
מספר אחת בתחום אין על השירות ועל המחירים שלהם. רכשתי את כל המוצרים של לבית ואנחנו מאוד מרוצים. זמינים לכל שאלה וישר נותנים מענה . ממליץ עליהם בחום !

מספר אחת בתחום אין על השירות ועל המחירים שלהם. רכשתי את כל המוצרים של לבית ואנחנו מאוד מרוצים. זמינים לכל שאלה וישר נותנים מענה . ממליץ עליהם בחום !

שירות מעולה,התנור שהזמתי הגיע תוך פחות מ5 ימי עסקים,קבלתי שירות מעולה מהנציגים יחס מועדף ממליץ בחום

חוייה מעולה, קניתי 4 טלוויזיות. הייתה קניה מהירה וטיפול אישי מסור ומצויין מעידית. תודה רבה!

לא להתקרב!! כל מה שכותבים על זה שהפרסום בזאפ הוא כדי למשוך לקוחות הוא נכון. קראתי את התגובות באתר והתלבטתי מה נכון, בסוף אמרתי ניתן להם צ'אנס. רכשתי מייבש של בלומברג בבוקר התקשרו מהחנות וחיכיתי לשמוע מה יש לאמר, הנציג התחיל באם שמעתי על המכולות שטבעו בים... הבנתי ישר לאן הוא חותר וביקשתי שיבטל לי את ההזמנה, אמר לי "רגע יש לנו מוצרים אחרים.. למה את לא מחכה?". אמרתי לו "כי קראתי את התגובות באתר וכל מני סיפורים לא עובדים עלי.. מבקשת שתבטל". מיד ביטל.. אח"כ פניתי לחנות שאמינה עיני והיא אמרה לי שלא מייצרים את המייבש הזה כבר כמה שנים וסתם כולם מפרסמים כדי למשוך לקוחות שיקנו ואחכ יחליפו למשהו באיכות פחות טובה. אל תרכשו לפני שתתקשרו לוודא שיש את המוצר!! זה סתם מאוד מתסכל אח"כ.. בהצלחה

שירות זה מעל הכל חנות מקצועית חשוב לתת מילה טובה על חי מקצוען ברמת שירות מצויינת תודה רבה

שרות פגזזז הגיע תוך יום וחצי כמו שהבטיחו לא קונה הרבה באינטרנט כי מעדיף ללכת לחנות אבל בהחלט הקנייה אצלם הראתה לי שיש מקומות באינטרנט שאפשר לסמוך עליהם

רכשתי מבחור בשם חי נתן לי שירות מצוין מחיר הכי טוב שהיה בשוק בטוח שארכוש שם עוד

ביצעתי הזמנה דרך האתר ב-12/11 ואחרי 15 יום ללא תשובות אמרו שהמכונה אפילו לא בישראל ושנצטרך לחכות עוד יותר. לפני כן אמרו לנו שהמכונה כבר אצל חברת המשלוחים. חוסר כבוד מוחלט!

שירות אדיב ומקצועי . מחיר מצויין . מקום נגיש . מבחר גדול של מוצרים מסוגים שונים

שרות ומחירים מצוינים ! נכנסנו, קנינו ויצאנו כמו תמיד נותנים שרות מצויין ודואגים שנצא מרוצים מהקנייה עם מתנה ממליצים מאוד

שרות ואמינות מעולים. חי המוכר מקסים אדיב ועונה על כל שאלה בסבלנות. רכשתי מהם מספר פעמים ואחזור גם בעתיד. מחירים נמוכים בהחלט לאחר סקר שוק אחלה מבט אלקטריק

שירות מעולה ומסור. רמת אמינות מאוד גבוה הייתה לי טעות בתשלום צוות מבט אלקטריק ובעיקר עידית הקפידו להיות איתי בקשר רציף וסבלני לוודא שהכל מסתדר. מחיר הוגן, יחס מאוד מקצועי ענייני ואדיב. טוב לדעת שיש אנשים כאלה. המלצתי לקרוביי על החנות ואני עושה זאת גם כאן.

חי וגיל היקרים, אחרי שבדקנו במקומות אחרים והשווינו מחירים הגענו אליכם. קיבלנו את השירות הטוב ביותר, בנועם, סבלנות, מקצועיות וסבר פנים יפות. חווית הקנייה אצלכם הייתה נפלאה, המחיר היה מעולה והמדיח הגיע במהירות. אנחנו מאוד מרוצים ונחזור בקניות הבאות! תודה רבה! שוהם ורועי

הזמנתי מייבש כביסה ב 14 לנובמבר עם זמן אספקה של 7 ימים. אחרי שבוע מתקשר, ההזמנה לא יצאה , הבטיחו לפצות,ושמחר יתקשרו לתאם אספקה. אחרי 3 ימים מתקשר שוב, מצטערים נבדוק נחזור אליך,לא חוזרים שוב.... מתקשר שוב אחרי כמה ימים, נבדוק מצטערים. היום 4.12.22!!!! מתקשרים כדי לתאם אספקה ל 11 לדצמבר... שנת 2022, אספקה תוך חודש, אם זה השרות שאתם מצפים לו, אז בהחלט אני ממליץ לכם לרכוש בחנות הזו!!!
שלום וברכה, הלקוח חייג לאחר שבוע, מאחר ולא יידע אותנו שלא קיבל, באותו רגע חייגנו לברר מדוע לא קיבל ונאמר לנו כי היא עיכוב במכס וכי אמור לקבל ביומיים הקרובים. חייגו ללקוח על מנת לתאם אך זמן התאום לא התאים לו ולכן ביקש לבטל. יעידו הלקוחות כי אצלנו זמני האספקה סופר מהירים ביחס למתחרים. נמשיך לתת שרות מעולה לקהל לקוחותינו (:

רכשתי מקפיא בלומברג באתר הזמנה מהירה וקלה הספקה מהירה מענה טלפוני אדיב בקיצור חווית שירות כמו שצריך

שרות ומחירים מעולים חנות עם מגוון גדול של מוצרים ומחירים משתלמים כמובן שארכוש מהם שוב בעתיד. אחלה שרות

הזמנתי טלוויזיה בשישי עם זמן הספקה של 7 ימי עסקים כפי שצויין באתר. ביום ראשון התקשרו פעם אחת כשהייתי בפגישה ולא ענו יותר לטלפון. ביום שני התקשרו ואמרו שאין להם את המוצר במלאי אלא אם אני מוכן להמתין 21 ימי עסקים. האופציות האחרות שהוצעו הן מוצרים יקרים יותר או ישנים יותר. חווייה מאד לא מוצלחת לא אקנה שוב.
שלום וברכה, הלקוח רכש ביום שישי ביום ה- BLACK FRIDAY , בעקבות כניסת הזמנות בכמות גבוהה מאוד נוצר חוסר זמני במוצר, הלקוח כמובן לא חוייב על העסקה ובוצעה אליו שיחה על מנת ליידע אותו כבר ביום ראשון אך הלקוח לא יכל לדבר ולא חזר אלינו והזמנתו בוטלה לבקשתו. צר לנו כי האצבע קלה על המקלדת ותגובתו אינה משקפת את המציאות. נמשיך לתת שירות מצויין לאלפי לקוחותינו המרוצים. בנוסף המוצר נחסם זמנית מהאתר עד לכניסתו המחודשת. מאחלים ללקוח שנה טובה.

אחלה שרות אחלה מחירים אריאלה נתנה שרות מעל המצופה ודאגה לתאום הובלה הכי מהר שאפשר כל הכבוד

קניתי מהם מקרר וטלויזיות בעשר אלף שקל וואלה עמדו במידה שלהם הכל הלך חלק גם תהליך ההזמנה וגם האספקה עשיתי אחלה עסקה תודה לכם

אחרי סקר קצר הגעתי אליהם דרך זאפ משלוח מהיר, אחלה שרות, אנשים נעימים ונחמדים, חווית קנייה מצוינת לאינטרנט.

אחלה שרות קניתי באתר ובאותו יום קפצתי לסניף שלהם בנתניה לאסוף את המסך עדכנו אותם שאני צריך להגיע אספתי ויצאתי. כמובן המחיר היה מעולה

כאחד שאת רוב רכישותיו עושה באינטרנט אני חייב לומר שזו פעם ראשונה שאני נתקל בשרות כל כך סבלני וטוב למרות שהרכישה עצמה בוצעה דרך הטלפון כי רציתי לקבל הסברים היו קשובים לצרכיי והתאימו לי בדיוק את המוצרים שהייתי צריך עשיתי עסקה של 13 אלף שקל דרך הטלפון, האספקה הייתה תוך 3 ימים והמחיר כמובן הכי זול שמצאתי.

חייב לציין לשבח את החנות הזו, קיבלתי המלצה מחבר שקנה אצלם 3 טלויזיות היו הכי זולים בפער אחרי שחיפשתי גם באונליין וגם בחנויות רגילות תודעת שרות גבוהה מאוד קצת חפרתי להם בווצאפ מכיוון שזה דגם חדש אבל תמיד ענו והיו זמינים ועל כן מגיע להם פרגון ענק אין ספק שאמליץ לכל מכריי לרכוש מהם כפי שקיבלתי המלצה בעצמי עלו והצליחו מבט אלקטריק

רכשתי מכונת כביסה ב24/10. לא יצרו איתי קשר. כמעט ולא ניתן לתפוס אותם בטלפון. ב10/11 התקשרו ואמרו שעסקה מבוטלת. שלחו מייל שעסקה מבוטלת ללא ציון מספר הזמנה או חשבונית. לא החזירו את הכסף. אין זיכוי בכרטיס אשראי שלי.
שלום אלכס, חייגנו במשך שבוע יום לאחר שקנית את המכונה כדי לומר לך שהיא נמצאת בבונדד והאספקה מתעכבת, שאלנו אותך מה לעישות ואמרת לנו כי אתה מעוניין לבטל את ההזמנה. ביטלנו לך את ההזמנה לבקשתך. זוכית בכרטיס האשראי. שלחנו לך למייל ביטול הזמנה עם הזמנה תוך כדי שיחה עם הנציג חי. צר לנו כי בחרת לפרסם דברים לא נכונים מאחר ואנחנו משתדלים לתת שרות טוב מכל הלב. בהצלחה.

משלוח היה סופר מהיר היו זמינים עבורי בווצאפ וגם במייל שרות יוצא מין הכלל ממליץ