
שירות מעולה מוצר פצצה ממליץ בחום על החנות באו לקראתי בכל מה שהם יכלו ומעבר אני מרוצה

שירות מעולה מוצר פצצה ממליץ בחום על החנות באו לקראתי בכל מה שהם יכלו ומעבר אני מרוצה

השירות בחנות היה מצוין. הנציגים היו אדיבים ומקצועיים, והם עזרו לי לבחור את האוזניות המתאימות ביותר עבורי. הם גם עזרו לי להגדיר את האוזניות והסמארטפון שלי לעבודה יחד. מאוד מרוצה אחזור בטוח שוב

אני מאוד מרוצה מהרכישה שלי, ואני ממליץ בחום על חנות בסט סייל לכל מי שמחפש טלפון חכם או מוצר אלקטרוני אחר.

אני רוצה להודות לחנות בסט סייל, שבה רכשתי את המכשיר. השירות בחנות היה מצוין. הנציגים היו אדיבים ומקצועיים, והם עזרו לי לבחור את המכשיר המתאים ביותר עבורי. הם גם עזרו לי להגדיר את המכשיר ולהתקין את האפליקציות שרכשתי.

אני רוצה להמליץ בחום על חנות בסט סייל, שם רכשתי לאחרונה טאבלט Samsung Galaxy Tab A8 10.5 SM-X200 64GB 4GB RAM Wi-Fi סמסונג. השירות בחנות היה פשוט מעולה. הצוות היה אדיב ומקצועי, והם עזרו לי לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלי.

המלצה ל-בסט סייל אני רוצה להמליץ בחום על חנות בסט סייל, שם קניתי לאחרונה את הטלפון RIDMI 12. השירות בחנות היה מצוין. הצוות היה אדיב ומקצועי, והם עזרו לי לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלי. המוצר עצמו הוא פשוט נהדר. הוא איכותי, בעל מפרט מתקדם, והוא בהחלט שווה את המחיר. אני מאוד מרוצה מהרכישה שלי, ואני ממליץ בחום על בסט סייל לכל מי שמחפש מוצר איכותי במחיר משתלם.

שלילי, בדקתי טלפונית שאפשר להגיע לרכוש 2 שואבי אבק. כשהגעתי ביקשו תוספת תשלום של 200 שח על מוצר שני זהה.

קניתי טלפון samsung A53 שהתקלקל אחרי כ3 חודשים, לקח לחנות חודש וחצי עד שאספו אותו, כל יום התקשרתי לחנות וסק של אחריות, בסוף החזירו לי אותו בדואר בטענה שאין אחריות כי ניסיתי לתקן באופן פרטי כי לא יכולתי לחכות להם יותר ואין להם נקודת מסירה, בתיקון שעשיתי באופן פרטי אמרו לי שזה קורה הרבה לדגם הזה בשדרוג תוכנה וטלפון נתקע ולא ניתן להדליק אותו שוב
הלקוח טען שיש בעיה במכשיר אך שכח לציין שנתן למעבדה חיצונית לפתוח את המוצר ולנסות לטפל בו , לצערנו כאשר פותחים את המוצר ולא דרך האחריות המוצר יוצא ממסגרת האחריות , אין לנו שום יכולת לעזור בנושא ברגע שנעשה דבר כזה . אם הלקוח היה מפקיד את המוצר אצל היבואן בצורה מסודרת ולא מנסה לסדר בשום מקום היה מקבל שירות מעולה !

גרוע ביותר,ממש לא מומלץ! קניתי אצלם נייד S20 כאשר טענו שהוא חדש לגמרי . לצערי הוחלף אחרי 24 שעות בגלל תקלה . גם במכשיר השני התגלתה תקלה ,לא הסכימו לזכות אותי. המכשיר נשלח לתיקון עם המתנה של כמעט שלושה שבועות ללא מכשיר חילופי. בסוף הם אמרו שהכל תקין ונתקעתי עם מכשיר תקול .חוויה מאוד מתסכלת .
הלקוח רכש מכשיר חדש ואכן הייתה בו תקלה ולכן קיבל חדש מיידית במקום , לגבי המכשיר השני הלקוח טוען שיש לו תקלה שרק הוא יודע עליה , לאחר 3 שבועות שלמים שהמכשיר היה במעבדה וכמה אנשי מקצוע ניסו להבין את התקלה שאותה הלקוח טען שיש , נמצא כי המכשיר תקין לחלוטין ואין לו שום דבר, במידה ואין שום תקלה למכשיר כמובן שלא נוכל לזכות את העסקה בלי שום סיבה, הלקוח כמו כל לקוחותינו קיבל שירות מעולה !

אם לא רוצים לקנות בנוסף למוצר גם חבילות: זכוכית לטלפון, כיסוי, מתן-עדיף לבחור חנות אחרת. הם מוכרים רק הכל ביחד- או אין צבע שאתה רוצה))

רכשתי אפל ווטש 8 במחיר הוגן. קיבלתי שירות מצויין עם המון ידע וסבלנות. בהחלט שאמליץ לאנשים לרכוש אצלהם ואשמח לרכוש מוצרים נוספים כשאצטרך😃 תודה רבה למיכאל ולסיימון המקסימים על השירות האדיב🙏

לא הייתי מרוצה. באתי לקנות אייפון 13חדש. באתר כתוב שהם מוכרים אייפונים חדשים וכשהגעתי הביתה גיליתי בקבלה שמכרו לי אייפון מאוקטב רק אחרי שחזרתי לחנות כמה פעמים החליפו לי לחדש. תיזהרו!!!!

קיבלנו שרות למופת ממיכאל,מיקי, עם יחס אישי ואיכפתי, עם המון סבלנות ורצון טוב. פינה לנו זמן וישב איתנו שעות כדי שנצא מרוצים ומסופקים. הגענו בשל בעיה במכשיר ויצאנו עם מכשיר חדש וחיוך חברי ועם עצות שיחסכו לנו זמן וכסף. תודה עבור הטיפול המסור. אין עליכם! ממליצים בחום

מחירים נוחים, מוכרים מיומנים ומהימנים: מסבירים בסבלנות. כשיש בעייה יש למי לפנות ונענים בהקדם. מיקי הוא זה שנתן לנו שירות יוצא מן הכלל.

קיבלתי שרות מעולה ! יעיל ואדיב מוכר בשם מיקי עזר לי להחליט ויצאתי ללא ספקות !

ההזמנה הכל זרם, קיבלתי את המוצר מהר והכל היה מצוין. כאשר פתחתי את החבילה ראיתי שחסר לי מגן אחורי אשר שילמתי וחויבתי עליו. כל הפניות שלי להחזר בכל הדרכים שזה טלפון, מיילים, השארת הודעות באתר. אף אחת מהן לא נענתה. יוצא שחייבו אותי יותר ונתנו לי פחות וכנראה אין שם עם מי לדבר.

אבקש לציין את השירות המדהים שקיבלתי מצוות החנות ובמיוחד את תומר ורמון שירות 100 מקצועי 100 אדיבות 100 מחיר 100 סבלנות 100 תומר אדם מדהים ,כן ירבו כמותו נכס לכל חברה וארגון, עזר לי בבחירת המוצר שיאומי פרו X5 העביר לי את כול הנתונים מהטלפון הקודם לטלפון החדש אשמח לקבל כזה שירות בכל מקום שאליו אגיע אמליץ בחום לקנייה במקום כזה

התקשרתי לחנות בנוגע לגלקסי ס23 אולטרה שאלתי איזה צבעים יש אמרו לי שיש את הכל שהגעתי לחנות המוכר אמר שיש רק ורוד (כבר פעם אולי רביעית שאני קונה מהם מכשיר וכל פעם קורה את אותו המקרה) הסברתי לו שהתקשרתי לפני חצי שעה ואמרו לי שיש את כל הצבעים אמר לי מכרנו את הכל אמרתי לו שזה לא הגיוני שתוך חצי שעה הכל נמכר לטענתו לא הייתה לו תשובה ואמר לי זה מה שיש לי אחרי מחשבות רבות החלטתי לקחת את הורוד בלת ברירה ביקשתי שיוציא לי חשבונית עבור הבן אדם שאני קונה לו את המכשיר אמר לי שלא ניתן להוציא חשבונית על שם אחר רק על שם הקונה שנמצא בחנות פיזית הרתיח אותי מעצבים השירות וביקשתי מנהל אמר לי שהוא מנהל בצורה מזלזלת כאילו הם לא רוצים באמת למכור ממש לא ממליץ שירות לא טוב

בסט סייל, הינה חנות עם צוות רואי לציון, תודעת שרות גבוהה, אמינות בשרות ורצון טוב לסייע ככל האפשר. יישר כוח מיכאל.

יש בחנות של בסט,סייח בראשון בחור שבשיחה עזר לי לפתור תקלה שהטלפון לא נדלק נשאר איתי על הקו עד שאדאג שהטלפון עובד ונדלק וואללה שירוט כזה לא נראה בה בישראל תודה רבה

היום בשעות הבוקר קניתי טלפון של שיומי 12 פלוס ולאחר כשעתיים שהגעתי הביתה הופתעתי שסבתי קנתה לי אייפון חדש דיבתי עם החנות וקיבלתי זיכוי במקום עם הפחתה של מגן מסך ודמי ביטול בסהכ מרוצה מהתנהלות של החנות

רכשתי ב best cell כבר מספר מכשירים לכל המשפחה במהלך כמה שנים ותמיד קיבלתי שירות מקצועי,אמין,אדיב וסבלני ביותר.המלצת הצוות היתה בהתאם לצרכים האמיתיים שלי ולא ניסו לשכנע לרכוש מכשירים יקרים יותר ללא סיבה ואף להיפך.המחירים תמיד יותר נמוכים ממקומות אחרים ותמיד אצל כמה נציגים שונים שפגשתי זכיתי ליחס אישי וסבלני וקיבלתי הסברים ועזרה בחשיבה מה הכי נכון לי לרכוש. חוזרת רק לשם תמיד וממליצה בחום.

רכשתי היום סמסונג M53. המחיר מצוין והשירות מקצועי, לא "דוחף" ואדיב. חנות מומלצת, מיקום נוח וחניה זמינה

קניתי אייפון 14 פרו ועשיתי החלפה על המכשיר הישן שלי מחיר הוגן שירות מעולה אלופים

חנות ברמה מאוד גבוהה , שירות נהדר . חנות מאוד גדולה ומרווחת ובהחלט אשוב לשם בפעמים הבאות שלי