
שירות אדיב מקצועי וענייני, שמים לב לפרטים הקטנים, קיבלתי מענה גם לאחר הרכישה, אפילו רשמו לי מחדש את פרטי האחריות על החשבונית.

שירות אדיב מקצועי וענייני, שמים לב לפרטים הקטנים, קיבלתי מענה גם לאחר הרכישה, אפילו רשמו לי מחדש את פרטי האחריות על החשבונית.

המשלוח הגיע ארוז מעולה, במהירות, ותהליך ההזמנה היה מאוד פשוט לתפעול! מרוצה מאוד, תודה לכם!

אתר ידידותי ומחיר טוב, קיבלתי שרות מהיר ומצוין. המוצר הגיע תוך יומיים ארוז למופת. חוויית קנייה מצוינת ומומלצת

אתר ידידותי ונוח. מחיר הוגן. שירות מהיר. תוך יומיים המוצר היה בבית. התקבל ארוז הרמטית. שמור היטב מפני הטלטולים שבדרך. כל הכבוד לחנות. חווית קנייה מצוינת!

שירות מעולה - משלוח מהיר - חלקים איכותיים . קונה שם שוב ושוב ושוב .... אקנה בהחלט בעתיד . עודד.

קניה דרך אתר קלה ונוחה. גם קיבלתי מוצר תוך כמה ימים. לא היה הכי זול בין חנויות בזאפ.

אחלה שירות ואחלה מחיר, משלוח מהיר ממש, מוצר נראה לי שאקנה מהם שוב גם בפעם הבאה

המשלוח הגיע מהר, אחלה מוצר, צריך להדליק על מקסימום כמה שעות והריח עובר. תודה רבה

הקניה נערכה טלפונית, השירותיות גבוהה עם מתן הסבר על הדגמים השונים . המשלוח הגיע במהירות תוך 3 ימי עסקים . המוצר לשביעות רצוני .

לצערי, חוות הדעת שלי שלילית לחלוטין יש בידי תמונות והסרטה לאימות דברי רכשנו מיקסר קנווד באתר שלהם מדובר במיקסר של 1400 וואט בשימוש הראשון אחרי 10 דקות לישה של בצק המכשיר הפפסיק לעבוד החנות מסרבת לקבל אחריות על מוצר לא תקין שיצא מרשותה הם טוענים כי אסור לעשות בצק מעל קילו עשינו 2 קג אך זה לא מצדיק קלקלול המכשיר ב-10 דקות הראשונות של השימוש.
גברת נכבדה, ככל שאנו מצטערים לקבל "משוב שלילי" מכל לקוח שלנו, אני חייב להסב את תשומת ליבך לכך שהמשוב שלך שגוי ומוטעה ואיננו במקומו. ראשית, את רושמת בפירוש ובכנות באתרים שונים שגם בהם כתבת ביקורת שלילית עלינו, שהתקלה נגרמה על ידכם והיא תוצאה של שימוש לא נכון. את אפילו נוקבת בכמות הקמח שהשתמשת בו - שהיא כפולה מהמותר עפ"י הוראות השימוש של החברה היבואנית. זו חבלה גבירתי, לא תקלה. שנית, את טוענת ש"החנות מסרבת לקבל אחריות על מוצר לא תקיןן שיצא מרשותה" אז כבר ראינו שהחלק השני אינו נכון - המוצר יצא מרשותנו כשהוא תקין לחלוטין, ונשבר כתוצאה של פעולה אסורה שאתם ביצעתם,בניגוד להוראות ההפעלה. מאצלנו המוצר יצא תקין לחלוטין. ובנוסף, לא טרחת לציין שמנהל החנות, הציע לכם כמה פעמים תיקון ללא חיוב, במעבדות החברה, בסמוך למקום מגורייך. וזאת לפנים משורת הדין הודות לקשרי מסחר הוגנים במשך שנים רבות, למרות שמדובר בשבר וחבלה שכלל אינה מכוסה במסגרת האחריות. את כל אלה לא ציינת. רק טענת "שהחנות מסרבת לקחת אחריות" - זה ממש לא נכון ולא ראוי. חג אורים שמח!

החיפוש באתר היה פשוט וברור, ההזמנה הייתה קלה ומהירה, קיבלתי עדכונים על המשלוח והשליח הגיע מהר ובדיוק כפמו שהובטח. היה מצויין.

שירות לקוחות מעל ומעבר. באותו יום שביצעתי את ההזמנה באתר התקשרו אליי לוודא שהמוצרים תואמים למכשיר שיש לי בבית לפני שמכינים לי את ההזמנה.

מצאתי באינטרנט. האתר ברור וקל לשימוש. אישרתי תשלום טלפונית. השרות היה מהיר ומצוין. ביקשתי משלוח אקספרס וקיבלתי את המוצר למחרת בבוקר.

שרות מעולה, אספקה מהירה. רציתי מוצר אחד, ובטעות הזמנתי שניים, באדיבות בטלו את המוצר השני, ודאגו לחיוב נכון. ממליץ בחום.

שירות מעולה , דיברתי עם החנות טלפונית שעזרו לי לבחור את המכשיר הנכון עבורי. לאחר מכן עשיתי איסוף עצמי , הזמנה היתה מוכנה תוך שעתיים מהרגע שהזמנתי.

רכשנו דרך האינטרנט. אתר נוח. המשלוח הגיע תוך זמן קצר. המחיר היה זול משמעותית מהמחיר בחנות אחרת.

שרות אדיב מקצועי מהיר. קיבלתי את המוצר תוך יומיים בימים האלה זה לא מובן מאליו תודה רבה

זמינות החנות, המקצועיות ושליחת המוצר הייתה פשוט יוצאת מן הכלל. הרדיאטור היה זול יחסית למקומות אחרים, בעל החנות התקשר אליי ובאדיבות נתן שירות נעים, המוצר הגיע אליי תוך יומיים מהמרכז לצפון ! לא האמנתי שזה המשלוח של הרדיאטור.. תודה על הכל.

גם כשעשיתי את ההזמנה ודיברתי עם השירות לפני השלמת ההזמנה סרבו לפנות את המוצר הישן למרות שזה מתחייב על פי חוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי וגם שלחו לי מיקרו בצבע כסף מבלי שבחרתי באפשרות הזו (בקנייה עצמה לא צויין שהמוצר בצבע כסף ועד עכשיו לא מצויינת אפשרות כזאת)
מצער לקרוא ביקורת כל כך לא הוגנת. קיים אצלינו באתר 2 מיקרוגלים סאוטר דגם MW4423 שאותו רכשה הלקוחה. כל אחד מהם עם סיומת שונה ובצילום שונה. בסיומת S ( סילבר / כסוף / silver) שאותה בחרה הלקוחה עם תמונה להמחשה של מיקרוגל כסוף . ובסיומת W ( לבן / white ) עם תמונה להמחשה של מיקרוגל בצבע לבן. הלקוחה בחרה מיקרוגל עם הסיומת S שמשמעותו סילבר / כסוף ועם תמונה להמחשה של מיקרוגל כסוף . ומתלוננת למה קיבלה בצבע כסוף ? ולגבי פינוי מוצר ישן - כמובן שחנות "המאיר" מתנהלת ומחויבת לחוק ובכללו חוק פינוי פסולת . הלקוחה בקשה לספק את המוצר במהירות מירבית ולפנות את המכשיר הישן. הוסבר ללקוחה שבאם רוצים פינוי של המוצר הישן, זמן האספקה יעמוד על כ7 ימי עבודה מכיוון שהנ"ל יבוצע ע"י חברת המשלוחים של היבואן. ואילו באם המוצר ישלח ישירות ע"י חברת המשלוחים שלנו של המוצרים "הקטנים" זמן האספקה יהיה מהיר בהרבה. הלקוחה בחרה באופציה של המשלוח המהיר יותר , והודיע שהיא תסתדר עם הפינוי בכוחות עצמה. המוצר סופק ללקוחה כ24 שעות לאחר ביצוע ההזמנה. באמת, אנחנו לא מבינים מדוע הלקוחה בחרה להתלונן

אני מכיר את חנות המאיר שנים רבות. זו פעם ראשונה שרכשתי בחנות האונליין ונהנתי מחוויית הקנייה. מגוון מוצרים, מחירים הוגנים ומשלוח מהיר

קיבלתי את המוצר מהר מאוד, עד דלת ביתי, בדיוק מה שהזמנתי, אני מרוצה, תודה רבה!

שירות מהיר מאוד. הזמנתי ביום ג כבר ביום ה המוצר המתין בנקודת האיסוף. נראה מוצר איכותי.

הזמנתי ברשת. המוצר הגיע בתוך 5 ימים , היה חדש לחלוטין לשביעות רצוני המלאה. זאת לא הפעם הראשונה שאני רוכש מוצרים בהמאיר ותמיד העיסקה מתבצעת לשביעות רצוני המלאה.

ואווו מקום מצוין!!! קניתי מהם בתאריך 22/10/23 מייבש כביסה תוך יומיים זה הגיע אלי ללא תוספת תשלום , השירות שקבלתי היה עם הרבה סבלנות (היה לי בעיה עם האשראי ) והנציג שדיבר איתי היה מאוד סבלני ונחמד הסביר לי איך להשתמש במוצר ואיך כדאי להשתמש! 🙏 ממליץ מאוד!! ברור שאקנה שם שוב!!🙏

שרות סופר מהיר ויעיל, חמות ותיקה עם תודעת שירות טובה, מאורגנת להפליא. מגוון רחב של מוצרים.