
אתחיל שבפעם הבאה שארכוש מכשיר חשמלי זה רק דרך עומר. קיבלתי מענה מקצועי וסבלני לכל שאלותיי והדובדבן שבקצפת זה שהמייבש כביסה הגיע תוך פחות מ 24 שעות. מקצוענים !!!

אתחיל שבפעם הבאה שארכוש מכשיר חשמלי זה רק דרך עומר. קיבלתי מענה מקצועי וסבלני לכל שאלותיי והדובדבן שבקצפת זה שהמייבש כביסה הגיע תוך פחות מ 24 שעות. מקצוענים !!!

קבלנו שירות נהדר ומהיר, משלב הרכישה ועד ההתקנה. מחיר טוב ויחס אדיב. בהחלט נשוב לרכוש בעתיד.

An absolute joy to work with. Amazing customer service. Arranged the installation although the installer from BSH wasn't reasonable at all.

פעם ראשונה שאני כותב תגובה כאן. אבל מגיעה לצוות של חנות. טל ממש עזר לי גם עם מדיח כלים וגם עם מי שש כבישה. קיבלתי הכל בזמן ובמחיר מעולה. שימו לב לפני שמזמנים את המתקין מהחברה חייב להיות תשתית למדיח כלים. אם לא אז תזמינו אינסטלטור. שימו לב שאמור להיות חור לצינור מתאים לצינור. לי זה לא קרה ואז הזמנתי אינסטלטור פעמיים!

המוצר הגיע תוך יום, הטכנאי הגיע למחרת כמו שהבטיחו, התקין את מכונת הכביסה - עבדו בול לפי ההבטחות שלם.

ממליצה. התקשרו לוודא שאני מבינה בדיוק את הטכנולוגיה של המייבש וענו לכל שאלותיי והאספקה היתה מהירה

שירות מהיר ומקצועי ביותר. מחיר מעולה ומכונת כביסה שתוך יומיים מהרכישה כבר עובדת. ממליצה מאוד, אפשר לרכוש מאלקטרו קליק בלב שקט. יודעים לייעץ ולכוון ודואגים למדבקות תרגום למוצרים שז נחוץ להם.

שרות מהיר ומקצעי. מאוד מרוצה. אספקה תוך 24 שעות. רכשתי גריל גז נפולאון 285.תודה לצוות אלקטרול קליק.

חנות טוב מאוד עם שרות אמין ומהיר. זאת הסיבה שאני מזמין מוצרים כבר בפעם השניה. שרות לקוחות זמין גם אחרי שעה 18:00.

טיפול מיקצועי מדרגה ראשונה. יחס אדיב ונעים. וכן דאגה שגם התיאום עם המתקין יבוצע כמו שצריך ולשביעות רצוננו המלאה. ממליצה בחום רב.

במהלך שיפוץ של הבית קניתי מאלקטרוקליק מכשירי חשמל למטבח - תנור אפייה, מיקרוגל, כיריים אינדוקציה ומדיח. קיבלתי שירות מצויין. היה מענה מהיר מאד דרך הוואטסאפ בכל פעם שפניתי אליהם. עזרו לי בבחירת המוצרים, ונתנו מחירים טובים. שמרו לי את המכשירים שהזמנתי מראש, כדי שיהיו מידות מדוייקות למטבח, במשך כמה חודשים.

טיפול מיקצועי תוך ליווי החל משלב הקניה ועד אחרי גמר התקנה. דאגה לתאום התקנה עם קבלת מועד האסספקה (לא מחכים עד שמוצר יגיע הביתה ואז תאום). קיצור זמננים משמעותי.

זו פעם שניה שאני רוכש מוצר באלקטרוקליק, ומרוצה שוב בפעם השניה. אמנם בפעם ה 2, היו תקלות עם המשלוח, אבל הם טיפלו בזה בצורה טובה, מקצועית, ומשביעת רצון.

מחיר ושירות יוצאים מהכלל . גם בקניה וגם אחרי , אני קונה רק מהם !

שירות מעולה. זמינים ועונים בנעימות ובסבלנות. הייתי צריכה עזרה בהזמנת ההתקנה והם טיפלו בעניין בשמחה

פשוט חמישה כוכבים וזהו , שרות ויחס ברמה גבוהה ונשאר חשק לחזור לקניה כשיהיה צורך.

שרות אדיב ומהיר. התקשרו ביוזמתם לעדכן שיש מסך בדגם חדש יותר ובתוספת תשלום מינימלית עדכנו את ההזמנה.

אלקטרוקליק פשוט נהדרים, אני כבר שנים קונה מוצרי חשמל רק אצלם. שירות מקצועי, אדיב, יעיל ומסור. אספקה מהירה מאד של המוצרים. במקרים של בעיות מול חברת ההובלה או ההתקנה, אלקטרוקליק התערבו לטובתי ועזרו מאד. המון תודה לצוות המקסים של אלקטרוקליק ובמיוחד לאוהד שטיפל בי במסירות ברוב הרכישות שביצעתי.

שירות מדהים !התקשרו לוודא שאכן קיבלתי את המוצר ודאגו שהמתקינים יצרו קשר ישר אחרי הרכישה! מומלץ

קניתי מדיח כלים, שירות מעולה, המוצר הגיע לי אחרי יום ותיאמו לי את ההתקנה גם מידי וקיבלתי מחיר מצוין.

זאת לא פעם ראשונה שאני קונה מהם יש להם תמיד שירות לקוחות מעל ומעבר ומחירים אטרקטיביים ביותר. אפשר גם לשמוח על ההמלצות שלהם הם יודעים בדיוק להתאים מוצר לצרכים

רכשתי מכונת מייבש כביסה של בוש, המכשיר הגיע תוך יומיים. מעבר לזה החברה היתה זמינה בטלפון/ וואטסאפ ונתנה מענה מהיר

לאחר הזמנה של מייבש כביסה של בוש, התקשר אלי עומר מהחנות, לדבריו העסקה היא "עסקה בסיכון גבוה" כי יש להם רק יחידה אחת מהמוצר במלאי והוא "מתייבש" הרבה זמן במחסן ואם תהיה תקלה וכדומה יהיה יותר מסובך לטפל כי זאת יחידה אחרונה. הציע שאוסיף 200 שקלים ואקח דגם מקביל ביכולות WTH85222GB שלדבריו יש להם מלאי יותר חדש ממנו במחסן. כשקיבלתי את המייבש הוא פשוט היה מטונף - בתוך האריזה. כאילו הוא יושב כבר שנים במחסן! לא הבנתי על מה שילמתי 200 שקל יותר והרגשתי שנעקצתי. התקשרו מהחנות כמה ימים אחרי המשלוח לשאול אם הכל בסדר, וספרתי להם מה קרה ושאני מאוד מאוכזב, מאי ביקשה שאשלח תמונות ותבדוק מה אפשר לעשות. כמובן ששלחתי תמונות בוואטסאפ (נוח מאוד האמת שאפשר לתקשר איתם בוואטסאפ) ומאז לא שמעתי מהם. חוץ מלמכור מוצר תקין הם עשו הכל לא בסדר, לא ממליץ
לקוחות יקרים שלום, קודם כל נתחיל בהתנצלות בפני הלקוח שיצא לא מרוצה מהשירות, כפי שניתן לראות זוהי לא דרכנו והכי חשוב לנו שכל לקוח יצא מרוצה מכל רכישה אצלנו. נעבור לפרטים מדוייקים: בשיחה עימו נאמר לו בדיוק הדבר הזה שמהסיבה הזאת (שהמוצר יושב יחסית הרבה זמן במחסן) אנחנו מעדיפים להימנע מלספק סחורה כזאת והצענו לו דגם משנת 2023. הלקוח הזמין מראש דגם שהכיתוב עליו באמצעות מדבקות בעברית, גם הדגם שהצענו מ2023 הוא עם מדבקות בעברית והלקוח אמר שמעדיף שנציע לו דגם עם כיתוב מקורי באנגלית על המוצר, אמרנו לו שדגם כזה קיים משנת 2021 והוא אישר שאין בעיה ושאפילו שהוא מעט יותר ישן הוא מעדיף אותו מאשר החדש יותר. כשקיבל את המוצר עדכן אותנו שהאריזה קצת מאובקת, קיבלנו תמונה והעברנו ליבואן שאמר שהכל תקין ואם יש בעיה לאחר פתיחת המוצר לעדכן אותו. המוצר כמובן תקין לחלוטין כפי שהלקוח אומר בעצמו. נמשיך לתת שירות מהטובים ביותר לכלל לקוחותינו, בברכה, צוות אתר אלקטרוקליק

רכשנו טלויזיה LG 65 מנציג בשם טל. נתן ייעוץ מעולה , אחלה שירות והמחיר הכי נמוך מכל ההצעות בשוק . ממליץ בחום לבדוק כל מוצר חשמלי איתם לפני שקונים . חדווה ודודי אברהם

מוצר עם המון חידושים . שרות מהיר תוך יומיים .התקשרו כדי לוודא שהכל כשורה. שרות אשי במיוחד.