד נתן לי שירות מקצועי ואדיב. עזר לי בבחירת המוצר המושלם בשבילי. החברה בסניף אילת מאוד אדיבים וסובלניים אפילו עם כמות האנשים והעומס

שירות מעולה! המליץ ועזר לנו מאוד לבחור את האיירפוד, היה ענייני וזריז, תקתק והיה אפקטיבי

הגעתי לקנות סמארטפון חדש, דוד קיבל אותי ובחריצות עזר לי בכל מה שביקשתי. שירות מהיר ואדיב.

קנינו לאמא שלי טלפון חדש samsung a56. לאחר שבועיים היא מקבלת התראה שנכנסו לחשבון סמסונג שעל הטלפון. הסתכלתי בטלפון וגילתי שבכלל יש עליו משתמש של מישהו מאינדונזיה. אי אפשר להתנתק מהחשבון מאינדונזיה כי אין סיסמא, ובעצם כל הטלפון וכל הסמסמאות שהיו שמורות על הטלפון על ידי סמסונג הלכו והיינו צריכים לשנות אותם. אין שום פריצה של דבר כזה, הדרך היחידה שזה יכול לקרות בה זה אם הם מכרו טלפון יד שנייה מאינדונזיה. ניסנו להתקשר להם לתמיכה הטכנית ושלושה פעמיים הם ניתקו לנו בפרצוף אחרי שחיכנו מעל 17 דקות. בושה וחרפה של חברה על תיקנו שום דבר משם

אריאל נתן לנו שירות לעילא ולעילא: מקצועי, סבלני, מסביר פנים ומרגיע. נאלצנו לשהות בחנות הרבה זמן כי לא ניתן היה להעביר נתונים ממכשיר ישן לחדש, ואריאל עזר בסבלנות אין קץ עד לשביעות רצוננו המלאה 😊

באנו לרכוש 2 טלפונים ורובוט שואב-שוטף ולצערנו לא היה במלאי אחד הטלפונים והשואב-שוטף... הנציג שטיפל בנו (ים) היה מאוד אדיב, עזר לנו להמשיך ולחפש את המוצרים ולמרות החוסר במלאי - יצאנו עם חוויה טובה - נחזור שוב לים בהמשך - תודה!

הגישה של המוכרים הייתה כאילו באת לבקש מהם כסף. ביטלתי את ההזמנה. הייתה חוויה לא נעימה.

ניקול טיפלה בנו היום בסניף חייבת להגיד עליה כמה מילים, תענוג להגיע למקום כזה שיש בו עובדת שיש לה המון סבלנות כלפי הלקוחות בנתינת שירות על הצד הטוב ביותר

נמרוד מסניף דיזינגוב סנטר, נתן לי שירות נהדר עם הסבר מקצועי וטוב. בסבר פנים יפה סובלנות. ממליץ בחום לבקר ןלקנות ממנו ובכל מהצוות המהמם במקום!!!

קיבלתי שירות ממאור, עזר בבחירת מכשיר טלפון וענה לשאלות. היה נעים בחנות והוא נתן שירות טוב ונעים

מאור המוכר נתן לי שירות מצוין, רגוע ועזר ממש, הישרות היה נהדר וכמובן שאחזור שוב

אוהד מגומובייל היה מאוד סבלני וסייע לי ברכישה מהירה וטובה. המחיר גם היה אטרקטיבי מאוד.

אוהד היה אדיב ומקצועי. הגעתי עם בקשה לטלפון חדש ותקציב והוא הציע לי כמה אפשרות והסביר לי את השוני יהיתרונות בכל אחד. הרגשתי שהוא אמיתי ומכווין אותי לצורך שלי