מפרסם ב-zap מאז 2016

BestCell - עמוד 15

סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)

4.09 / 5 ממוצע מבוסס על 45 חוות דעת מ-12 החודשים האחרונים
בעלים: בסט סייל סלולר בע"מ
נמצאו 1313 חוות דעת גולשים על Best Cell Celular
dan see
dan see
13.11.2023
מוצר שנרכש: galaxy tab s6

שירות מעולה מוצר פצצה ממליץ בחום על החנות באו לקראתי בכל מה שהם יכלו ומעבר אני מרוצה

חוות הדעת עזרה לכם?
רובין דניאל
רובין דניאל
09.11.2023
מוצר שנרכש: 2 air pods

השירות בחנות היה מצוין. הנציגים היו אדיבים ומקצועיים, והם עזרו לי לבחור את האוזניות המתאימות ביותר עבורי. הם גם עזרו לי להגדיר את האוזניות והסמארטפון שלי לעבודה יחד. מאוד מרוצה אחזור בטוח שוב

חוות הדעת עזרה לכם?
אוריין קורן
אוריין קורן
09.11.2023
מוצר שנרכש: xiaomi X5 pro

אני מאוד מרוצה מהרכישה שלי, ואני ממליץ בחום על חנות בסט סייל לכל מי שמחפש טלפון חכם או מוצר אלקטרוני אחר.

חוות הדעת עזרה לכם?
haym shelek
haym shelek
07.11.2023
מוצר שנרכש: Samsung Galaxy M33 SM-M33

אני רוצה להודות לחנות בסט סייל, שבה רכשתי את המכשיר. השירות בחנות היה מצוין. הנציגים היו אדיבים ומקצועיים, והם עזרו לי לבחור את המכשיר המתאים ביותר עבורי. הם גם עזרו לי להגדיר את המכשיר ולהתקין את האפליקציות שרכשתי.

חוות הדעת עזרה לכם?
יגאל
יגאל
06.11.2023
מוצר שנרכש: טאבלט Samsung Galaxy Tab A8 10.5 SM-X200 64GB 4GB RAM Wi-Fi סמסונג

אני רוצה להמליץ בחום על חנות בסט סייל, שם רכשתי לאחרונה טאבלט Samsung Galaxy Tab A8 10.5 SM-X200 64GB 4GB RAM Wi-Fi סמסונג. השירות בחנות היה פשוט מעולה. הצוות היה אדיב ומקצועי, והם עזרו לי לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלי.

חוות הדעת עזרה לכם?
gerykoban
gerykoban
06.11.2023
מוצר שנרכש: REDMI 12

המלצה ל-בסט סייל אני רוצה להמליץ בחום על חנות בסט סייל, שם קניתי לאחרונה את הטלפון RIDMI 12. השירות בחנות היה מצוין. הצוות היה אדיב ומקצועי, והם עזרו לי לבחור את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלי. המוצר עצמו הוא פשוט נהדר. הוא איכותי, בעל מפרט מתקדם, והוא בהחלט שווה את המחיר. אני מאוד מרוצה מהרכישה שלי, ואני ממליץ בחום על בסט סייל לכל מי שמחפש מוצר איכותי במחיר משתלם.

חוות הדעת עזרה לכם?
נועם
נועם
03.10.2023
מוצר שנרכש: שואב אבק דייסון V12

שלילי, בדקתי טלפונית שאפשר להגיע לרכוש 2 שואבי אבק. כשהגעתי ביקשו תוספת תשלום של 200 שח על מוצר שני זהה.

חוות הדעת עזרה לכם?
Or
Or
12.09.2023
מוצר שנרכש: sumsung A53

קניתי טלפון samsung A53 שהתקלקל אחרי כ3 חודשים, לקח לחנות חודש וחצי עד שאספו אותו, כל יום התקשרתי לחנות וסק של אחריות, בסוף החזירו לי אותו בדואר בטענה שאין אחריות כי ניסיתי לתקן באופן פרטי כי לא יכולתי לחכות להם יותר ואין להם נקודת מסירה, בתיקון שעשיתי באופן פרטי אמרו לי שזה קורה הרבה לדגם הזה בשדרוג תוכנה וטלפון נתקע ולא ניתן להדליק אותו שוב

תגובת החנות

הלקוח טען שיש בעיה במכשיר אך שכח לציין שנתן למעבדה חיצונית לפתוח את המוצר ולנסות לטפל בו , לצערנו כאשר פותחים את המוצר ולא דרך האחריות המוצר יוצא ממסגרת האחריות , אין לנו שום יכולת לעזור בנושא ברגע שנעשה דבר כזה . אם הלקוח היה מפקיד את המוצר אצל היבואן בצורה מסודרת ולא מנסה לסדר בשום מקום היה מקבל שירות מעולה !

חוות הדעת עזרה לכם?
Paul
Paul
06.09.2023
מוצר שנרכש: SAMSUNG S20

גרוע ביותר,ממש לא מומלץ! קניתי אצלם נייד S20 כאשר טענו שהוא חדש לגמרי . לצערי הוחלף אחרי 24 שעות בגלל תקלה . גם במכשיר השני התגלתה תקלה ,לא הסכימו לזכות אותי. המכשיר נשלח לתיקון עם המתנה של כמעט שלושה שבועות ללא מכשיר חילופי. בסוף הם אמרו שהכל תקין ונתקעתי עם מכשיר תקול .חוויה מאוד מתסכלת .

תגובת החנות

הלקוח רכש מכשיר חדש ואכן הייתה בו תקלה ולכן קיבל חדש מיידית במקום , לגבי המכשיר השני הלקוח טוען שיש לו תקלה שרק הוא יודע עליה , לאחר 3 שבועות שלמים שהמכשיר היה במעבדה וכמה אנשי מקצוע ניסו להבין את התקלה שאותה הלקוח טען שיש , נמצא כי המכשיר תקין לחלוטין ואין לו שום דבר, במידה ואין שום תקלה למכשיר כמובן שלא נוכל לזכות את העסקה בלי שום סיבה, הלקוח כמו כל לקוחותינו קיבל שירות מעולה !

חוות הדעת עזרה לכם?
olgalipov02
olgalipov02
05.09.2023
מוצר שנרכש: Samsung galaxy s20 FE

אם לא רוצים לקנות בנוסף למוצר גם חבילות: זכוכית לטלפון, כיסוי, מתן-עדיף לבחור חנות אחרת. הם מוכרים רק הכל ביחד- או אין צבע שאתה רוצה))

חוות הדעת עזרה לכם?
Talia Davidson
Talia Davidson
28.08.2023
מוצר שנרכש: APPLE WATCH 8 41 MM GPS

רכשתי אפל ווטש 8 במחיר הוגן. קיבלתי שירות מצויין עם המון ידע וסבלנות. בהחלט שאמליץ לאנשים לרכוש אצלהם ואשמח לרכוש מוצרים נוספים כשאצטרך😃 תודה רבה למיכאל ולסיימון המקסימים על השירות האדיב🙏

חוות הדעת עזרה לכם?
einavgolan88
einavgolan88
22.08.2023
מוצר שנרכש: אייפון 13

‏לא הייתי מרוצה. באתי לקנות אייפון 13חדש. באתר כתוב שהם מוכרים אייפונים חדשים וכשהגעתי הביתה גיליתי בקבלה ‏שמכרו לי אייפון מאוקטב רק אחרי שחזרתי לחנות כמה פעמים החליפו לי לחדש. תיזהרו!!!!

חוות הדעת עזרה לכם?
ilana.zinn
ilana.zinn
16.08.2023
מוצר שנרכש: samsung s20 5g

קיבלנו שרות למופת ממיכאל,מיקי, עם יחס אישי ואיכפתי, עם המון סבלנות ורצון טוב. פינה לנו זמן וישב איתנו שעות כדי שנצא מרוצים ומסופקים. הגענו בשל בעיה במכשיר ויצאנו עם מכשיר חדש וחיוך חברי ועם עצות שיחסכו לנו זמן וכסף. תודה עבור הטיפול המסור. אין עליכם! ממליצים בחום

חוות הדעת עזרה לכם?
navtch25
navtch25
13.08.2023
מוצר שנרכש: פלאפון סמסונג 20 אולטרא

מחירים נוחים, מוכרים מיומנים ומהימנים: מסבירים בסבלנות. כשיש בעייה יש למי לפנות ונענים בהקדם. מיקי הוא זה שנתן לנו שירות יוצא מן הכלל.

חוות הדעת עזרה לכם?
davidgoco2021
davidgoco2021
06.08.2023
מוצר שנרכש: Samsung s10

קיבלתי שרות מעולה ! יעיל ואדיב מוכר בשם מיקי עזר לי להחליט ויצאתי ללא ספקות !

חוות הדעת עזרה לכם?
nahary
nahary
25.07.2023
מוצר שנרכש: טלפון סמסונג

ההזמנה הכל זרם, קיבלתי את המוצר מהר והכל היה מצוין. כאשר פתחתי את החבילה ראיתי שחסר לי מגן אחורי אשר שילמתי וחויבתי עליו. כל הפניות שלי להחזר בכל הדרכים שזה טלפון, מיילים, השארת הודעות באתר. אף אחת מהן לא נענתה. יוצא שחייבו אותי יותר ונתנו לי פחות וכנראה אין שם עם מי לדבר.

חוות הדעת עזרה לכם?
eliram.erlichins
eliram.erlichins
20.07.2023
מוצר שנרכש: XIAOMI POCO X5 PRO 250GB/8RAM

אבקש לציין את השירות המדהים שקיבלתי מצוות החנות ובמיוחד את תומר ורמון שירות 100 מקצועי 100 אדיבות 100 מחיר 100 סבלנות 100 תומר אדם מדהים ,כן ירבו כמותו נכס לכל חברה וארגון, עזר לי בבחירת המוצר שיאומי פרו X5 העביר לי את כול הנתונים מהטלפון הקודם לטלפון החדש אשמח לקבל כזה שירות בכל מקום שאליו אגיע אמליץ בחום לקנייה במקום כזה

חוות הדעת עזרה לכם?
נתנאל
נתנאל
17.07.2023
מוצר שנרכש: Galaxy s23 ultra

התקשרתי לחנות בנוגע לגלקסי ס23 אולטרה שאלתי איזה צבעים יש אמרו לי שיש את הכל שהגעתי לחנות המוכר אמר שיש רק ורוד (כבר פעם אולי רביעית שאני קונה מהם מכשיר וכל פעם קורה את אותו המקרה) הסברתי לו שהתקשרתי לפני חצי שעה ואמרו לי שיש את כל הצבעים אמר לי מכרנו את הכל אמרתי לו שזה לא הגיוני שתוך חצי שעה הכל נמכר לטענתו לא הייתה לו תשובה ואמר לי זה מה שיש לי אחרי מחשבות רבות החלטתי לקחת את הורוד בלת ברירה ביקשתי שיוציא לי חשבונית עבור הבן אדם שאני קונה לו את המכשיר אמר לי שלא ניתן להוציא חשבונית על שם אחר רק על שם הקונה שנמצא בחנות פיזית הרתיח אותי מעצבים השירות וביקשתי מנהל אמר לי שהוא מנהל בצורה מזלזלת כאילו הם לא רוצים באמת למכור ממש לא ממליץ שירות לא טוב

חוות הדעת עזרה לכם?
runa260458
runa260458
09.07.2023
מוצר שנרכש: Oneplus 11

בסט סייל, הינה חנות עם צוות רואי לציון, תודעת שרות גבוהה, אמינות בשרות ורצון טוב לסייע ככל האפשר. יישר כוח מיכאל.

חוות הדעת עזרה לכם?
Raffat
Raffat
02.07.2023
מוצר שנרכש: אייפון 14

יש בחנות של בסט,סייח בראשון בחור שבשיחה עזר לי לפתור תקלה שהטלפון לא נדלק נשאר איתי על הקו עד שאדאג שהטלפון עובד ונדלק וואללה שירוט כזה לא נראה בה בישראל תודה רבה

חוות הדעת עזרה לכם?
Or
Or
02.07.2023
מוצר שנרכש: נוט 12 פלוס

היום בשעות הבוקר קניתי טלפון של שיומי 12 פלוס ולאחר כשעתיים שהגעתי הביתה הופתעתי שסבתי קנתה לי אייפון חדש דיבתי עם החנות וקיבלתי זיכוי במקום עם הפחתה של מגן מסך ודמי ביטול בסהכ מרוצה מהתנהלות של החנות

חוות הדעת עזרה לכם?
חגית
חגית
29.06.2023
מוצר שנרכש: אייפון se

רכשתי ב best cell כבר מספר מכשירים לכל המשפחה במהלך כמה שנים ותמיד קיבלתי שירות מקצועי,אמין,אדיב וסבלני ביותר.המלצת הצוות היתה בהתאם לצרכים האמיתיים שלי ולא ניסו לשכנע לרכוש מכשירים יקרים יותר ללא סיבה ואף להיפך.המחירים תמיד יותר נמוכים ממקומות אחרים ותמיד אצל כמה נציגים שונים שפגשתי זכיתי ליחס אישי וסבלני וקיבלתי הסברים ועזרה בחשיבה מה הכי נכון לי לרכוש. חוזרת רק לשם תמיד וממליצה בחום.

חוות הדעת עזרה לכם?
Alan
Alan
21.06.2023
מוצר שנרכש: SAMSUNG M53

רכשתי היום סמסונג M53. המחיר מצוין והשירות מקצועי, לא "דוחף" ואדיב. חנות מומלצת, מיקום נוח וחניה זמינה

חוות הדעת עזרה לכם?
Iuval
Iuval
20.06.2023
מוצר שנרכש: אייפון 14 פרו

קניתי אייפון 14 פרו ועשיתי החלפה על המכשיר הישן שלי מחיר הוגן שירות מעולה אלופים

חוות הדעת עזרה לכם?
ayalaeli9080
ayalaeli9080
19.06.2023
מוצר שנרכש: S22 ultra

חנות ברמה מאוד גבוהה , שירות נהדר . חנות מאוד גדולה ומרווחת ובהחלט אשוב לשם בפעמים הבאות שלי

חוות הדעת עזרה לכם?
ראשון
דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון