שירות לקוחות הכי נורא שאי פעם נתקלתי בו, להתרחק
בקצרה מאוד: קיבלתי מסך מחשב רטוב ובשביל שהם יחליפו לי אותו הם ביקשו שאחכה 4 ימים בבית כי השליח יכול להגיע מתי שהוא רוצה והוא לא מתאם מראש, והם לא קשורים אליהם. בקיצור אפס אחריות מצד באג לגבי השליחים שלהם.
תגובת החנות
עלמה שלום
הרשי לי להתנצל על חווית השירות המתוארת בפנייתך,
יחד עם זאת חשוב לי לציין שמהרגע שפנית אלינו לאחר קבלת המסך עשינו את המיטב כדי להגיע אליך בהקדם ולאסוף את המסך ממך, כמו כן זיכינו אותך לבקשתך.
קיבלת את המסך בתאריך 29.12.21 וכבר בתאריך 02.01.22, לאחר איסוף קיבלת עליו זיכוי כספי כאשר יומים מתוך זה היה שישי שבת.
טופלת באופן המקצועי ביותר וללא עיכובים.
בברכה
צוות שירות הלקוחות, באג מולטיסיסטם.