
טלפון סלולרי כשר , ברור טלפוני עבור המוצר נאמר לי שיש את שה במלאי, הזמנתי דרך האתר שלהם, המוצר הגיע מהר מאוד ארוז היטב שרות טוב מאוד

טלפון סלולרי כשר , ברור טלפוני עבור המוצר נאמר לי שיש את שה במלאי, הזמנתי דרך האתר שלהם, המוצר הגיע מהר מאוד ארוז היטב שרות טוב מאוד

עדכוני מייל לאישור ההזמנה ולאחר מכן כשנשלח המוצר. המשלוח יצא למחרת והגיע בזריזות מפתיעה בדואר ישראל. המוצר ארוז היטב. מחיר שפוי

המשלוח הגיע מה כ כעבור 3 ימים, המוצר איכותי וקל להקנה על הנייד. שירות טוב

הזמנתי 3 כבלים usb לטלפון נייד.תוך יומיים המשלוח הגיע, אך היו שם רק 2 כבלים. שלחתי מייל לשירות הלקוחות ומייד שלחו לי כבל נוסף בלי להתווכח. בסה"כ תוך 5 ימים קיבלתי הכל, יותר מהר ממה שציפיתי. כל אחד יכול לטעות, השאלה היא איך מטפלים בטעויות.

הזמנתי 2 מגני מסך לטלפון ב-21 לחודש, ב-23 כבר היו אצלי בתיבת דואר. ממש מהר!

נתנו לי שירות מעולה. הנציגים היו נימוסים וענו לשאלות שלי בסבלניים . בסה"כ חוויה טובה ץ הייתי קונה מהם שוב.

המוצר הגיע תוך שלושה ימי עסקים לביתי, ארוז באריזתו המקורית ובצירוף חשבונית מס. בלי טלפונים מיותרים, בלי ניסיון למכור משהו אחר - פשוט חנות שמבינה עניין. אחזור לקנות בה ללא ספק.

אני קונה שם תמיד וחשוב לי להמליץ , תמיד בחיוך נותנים שירות גם כשלא קונים, קניתי מהם מכשיר וגם קונה כל מה שצריך לסלולרי כשצריך

הזמנתי כיסוי זכוכית לפלאפון, הקופסא של הכיסוי הגיעה שבורה בדואר אבל הכיסוי היה מעולה! תודה רבה

הזמנתי מודם סלולרי (נטסטיק) דרך הטלפון, היחס של ספיר ואליהו עימם דיברתי היה מקצועי ואנושי, הם ענו לכל שאלותי בסבלנות ובמקצועיות וכשלא הצלחתי להפעיל את הנטסטיק (דבר שהיה באשמתי) בהגעתי לדוכן שלהם בקניון סביונים אליהו פתר לי את הבעיה במהירות ובחביבות. אני מומלץ לכולם לקנות שם! פשוט חוויה!

נציגי המכירה נותנים שירות מעל למצופה,מחירים אטרקטיבים,אחזור לקנות שוב כמובן חווית קניה מעולה הסביר לי בסובלנות

מוכר בשם ליאור אדיב, ושירות מעולה, סייע לי והמליץ לי על טלפון למבוגרים, ובסבלנות נתן כל הסבר נדרש

שירות אדיב, מחירים הוגנים, חניה בשפע ובחינם. מלאי עשיר ביחס לגודל החנות. עוד 3 מילים

חווית קנייה מצויינת. מוכר נעים ומסביר היטב ולא מנסה לדחוף קניות לא הכליות. יש חנייה.

שירות מצוין ואדיב, בעל העסק נחמד מאוד ומקצועי! אהבתי מאוד לקנות שם ויצאתי עם חיוך! מומלץ בחום!

הגיע תוך 5 ימים, המטען עובד טוב. היה זול משמעותית לעומת האחרים ובכל זאת הגיע מוצר טוב.

מוצר מצוין במחיר מצוין ושירות לקוחות מהיר ואדיב. מומלץ ביותר לחווית קניה נהדרת. משלוח הגיע מהר.

ההזמנה באתר היתה קלה, נשלח דוא"ל לאישור דוא"ל עם חשבונית דיגיטאלית מספר משלוח בדואר רשום הגיע כמו שהובטח

קניתי נט סטיק למחשב והתברר שהוא לא מתאים לסים שלי, כשביקשתי להחליף אותו קיבלתי שירות מצוין ומסור מאוד מליאור, שדאג שהסטיק החדש יגיע עד אלי במהירות האפשרית בלי לחכות עד שיגיע בדואר, אין ספק שמי שמחפש מוצרים באיכות מעולה, עם שירות מסור שלא מוצאים היום - רק בגאדג'ט טיים!!!!!!!!!!!!!!

המכשיר הגיע באותו היום..המון תודה לליאור ונועה על הסבלנות אין ספק שאני חוזר לחנות.. אמינות ושירות קודם להכל. וגם יצא הכי זול.. תודה!

יש להם מבצעים ראויים ואיכות סחורה מצויינת. הגיע שלם ללא שברים או סדקים וארוז בצורה מאובטחת ביותר.

הזמנתי באתר כרטיס זיכרון חשוב לציין שקיבלתי שירות מעל המצופה, העבירו את כל הנתונים מהמכשירים באופן מהיר ויעיל.

הזמנתי בטלפון מטען לאייפון קיבלתי המלצה מספיר על מטען טוב עם אחריות לאייפון שלא יתקלקל כל הזמן הגעתי לאסוף את המוצר וקיבלתי יחס טוב , אחזור שוב לקנות במידה ואצטרך משהו נוסף לסמארטפון שלי

ראיתי את המוצר באתר הגעתי קיבלתי שירות מצויין מהנציג ספיר נראה כי משתדלים לתת שירות טוב ומהיר ומחיר כמו באתר

I had a horrible experience DO NOT TRUST. They will charge your card more money than you agreed to add extra services and then say no return. Cheaters. No one should go to this store and especially no foreigners looking for a SIM card for their phone. The sales guy loaded my card without my permission and charged me 400 shekels instead of the 100 shekels for the two cards I bought. I did not give him permission to load the cards or charge them. He took advantage of the situation and charged my card for more and then said no refund. This is absurd and looks terrible on Cellcom. Such a terrible experience. He also cut the cards wrong and they do not fit in my iPhone. We complained and they said all is on video but refuse to share the video of what happened ... Probably because it was such a horrible customer experience.
מדובר בהטענת כרטיס טוקמן, לאחר שהוטען ובוצע שימוש לא ניתן לבטלו. רשום גם על הקבלה . אין שום קשר למכירה בזאפ, לקוחה הגיעה ללא קשר לאתר האינטרנט וביצעה טעינה. טענתה היא לחברה הסלולרית